Feyenoord 2010-2011
Re: Feyenoord 2010-2011
Bargas 1-0, trouwens.
1-1. Bruins.
Feyenoord kreeg uiteindelijk nog veel kansen op de winst, maar miste de kwaliteit om af te ronden.
Die Yuri Rose is trouwens een randdebiel van jewelste.
Die Yuri Rose is trouwens een randdebiel van jewelste.
Been en Van Dijk zien lichtpuntjes na remise
Rob van Dijk ziet na het gelijkspel (1-1) van Feyenoord tegen De Graafschap lichtpuntjes. De Feyenoord-doelman was vooral blij met de mentale weerbaarheid van zijn jonge ploeggenoten
"Vorige week gingen de kopjes hangen toen we achter kwamen tegen NEC. Dat was nu gelukkig niet zo. De jonge spelers hebben veerkracht getoond. Dat is een opsteker. Bij verlies zouden we echt diep in het moeras zijn weggezakt", sprak de ervaren doelman na afloop van de wedstrijd.
Van Dijk heeft geen moeite met de toegenomen druk in het Rotterdamse kamp. "Dat hoort er gewoon bij. Ook die jonge gasten moeten leren daarmee om te gaan. Ik blijf zeggen dat we kwaliteit genoeg hebben om aan het eind van het seizoen tussen de vijfde en tiende plaats te eindigen."
Feyenoord-coach Mario Been was vooral tevreden met de vertoonde inzet en strijdlust. "Voetballend moet het veel beter, maar ik heb vandaag gelukkig wel een ploeg gezien die er voor wilde knokken. Dat hadden we vooraf ook afgesproken."
"Nadat we achter kwamen, zag je even de twijfel toeslaan maar uiteindelijk hebben we veerkracht getoond in deze gekke wedstrijd die ook in 4-4 had kunnen eindigen. Dat is nog een pluspunt van dit duel. We hebben best een aantal kansen gecreëerd."
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
Voetballend de mindere zijn tegen De Graafschap, met mazzel 1-1 gelijkspelen en dan nog durven beginnen over mentale weerbaarheid en lichtpuntjes?
Feyenoord is echt diep weggezakt...
- El Clavo
- AT Toto winner 08/09
Ik dacht al, volgens mij heb ik iets heel anders gezien.
Maar goed, als er lichtpuntjes zijn kunnen ze die over 14 dagen mooi gaan laten zien, staan wij weer eerste!
Maar goed, als er lichtpuntjes zijn kunnen ze die over 14 dagen mooi gaan laten zien, staan wij weer eerste!
Kinderhand...Baseman schreef:Voetballend de mindere zijn tegen De Graafschap, met mazzel 1-1 gelijkspelen en dan nog durven beginnen over mentale weerbaarheid en lichtpuntjes?
Die Bargas is best een leuk spelertje trouwens.
Toch nog mensen bij feyenoord die ze kunnen verkopen misschien?
Het citaat van de kop klopt dan wel niet met dat wat hij zegt, maar het komt natuurlijk op het zelfde neer.. :)Been: "Hebben beste medische staf van het land"
Feyenoord wordt getroffen door een blessuretsunami, maar dat is voor trainer Mario Been geen reden om het vertrouwen in zijn medische staf op te zeggen. Die geeft hij juist een grote pluim.
De geplaagde Rotterdamse club moet het lange tijd doen zonder Dani Fernández en Bart Schenkeveld. Ook Ron Vlaar staat nog even langs de kant. Daarnaast raakte Jon Dahl Tomasson tijdens zijn revalidatie opnieuw geblesseerd en sukkelt Sekou Cissé al meer dan een jaar met zijn teen.
"Ik schaar het onder de noemer pech", aldus Been in Voetbal International. "Tomasson was genezen van zijn eerste spierblessure, maar door wat littekenweefsel kwam er een nieuwe scheur. De situatie van Sekou hebben we helemaal in kaart en hij wordt geopereerd, terwijl niemand wat kan doen aan de blessures van Vlaar, Dani en Schenkeveld."
De medische staf van Feyenoord – bestaand uit Casper van Eijck, René Dannenberg, Fred Zwang en Marijn Eeuwijk – kreeg onlangs collectief contractverlenging. Tot tevredenheid van Been. "Die mensen werken perfect met ons samen, dus hen verwijt ik helemaal niets. Sterker nog: ik denk dat wij de beste medische staf van Nederland hebben."
Wat zijn ze toch eigenlijk goed he. De beste jeugdopleiding, het beste stadion, de beste fans, de beste medische staf....
- Liberty
- Contacteer:
Ze moeten ergens de beste in zijn. Dat eisen de fans. Anders lopen ze bij de eerste de beste gelegenheid weer te rellen. En dat kunnen ze als de beste.
Tijd voor iets nieuws.
Waar baseert die Been dat dan toch op? Snap daar niks van, hoor.
Hij heeft gelukkig wel de tofste sticker voor op 'n bus.
- Daily Blind
Hij moet er alles aan doen om de achterban tevreden te houden.Justin schreef:Waar baseert die Been dat dan toch op? Snap daar niks van, hoor.
Is typisch Rotterdams. Zolang het maar het beste/grootste van Nederland/Europa/de wereld is. Maakt niet uit of het dan over Mokotjo, het stadion of over die stinkhaven gaat.
Bij Ajax daarentegen scheppen ze nooit op over zichzelf... 

- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Dat heet niet opscheppen. Dat is gewoon de realiteit onder ogen zien.
Hehe, inderdaad.
Maar ik had het niet per se over het opscheppen, maar meer over de toeviging 'van Nederland/europa/de wereld'. Die vind ik typisch Rotterdams.
Maar ik had het niet per se over het opscheppen, maar meer over de toeviging 'van Nederland/europa/de wereld'. Die vind ik typisch Rotterdams.
"Wij zijn de besten! En niet alleen van Amsterdam! Neeeeeeeeeeeeeeeeee.....Ook van Rotterdam! En van Eindhoven! Wij zijn de besten van de heeeele wereld!"
Echt Rotterdams inderdaad, zo'n tekst...

"Vitesse gaat Manchester United achterna"

Het verschil is: Dat was op dat moment ook gewoon de waarheid!Wouter schreef:"Wij zijn de besten! En niet alleen van Amsterdam! Neeeeeeeeeeeeeeeeee.....Ook van Rotterdam! En van Eindhoven! Wij zijn de besten van de heeeele wereld!"
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Oei, ik raak hier een gevoelige snaar. 

Niet iedereen is zo bescheiden als Ernemmers als Karel Aalbers en Maasbert Schouten.Wouter schreef:Bij Ajax daarentegen scheppen ze nooit op over zichzelf...

Leuk voor de kakkies trouwens dat al die randvoorwaarden zo goed verzorgd zijn. Alleen dat 1e elftal he.

Misschien dat Been dan beter de medische staf kan opstellen ...
Blij met de punten ...
Ik schrijf ook niet dat iedereen bij Vitesse altijd superbescheiden is geweest. Ik vind dat ook maar niks, als je zo de onderdanige Calimero-provincieclub uithangt als bijvoorbeeld NEC.wimpey schreef:Niet iedereen is zo bescheiden als Ernemmers als Karel Aalbers en Maasbert Schouten.Wouter schreef:Bij Ajax daarentegen scheppen ze nooit op over zichzelf...![]()
Overigens was dat citaat van goodfella wel uit zijn verband gerukt. Karel Aalbers doelde destijds slechts op het idee van Vitesse TV.
Het zit je nog steeds hoog, he?als je zo de onderdanige Calimero-provincieclub uithangt als bijvoorbeeld NEC.
Slaap je wel goed, Wouter?