We hebben een matig elftal hoor, Utreg speelt ons compleet zoek.
Jol, haal die Sulejmani eruit. Je hebt een extra middenvelder nodig.
Moderator: mods
En voor andere ook. In het buitenland kan je geen Eredivisie live krijgenLucaS schreef:Je loopt met een stream wel heel erg achter. Eredivisie live is spotgoedkoop. Geldt natuurlijk niet voor Wimpey
Wishfull thinking. Ajax kan nergens op terugvallen, Utrecht staat veel en veel beter.brigade zuid schreef:Ik durf met 100% zekerheid te zeggen dat AJAX ook nog een penalty gaat krijgen, je ziet nu al dat ze er naar op zoek zijn. Ik denk dat AJAX deze wedstrijd ook nog gaat winnen, Utreg gaat de tweede helft instorten, die hebben donderdagavond nog een zware pot tegen Liverpool gespeeld.
Inderdaad, dit wordt 1-4 o.i.d.GangstaRiB schreef:Wishfull thinking. Ajax kan nergens op terugvallen, Utrecht staat veel en veel beter.brigade zuid schreef:Ik durf met 100% zekerheid te zeggen dat AJAX ook nog een penalty gaat krijgen, je ziet nu al dat ze er naar op zoek zijn. Ik denk dat AJAX deze wedstrijd ook nog gaat winnen, Utreg gaat de tweede helft instorten, die hebben donderdagavond nog een zware pot tegen Liverpool gespeeld.
Dat kan zomaar, maar dan moet het allemaal wel wat scherper en preciezer bij Ajax. En moet het geen 0-3 worden.brigade zuid schreef:Ik durf met 100% zekerheid te zeggen dat AJAX ook nog een penalty gaat krijgen, je ziet nu al dat ze er naar op zoek zijn. Ik denk dat AJAX deze wedstrijd ook nog gaat winnen, Utreg gaat de tweede helft instorten, die hebben donderdagavond nog een zware pot tegen Liverpool gespeeld.
Meen je dat? Profiteren voornamelijk van dom balverlies van Ajax.wimpey schreef:Ik geniet wel van Utreg trouwens.
Meen je dat? Utrecht staat zowel zonder - als met bal véél beter dan Ajax. Er zit een gedachte achter, die ik bij Ajax niet kan ontdekken.Daniel schreef:Meen je dat? Profiteren voornamelijk van dom balverlies van Ajax.wimpey schreef:Ik geniet wel van Utreg trouwens.
Idd, is ook zwaar overtrokken. Utreg is beter, maar wordt in het zadel geholpen door de 2 pingels. De 2e was wel een goede aanval.Daniel schreef:Meen je dat? Profiteren voornamelijk van dom balverlies van Ajax.wimpey schreef:Ik geniet wel van Utreg trouwens.
Ben ik ook wel met je eens, maar als Ajax in beginsel de bal minder dom verliest dan werkt dat van Utrecht ook niet meer en is het een eenrichtingverkeer naar Utrecht toe.wimpey schreef:Meen je dat? Utrecht staat zowel zonder - als met bal véél beter dan Ajax. Er zit een gedachte achter, die ik bij Ajax niet kan ontdekken.Daniel schreef:Meen je dat? Profiteren voornamelijk van dom balverlies van Ajax.wimpey schreef:Ik geniet wel van Utreg trouwens.
Idd, Jol moet ingrijpen om iets te forceren. Blind erin en Urby doorschuiven.Laudrup schreef:Om te huilen dit!!!