Die kans van Castaignos moest er natuurlijk in. Ongelooflijk.
3 Rotterdamse clubs volgend jaar in de Jupiler Leaquebanjavi schreef:Leuke wedstrijd gezien... NEC weet me telkens weer te verbazen...
Verliezen van Dordrecht en dan zo'n wedstrijd spelen (voor hun niveau)....
Prima hoor...
In dat geval zal Mario Been Feyenoord is groot roepen en zich vervolgens van het Maasgebouw storten.Arthur schreef:Zou Feyenoord kunnen degraderen dit jaar?
Over De VrijWat een fantastische pass, evenals de loopactie.
Over Schaken:Speelt een prima 2e helft.
Over van DijkNou die valt niet verkeerd in
Keept een dijk van een wedstrijd.
Contracten tot 2011:
Rob van dijk
Tim de Cler
Michael Lumb
Bruno Martins Indi
Luigi Bruins
John Dahl Tomasson
Fedor Smolov
Luc Castaignos
Jerson Cabral
Contract tot 2012:
Darley
Erwin Mulder
Stefan de Vrij
André Bahia
Ron Vlaar
Dani Fernandez
Bart Schenkveld
Leroy Fer
Adil Auassar
Kamohelo Mokotjo
Georginio Wijnaldum
Ricky van Haaren
Kelvin Leerdam
Ruben Schaken
Diego Biseswar
smul smulFeyenoord mijdt eigen supporters
26 september 2010
Feyenoord keert na de verloren uitwedstrijd tegen NEC niet terug naar De Kuip. De Rotterdammers rijden niet terug naar het stadion om zo de confrontatie met de eigen aanhang te vermijden.
Vorige week na de nederlaag tegen Ajax moest trainer Mario Been de harde kern al toespreken. Een aantal supporters had zich verzameld bij het Maasgebouw en eiste een verklaring voor het slechte optreden dit seizoen. Om dat te voorkomen reist Feyenoord niet af naar het eigen stadion.
Feyenoord verloor met 3-0 van NEC in Nijmegen.
Tja, Been mag elke wedstrijd de doelen weer bijstellen. Een paar dagen geleden was het nog het linkerrijtje halen, nu zal het credo wel "in de eredivisie blijven" zijn.Arthur schreef:Zou Feyenoord kunnen degraderen dit jaar? Uit verliezen ze alles en in de Kuip weten de kleinere ploegen inmiddels ook dat er wat te halen valt.
voetbalprimeur.nlBeen denkt niet aan opstappen bij Feyenoord
Feyenoord is bezig aan een dramatisch seizoen. De ploeg werd al uitgeschakeld in de Europa League en de KNVB Beker, terwijl het ook in de Eredivisie slecht gaat. Toch denkt trainer Mario Been niet aan opstappen.
Dat liet de oefenmeester zondag weten nadat zijn ploeg kansloos met 3-0 had verloren op bezoek bij NEC, notabene de oude club van Been. "Zoiets zou ik alleen overwegen als de spelers niet meer met me verder willen", liet de aangeslagen coach weten.
Been was vooral ontevreden over de prestatie van zijn spelers in de eerste helft. "In de tweede helft was het ook niet goed, maar toen speelden we wel beter. Dit doet ongelooflijk pijn. Ik ben niet alleen trainer maar ook supporter van Feyenoord. We moeten nu dicht bij elkaar blijven en elkaar helpen. Dan komt er een keer een ommekeer."
Dat verval is niet van de laatste jaren. In feite is het al vrij snel misgegaan nadat ze de EC 1 wonnen. Daarna zijn ze dacht ik nog maar 3 of 4 keer kampioen geworden! (1x met hulp van CruijffZuidema schreef:Hoe heeft een club uit de traditionele top-3 het zover kunnen laten komen? En is hier voor Ajax ook lering uit te trekken? Dit mag alsjeblieft nooit, nooit, nooit het rood en wit overkomen.