Jan Vertonghen
Moderator: mods
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
Re: Jan Vertonghen
prima luuk, maar ik gil niet mee met de meute over de boosaardige KNVB. Jij die wel vooraan stond met je veroordeling aan het adres van Suarez en diens fopduiken, "nee, echte Ajacieden doen zoiets niet" Jij spint wel bij het "kutkakkerlakken" van Jan, want het vernederen van een reeds verslagen tegenstander, op een veilige afstand van Rotterdam, op een podium in de eigen Arena, dat is opeens wel des Ajax'? Leg me dat verschil eens uit. Trekt een Ajacied nu wel zijn jasje uit?
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing
Sorry hoor Doc, maar dat zijn toch echt heel evrschillende zaken. Fopduiken beslissen een wedstrijd ten onrechte en kan bovendien een tegenstander ook nog eens een onterechte schorsing opleveren, en is dus vooral heel erg onsportief, een beledigende term voor je tegenstander gebruiken is onverstandig en onaardig, meer niet.
I think I lost my fucking headache
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
ik zie het fopduiken als een vergrijp waar veel minder het predicaat "Niet des Ajax" aankleeft. Ajax = Winnen in mijn boek, en winnen doe je soms iets minder terecht.
Ik vind het absoluut minder dan het vernederen van de Feyenoorders zonder voetbal in de buurt, zonder Feyenoorder in de buurt, in de Arena midden tussen de Ajaxfans, lekker veilig... een beetje laf if you ask me, suarez flkt het tenminste nog in een volle,kuip, zonder eigen aanhang op de tribune. Dit was erg goedkoop van Jan.
Ik vind het absoluut minder dan het vernederen van de Feyenoorders zonder voetbal in de buurt, zonder Feyenoorder in de buurt, in de Arena midden tussen de Ajaxfans, lekker veilig... een beetje laf if you ask me, suarez flkt het tenminste nog in een volle,kuip, zonder eigen aanhang op de tribune. Dit was erg goedkoop van Jan.
Het zingen van het zijn maar kutkakkerlakken heeft niets te maken met het vernederen van Feyenoorders. Ik moest er erg om lachen en ik denk dat ik het ook wel eens heb mee gezongen. EN dat is gewoon een supportersterm, dat denken/vinden Ajaxsupporters in grote meerderheid niet echt. Mijn beste vriend is Feyenoorder, net als een aantal zeer geliefde broers, zussen en hun kinderen. Jan Vertonghen kijkt ook niet echt neer op Feyenoordsupporters.
Als hij nou in de Kuip, met de helft van de supporters van Feyenoord nog aanwezig, dit liedje had gezongen hadden ze hem van mij 20 wedstrijden mogen schorsen. Maar dit was op een feestje in Amsterdam. Fantastisch gewoon!
IK GELOOF!!!!!!
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
en nou kan het Ajax 1 prijs en 3 punten gaan kosten, iets wat geen enkele Ajacied fantastisch mag vinden!
Laatst gewijzigd door Dr. Living Stoned op zo mei 30, 2010 7:53 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Twente, AZ of PSV zullen we toch niet krijgen de eerste twee wedstrijden. Dus zo boeiend is het niet.
IK GELOOF!!!!!!
Omdat de KNVB hem nu opeens uit het niets schorst. Dan moet je bij de KNVB en niet bij Vertonghen zijn. Er wordt regelmatig met minachting over concurrenten gesproken. Nog niet zo lang geleden Rutten die het woord Ajax op geen enkele wijze uit zijn strot kreeg tijdens een interview. De KNVB moet zich niet bemoeien met wat spelers en trainers in hun vrije tijd en in interviews zeggen.
De echte vraag is hier dan ook mijn inziens in hoeverre de bevoegdheid tot straffen van de KNVB strekt. En het rare is dat men daar bij de KNVB zelf over lijkt te kunnen beslissen.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Blijkbaar mag je wel gedurende een wedstrijd een middenvinger opsteken naar de scheids, maar gaat dit te ver.
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
ik vind dit calimero gedrag luuk. heeft Jan gezongen of niet? Zou je niet denken dat het "finale over 2 wedstrijden"-verhaal niet bij Jan bekend was. De voorgeschiedenis eveneens. Het in elkaar timmeren van "jong feyenoord" door Ajax-aanhang was-ie geloof ik zelf bij!!! en ook zijn opgefokte gedrag van de weken daarvoor maakte hem een target voor de knvb-aanklagers. Ajax had hem daarop moeten wijzen maar in plaats daarvan deed het rustig mee. Jol met de beker in zijn reet deed vrolijk mee en in het bestuur zit geen enkele kerel meer, niemand kent of pakt zijn verantwoordelijkheid meer, men jankt en jankt en daar wordt het beleid bepaald hè, ik maak me hele grote zorgen over de toekomst met deze slappe nichten aan de stuurknuppels. Je ziet het nu, Jantje over de schreef en de reactie: één telefoontje naar de feyenoord directeur en alles is weer okee. Schorsing, nee daar gaan we tegen in beroep. bloody fucking boehoe moeten ze nou altijd Ajax-spelers hebben. Kom nog effe hier met die bak met gesneden uien.LucaS schreef:Omdat de KNVB hem nu opeens uit het niets schorst. Dan moet je bij de KNVB en niet bij Vertonghen zijn. Er wordt regelmatig met minachting over concurrenten gesproken. Nog niet zo lang geleden Rutten die het woord Ajax op geen enkele wijze uit zijn strot kreeg tijdens een interview. De KNVB moet zich niet bemoeien met wat spelers en trainers in hun vrije tijd en in interviews zeggen.
Jan zong en Ajax deed er geen fuck aan, en dan stapt de KNVB er wel op in, ze kunnen niet anders!
Uhm, in het vonnis stond dat ze ( de KNVB ) rekening hadden gehouden met de straf die AJAX hem had opgelegd . .Dr. Living Stoned schreef:ik vind dit calimero gedrag luuk. heeft Jan gezongen of niet? Zou je niet denken dat het "finale over 2 wedstrijden"-verhaal niet bij Jan bekend was. De voorgeschiedenis eveneens. Het in elkaar timmeren van "jong feyenoord" door Ajax-aanhang was-ie geloof ik zelf bij!!! en ook zijn opgefokte gedrag van de weken daarvoor maakte hem een target voor de knvb-aanklagers. Ajax had hem daarop moeten wijzen maar in plaats daarvan deed het rustig mee. Jol met de beker in zijn reet deed vrolijk mee en in het bestuur zit geen enkele kerel meer, niemand kent of pakt zijn verantwoordelijkheid meer, men jankt en jankt en daar wordt het beleid bepaald hè, ik maak me hele grote zorgen over de toekomst met deze slappe nichten aan de stuurknuppels. Je ziet het nu, Jantje over de schreef en de reactie: één telefoontje naar de feyenoord directeur en alles is weer okee. Schorsing, nee daar gaan we tegen in beroep. bloody fucking boehoe moeten ze nou altijd Ajax-spelers hebben. Kom nog effe hier met die bak met gesneden uien.LucaS schreef:Omdat de KNVB hem nu opeens uit het niets schorst. Dan moet je bij de KNVB en niet bij Vertonghen zijn. Er wordt regelmatig met minachting over concurrenten gesproken. Nog niet zo lang geleden Rutten die het woord Ajax op geen enkele wijze uit zijn strot kreeg tijdens een interview. De KNVB moet zich niet bemoeien met wat spelers en trainers in hun vrije tijd en in interviews zeggen.
Jan zong en Ajax deed er geen fuck aan, en dan stapt de KNVB er wel op in, ze kunnen niet anders!
Verder vraag ik me af wat er zou zijn gebeurt als Jantje had gezongen .. HEt zijn maar kut-Feyenoorders .. zouden ze hem dan ook geschorst hebben ?.
Blij met de punten ...
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
Die is beschreven in het reglement: een eerste oogopslag.Bertje schreef:De echte vraag is hier dan ook mijn inziens in hoeverre de bevoegdheid tot straffen van de KNVB strekt. En het rare is dat men daar bij de KNVB zelf over lijkt te kunnen beslissen.
bron: Reglementen betaald voetbal - Reglement Tuchtrechtspraak Betaald Voetbal - versie 2.03. Rapportage
De scheidsrechter rapporteert andere, niet onder ad 2. genoemde vormen van (ernstig) wangedrag ongeacht of deze door een speler op of buiten het speelveld zijn begaan en ongeacht of deze handelingen zijn gericht tegen een tegenspeler, een medespeler, de (assistent-)scheidsrechter en/of vierde official of enig ander persoon, voorzover op dit wangedrag geen andere sanctie staat.
de scheidsrechter in dit artikel zal wel vervangen zijn door de anonieme waarnemer op de buhne. Luidt en duidelijk, binnen of buiten het speelveld, buiten beschouwing wordt gelaten op welk tijdstip dit wangedrag plaats vind.
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
licht cynisch: de straf werd van 2 wedstrijden naar 3 gebracht, zegt mij zoiets als Ajax deed weinig aan het straffen van Vertonghen.999 schreef:Uhm, in het vonnis stond dat ze ( de KNVB ) rekening hadden gehouden met de straf die AJAX hem had opgelegd . .
doet er niet toe, kut-feyenoorders had misschien wel zwaarder gewogen omdat ie dan zijn belediging nog wat specifieker adresseert. ik zie er geen gronden in voor strafvermindering, jij wel?Verder vraag ik me af wat er zou zijn gebeurt als Jantje had gezongen .. HEt zijn maar kut-Feyenoorders .. zouden ze hem dan ook geschorst hebben ?.
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
die zaak is interessant maar die wordt hier niet besproken.Peter schreef:Blijkbaar mag je wel gedurende een wedstrijd een middenvinger opsteken naar de scheids, maar gaat dit te ver.
even iets anders, is het nou middenvinger of middelvinger? misschien is de laatste een directe vertaling uit het engels, maar middenvinger klinkt ook niet juist.
Toepasselijke signature voor dit topic, Khraa 

"The greatest trick the devil ever pulled was convincing the world that he didn't exist."
-The Usual Suspects
-The Usual Suspects
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Ook onze Jantje wordt nu gelinkt naar Arsenal... Zou zo maar eens kunnen dat Ajax straks een hele nieuwe achterhoede moet gaan inpassen. Kijkend naar de competitie start zou dit wel funest kunnen worden voor de 3e ster 

Weer op zoek naar een Interim coach..
'Arsenal zet scouts op Vertonghen'
Volgens The Mirror richt Arsenal zich bij de scouting nu nadrukkelijk op Jan Vertonghen. De laatste drie duels achtereen zou de Belgische verdediger van Ajax door een delegatie van Arsenal bekeken zijn. Indien Arsenal concreet wordt, zou Vertonghen daar herenigd kunnen worden met Thomas Vermaelen
Wenger moet Cruijff eens bellen. Dan hebben we grote kans dat vertonghen blijft. :-)
AN

- Daily Blind
Lekker laten gaan. Een van de zwakste schakels in onze verdediging!
1 van de weinige spelers in de huidige selectie waar ik echt wat mee heb, zou het erg jammer vinden als hij zou vertrekken bij Ajax.
Net als Suarez één van de spelers die in ieder geval de indruk wekt Ajax in zijn hart te hebben, en niet alleen maar te zien als tussenstop op weg naar Spanje/Engeland.
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Want Van der Wiel, Oleguer, Ooijer, Alderweireld, Blind, Anita en Urby hebben meer kwaliteiten achterin?Zlatan Son of God schreef:Lekker laten gaan. Een van de zwakste schakels in onze verdediging!
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
LucaS schreef:Net als Suarez één van de spelers die in ieder geval de indruk wekt Ajax in zijn hart te hebben, en niet alleen maar te zien als tussenstop op weg naar Spanje/Engeland.
Inderdaad!

- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Atouba!Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Want Van der Wiel, Oleguer, Ooijer, Alderweireld, Blind, Anita en Urby hebben meer kwaliteiten achterin?Zlatan Son of God schreef:Lekker laten gaan. Een van de zwakste schakels in onze verdediging!
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."