Leuk, leuk die Feyenoordmensjes op 't werk...Marillion schreef: Teleurgestelde gezichten na afloop en daar ga ik nu even lekker een biertje op drinken!

Nu drink ik er ook eentje... of zo op...

Moderator: mods
Leuk, leuk die Feyenoordmensjes op 't werk...Marillion schreef: Teleurgestelde gezichten na afloop en daar ga ik nu even lekker een biertje op drinken!
Het duurde denk ik twee minuten voordat 'ie doorhad dat de 1-0 van Smolov was afgekeurd. Zie je Smolov balen, zegt 'ie iets van "Smolov kan het niet geloven! Maar wat een opsteker voor Feyenoord dit!".Marillion schreef:Doet hij tegenwoordig commentaar bij Eredivisie Live dan? Tja, vergeleken met Evert is alles een pak minder.
Ik denk dat ie asap weer 'gras tussen de tenen wil voelen', 'een laatste kunstje wil flikken' of 'de geur van de kleedkamer mist'. Die gaat binnenkort wel koersen.Marillion schreef: Op de terugweg passeerde ik overigens Beenhakker nog op de snelweg. Hij zag er, voor de verandering, enigszins zuur uit.
Leiden? Nee in die regio kom ik nooit.Enganche schreef:Toch niet in Leiden hè?GangstaRiB schreef:Heb niks van de wedstrijd gezien, moest zelf voetballen. Ik hoopte op een overwinning en ik verwachte geen goed voetbal. Ajax heeft natuurlijk een tik gekregen na woensdag, dat kan niet anders. Verder is gebleken dat alle impulsen van Suarez moeten komen. Volgende week vrees ik een stuk meer. Twente 'voetbalt' namelijk, in tegenstelling tot Ajax dat zich beroept op Suarez.....
Ajax gaat volgende week trouwens op z'n broek krijgen van Twente.
Dapper van Jol om De Zeeuw eruit te halen. Wel terecht. Vreselijk overschatte speler. De Jong op zijn plek en een creatieve speler op 10 opstellen zou in veel Eredivisie wedstrijden een optie kunnen zijn. De Jong komt als halfspeler ook gewoon voor de goal.
Laten we dat T woord maar zo lang mogelijk in de kast houden...Ajax Rules schreef:Als ze volgende week mochten winnen van Twente (wat ik overigens verre van zeker vind), dan zal het t-woord wellicht voor het eerst in de mond genomen gaan worden.
Nee, uitstekende start van de competitie, zeker als je bedenkt dat juist voor de beginfase gevreesd werd (geen zomervakantie gehad, gedoe rond Jol, Ajax dat sowieso altijd zwak start in de competitie, gedoe rond aan- en verkopen).
Eigenlijk zou het alleen nog maar beter kunnen gaan. Al vind ik nog steeds dat ze snel wat mensen op vakantie moeten sturen. M.n. De Zeeuw. Daar heb je echt niets aan als hij niet 100% fit is. En bovendien zit Jol heel ruim in zijn opties.
Zeker mooi.Thijs schreef:Winnen in de Kuip, en beide concurrenten verliezen twee punten. Twee voor op PSV, vier op Twente.
Prima hoor!
Onzin natuurlijk. Ik heb de wedstrijd op Eredivisie Live gezien en vond de arbitrage gewoon prima. Beide doelpunten terecht afgekeurd, gele kaarten die echt nodig waren bij die opstootjes etc. Blom was de beste van het veld.Peter schreef:Op FN zijn ze ontgoocheld:
Ik hou er niet van om Calimero te spelen, maar Ajax is ontsnapt aan een zekere rode kaart (Van der Wiel), tenminste drie penalty's en twee afgekeurde goals. Misschien waren die afgekeurde goals terecht, maar het gaat om het met twee maten meten.
Haha.
Haha, ja daaag. Wijnaldum was degene die de ruzie begon. Van der Wiel kon daar werkelijk niets aan doen.Wouter schreef:Mwah. Waarom gaat zo'n Van der Wiel in hemelsnaam die bal vasthouden en ruzie zoeken met die Feyenoorders? Hij riskeerde een gele kaart en zweepte het stil gevallen publiek op.
Oh, en dan mag je iemand aanvliegen en de dug-out inbeuken? Houd toch op man.Wouter schreef:Van der Wiel hield die bal onnodig vast. Dat leek me zo klaar als een klontje.
Ja, dat is wel de meest belachelijk regel die er bestaat. Daarmee kan je je tegenstander die op geel staat namelijk altijd als je dat zo uitkomt een rode kaart aannaaien. Gelukkig heeft Blom ook lak aan die regel.SylvievdVaart schreef:Blom had daar volgens de reglementen beide spelers een gele kaart moeten geven.
Dat was inderdaad de eerste keer dat Bahia eraf had gemoeten, maar later had dat nog eens gemoeten: hij duwde Sulejmani, kreeg daar geel voor en duwde Sulejmani meteen nog een keer, pal voor de neus van Blom, en niet een béétje, maar een echte douw. Als die Blom ballen had gehad, had 'ie Bahia ter plekke zijn tweede geel gegeven. Inrukken.Chris schreef:Blom had wel een grote misser trouwens: De dikke elleboogstoot van Bahia bij Suarez. Mag toch hopen dat de KNVB hier werk van maakt.. Werd niet bestraft door blom. In de herhalingen (vier verschillende standen, grensrechter?) bleek dat echt een bewussie was.