Raul en Huntelaar samen is natuurlijk ook niets.Hoeladans schreef:Dortmund is veel en veel beter dan Schalke. 0-1 door Kagawa, lekker spelertje is dat trouwens.
Bij Schalke staat er een hoop prut op het veld. Moritz, Kluge, Deac en Sarpei. Het is allemaal niet veel.
Duitsland
Moderator: mods
Re: Duitsland
Die krijgen geen bal.
Kan wel zijn, maar er zit ook weinig snelheid in die 2. In de diepte hoef je ze niet aan te spelen.
Daarvoor staat Farfan er. Nee het probleem zit hem echt achterin en op het middenveld, er staan daar een hoop prutsers bij elkaar die niets anders doen dan de bal inleveren.
-
Het lijkt Real-Ajax wel... Dortmund is veel en veel en veel beter dat Schalke. Huntelaar speelt op een eiland, zoals altijd... ligt toch echt aan emzelf.
Whitey on the moon.
Haha daar is Kagawa weer. Dikverdiende 0-2.
-
- AT Toto winner 15/16
Het lijkt erop dat KJH weer eens de verkeerde club heeft uitgekozen.
KJH maakt er nog 1-3 van..
Ben erg benieuwd of Magath genoeg krediet heeft om dit te overleven.
Ben erg benieuwd of Magath genoeg krediet heeft om dit te overleven.
In ieder geval leuk dat hij een doelpunt heeft gemaakt. Ik gun die jongen wel wat succes.
Nil volentibus arduum
Louis stevent weer op puntverlies af. Het staat 1-1 bij Hoffenheim, terwijl hij voor de komende 2 wedstrijden 6 punten had ´geëist´.
Verder lijkt Mainz met een zeer middelmatige ploeg (op papier) op 15 uit 5 te komen.
Verder lijkt Mainz met een zeer middelmatige ploeg (op papier) op 15 uit 5 te komen.
1-2 in blessuretijd. Uitstekende tweede helft van Bayern.
Huntelaar heeft weer gescoord. Ditmaal de winnende tegen Freiburg.
Mooi, zou wel leuk zijn als ie eens slaagde in het buitenland (voorzover je Schalke buitenland kan noemen natuurlijk).
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Een echte Klaas-goal. Op de juiste plek staan en afronden. S04's minst slechte wedstrijd dit seizoen.Jöhnk schreef:Huntelaar heeft weer gescoord. Ditmaal de winnende tegen Freiburg.

Bizar seizoen tot dusver in Duitsland. Opvallend dat vele jonkies zich fantastisch presenteren. Götze, Grosskreutz, Schürrle, dat zijn namen om te onthouden. Die jongens gaan het ver schoppen...
Wat vind je van Bayern tot nu toe Wimpey?
Ribéry ligt er ook een paar weken uit nu.
IK GELOOF!!!!!!
Stroef. WK laat z'n sporen achter... En m.i. moet je je als club juist na een goed jaar roeren op de transfermarkt. Denk niet dat Bayern het vorige seizoen zal kunnen herhalen.Rishi schreef:Wat vind je van Bayern tot nu toe Wimpey?
Ik vind het ook raar dat Bayern niks heeft gedaan. Een vleugelspeler en een centrale verdediger waren geen overbodige luxe geweest. Nationaal kunnen en moeten ze hun prestatie herhalen. De rest stelt tot nu toe ook niet veel voor.
Europees verwacht ik niet veel van het elftal.
Europees verwacht ik niet veel van het elftal.
IK GELOOF!!!!!!
Ze zitten in een poule met Roma, Cluj en Basel. Dus die winnen ze fluitend. De finale halen lijkt me gezien de kracht van Madrid, Chelsea en Barcelona teveel gevraagd.Rishi schreef: Europees verwacht ik niet veel van het elftal.
In de BuLi zullen ze gewoon weer de langste adem hebben.
LvG zal z'n contract verlengen. Hij doet het bij Bayern als destijds bij Ajax: opleiden, jeugd een kans geven, aanvallend aantrekkelijk voetbal.
En wanneer Platini zijn plannen m.b.t. de financien doorzet, breken sowieso gouden tijden voor Bayern aan, want het is de financieel gezondste club ter wereld.
Wat een goal van Mainz. Sowieso een goede ploeg.
-
En Bayern is toch wel erg matig. Van Buyten is echt een verschrikking, dat die nog altijd op dat nivo speelt... onbegrijpelijk.
Whitey on the moon.
Haha, die zat er ook lekker in. 

Goed team inderdaad. Individueel matige spelers.Jöhnk schreef:Wat een goal van Mainz. Sowieso een goede ploeg.
Die Holtby heeft wel wat.