Jan Vertonghen
Moderator: mods
Re: Jan Vertonghen
Tja, Vertonghen is een van die spelers die nu progressie aan het tonen is.
Blij met de punten ...
Waarom je Van der Wiel in dit rijtje noemt is mij een raadsel.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Want Van der Wiel, Oleguer, Ooijer, Alderweireld, Blind, Anita en Urby hebben meer kwaliteiten achterin?Zlatan Son of God schreef:Lekker laten gaan. Een van de zwakste schakels in onze verdediging!
Omdat zowel Vertonghen als vd Wiel defensief nogal eens verzaakt? En aan de bal beter zijn dan zonder bal?Enganche schreef: Waarom je Van der Wiel in dit rijtje noemt is mij een raadsel.
Ik bedoelde meer met betrekking tot het rijtje waarin Van der Wiel werd genoemd. Die jongen is van een hele andere categorie dan Emanuelson, Anita, Alderweireld, Oleguer, Blind en Ooijer.
Vd Wiel komt verdedigend amper in de problemen. Zeker in Nederland.wimpey schreef:Omdat zowel Vertonghen als vd Wiel defensief nogal eens verzaakt? En aan de bal beter zijn dan zonder bal?Enganche schreef: Waarom je Van der Wiel in dit rijtje noemt is mij een raadsel.
Liet vandaag Jansen lopen bij de 2-1.
Ik vond 'm vandaag niet overtuigend tegen die Chadli. En die kan er toch niet zo heel veel van...Jöhnk schreef: Vd Wiel komt verdedigend amper in de problemen. Zeker in Nederland.
Het leek me trouwens dat Greg's linkerarm ineens ook helemaal onder de indische inkt zat. Na ja, smaken verschillen.
Ik vond Vertonghen sterk vandaag, De beste Ajacied.
En toch staat de verdediging een paar keer helemaal verkeerd. Jan is de leider van de verdediging dus die zal dat beter moeten organiseren.
Moet de goals nog terugzien voor ik echt kan oordelen.
Moet de goals nog terugzien voor ik echt kan oordelen.
IK GELOOF!!!!!!
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Volgens mij bedoel je Enoh?Jabu schreef:Liet vandaag Jansen lopen bij de 2-1.
Volgens div. forums wilt ook Barca in de winterstop al zelfs Vertonghen halen.. Gaat Ajax cashen of zeggen aan het einde van het seizoen? met in het achterhoofd dat je nog Ooijer en olequer heb lopen.
Weer op zoek naar een Interim coach..
Moet dat een geruststellende gedachte zijn?mattie schreef:Volgens mij bedoel je Enoh?Jabu schreef:Liet vandaag Jansen lopen bij de 2-1.
Volgens div. forums wilt ook Barca in de winterstop al zelfs Vertonghen halen.. Gaat Ajax cashen of zeggen aan het einde van het seizoen? met in het achterhoofd dat je nog Ooijer en olequer heb lopen.
Mag Barcelona dan nog steeds gezonde clubs leegroven met hun honderden miljoenen schuld? Misschien moeten ze zelf eens wat opleiden.
I think I lost my fucking headache
The Guardian schijnt over de interesse van Barca geschreven te hebben. Van mij mogen ze hem hebben voor tenminste 15 mln. Halen wij Moreno voor 3 mln op bij AZ.
Ik denk echter dat Vertonghen kampioen wil worden met Ajax. Zijn vriendin wil ook niet weg uit Amsterdam.
Ik denk echter dat Vertonghen kampioen wil worden met Ajax. Zijn vriendin wil ook niet weg uit Amsterdam.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Barcelona heeft meer verplichtingen dan bezit en schijnt z'n verdedigers zelf op te leiden. Bovendien kan de leider van de verdediging van het slechtste Ajax sinds 1965 natuurlijk niet met goed fatsoen door het goddelijke FC Barcelona worden gecontracteerd.mattie schreef: Volgens div. forums wilt ook Barca in de winterstop al zelfs Vertonghen halen.. Gaat Ajax cashen of zeggen aan het einde van het seizoen? met in het achterhoofd dat je nog Ooijer en olequer heb lopen.
Ná het seizoen mag het bankenconsortium dat zo beschuffeld is om FC Barcelona in leven te houden echter met een gerust hart 20 miljoen op Ajax' rekening deponeren om Vertonghen aan te trekken. Eerst die 3e ster.
Ik zou het Vertonghen van harte gunnen trouwens. Goede speler en een jongen met een Ajax-hart. Hij had afg. zomer al kunnen vertrekken, maar wil eerste kampioen worden met Ajax. Daar houden we hem aan.
- Giacomo Puccini
Hoezo? Hoe weet je dat? Ik zeg, snel trouwen die meid!De Dominee schreef: Zijn vriendin wil ook niet weg uit Amsterdam.

Vertonghen is bezig weer een stap te zetten. Mooi om te zien. Ik heb zomaar het gevoel dat Ooier hier een rol in speelt. Is toch een door de wol geverfde verdediger die zijn ploeggenoten de kneepjes van het vak kan leren. Voor een jonge en gemaakte verdediger als Vertonghen geen overbodige luxe.
Ajax!
ad.nl'AC Milan wil Vertonghen'
AMSTERDAM - AC Milan heeft serieuze belangstelling in Jan Vertonghen. Daarnaast heeft Arsenal, dat al vaker gelinkt werd aan de 25-voudig Belgisch international, zich gemeld voor de verdediger van Ajax. Dat meldt Voetbal International vandaag.
De Italianen zouden zeer onder de indruk zijn geraakt van Vertonghen tijdens de wedstrijd van Ajax tegen de Italianen in de Champions League. De Amsterdammers hielden AC Milan toen op 1-1.
Vertonghen heeft een contract tot 2013 in de Amsterdam Arena.
Als hij aan spelen toe wil komen moet 'ie daar zeker niet heen. In Milaan komt Vertonghen er niet aan te pas.
Nil volentibus arduum
De Daily Mail meldt dat Tottenham Hotspur zich morgen voor Vertonghen gaat melden .
- Giacomo Puccini
Oef. Ajacieden staan wel in the picture zeg. Ik schat zijn marktwaarde op 12-15 miljoen euro maar voor dat geld zeker niet laten gaan! Hij is erg belangrijk voor Ajax. Toby en Jan vind ik de laatste maanden de besten aan Ajax kant, sterkhouders.
Ajax!
Dan zijn ze mooi te laat.D_skilled schreef:De Daily Mail meldt dat Tottenham Hotspur zich morgen voor Vertonghen gaat melden .
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Duke schreef:Dan zijn ze mooi te laat.D_skilled schreef:De Daily Mail meldt dat Tottenham Hotspur zich morgen voor Vertonghen gaat melden .
Kopen wij Douglas

- Ajaciedjuh
Als Jan een clausule in het contract heeft staan en de Spurs willen die betalen, dan is Ajax geen partij.Duke schreef:Dan zijn ze mooi te laat.D_skilled schreef:De Daily Mail meldt dat Tottenham Hotspur zich morgen voor Vertonghen gaat melden .
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."