Nou, Bert, your day's made!Peter schreef:Haha de beste man van Feyenoord moet eraf. El Ahmadi er in.

Moderator: mods
Nou, Bert, your day's made!Peter schreef:Haha de beste man van Feyenoord moet eraf. El Ahmadi er in.
De Vrij. Leerdam zal wel naar rechtsachter gaan.D_skilled schreef:Vlaar kan niet meer verder. Wie speelt nu centraal bij Feyenoord?
Uh, nee dus.wimpey schreef:Nou, Bert, your day's made!
Dat lijkt mij toch ook. Die Leerdam is een prutsmajoor als back. De Vrij centraal is minder dan Vlaar en over Bahia en de Cler hoeven we het niet te hebben.brigade zuid schreef:Vlaar moet eruit met een blessure, De Cler heeft al geel. AJAX moet fnoord de tweede helft helemaal scheel spelen.
Natuurlijk wel. Hij kan jouw gelijk bewijzen. Of ongelijk natuurlijk.Bertje schreef:Uh, nee dus.wimpey schreef:Nou, Bert, your day's made!
Bahia kan er nog minder van dan Marcello.Peter schreef: en over Bahia en de Cler hoeven we het niet te hebben.
Ik vind 'm ook goed! Als je dat vergelijkt met andere potten (NAC-uit vorig jaar), prima. Hopelijk maakt 'ie een goal vandaag nog.Ajax Rules schreef:De eerste 10 minuten speelde Ajax erg goed, daarna was het niks.
Ik vind Sulejmani trouwens weer tot de minder slechte spelers behoren.
Liever een vaste man dan dat ie moet denken en creatief vermogen aan de dag moet leggen.Peter schreef:Anita krijgt een directe man nu met Schaken. Ben er niet zo bang voor, maar Anita is wel heel erg slecht tot nu toe.
Ik gok 0-3.