Verder ben ik het wel met je eens, hoor. Hij is zwaar overschat.
Moderator: mods
In dat geval zal De Zeeuw wel spelen.Thijs schreef:Ooijer en Tainio zijn twijfelgevallen voor zondag, is net op de persconferentie gemeld.
De oude garde hersteld niet meer zo snel. Stekelenburg dus niet (berichten op AS geven aan dat hij licht geblesseerd is)?Thijs schreef:Ooijer en Tainio zijn twijfelgevallen voor zondag, is net op de persconferentie gemeld.
Een nog groter probleem is dat hij zichzélf nog wel het meest overschat. Hij denkt werkelijk dat hij een soort van spelmaker is die lekker kan doen waar hij zin in heeft, lekker veel op doel kan schieten en vooral niet gedisciplibeerd hoeft te spelen. Terwijl hij zijn beste wedstrijden speelde toen hij soberder en controlerender speelde, toen was hij best goed en waren we ook wel blij met hem.joey schreef:Het zou schelen als De Zeeuw eens zijn kop hield. Zeuren dat je gewisseld bent terwijl je zo slecht gespeeld hebt, je moet maar durven.![]()
Ik heb ooit een interview met de vader van De Zeeuw gelezen, waarin hij aangaf dat z'n zoon vast en zeker ooit voor een club van het niveau Barcelona zou spelen. Als het niet zo treurig was dan zou ik er om lachen.Scherrer schreef:Een nog groter probleem is dat hij zichzélf nog wel het meest overschat. Hij denkt werkelijk dat hij een soort van spelmaker is die lekker kan doen waar hij zin in heeft, lekker veel op doel kan schieten en vooral niet gedisciplibeerd hoeft te spelen. Terwijl hij zijn beste wedstrijden speelde toen hij soberder en controlerender speelde, toen was hij best goed en waren we ook wel blij met hem.joey schreef:Het zou schelen als De Zeeuw eens zijn kop hield. Zeuren dat je gewisseld bent terwijl je zo slecht gespeeld hebt, je moet maar durven.![]()
Zucht... Laat die man eens zijn snuit houden. Dodelijk vermoeiend. Laat 'ie eens een fatsoenlijke wedstrijd spelen.
Ik vind het wel mooi..Kowalczyk schreef:Zucht... Laat die man eens zijn snuit houden. Dodelijk vermoeiend. Laat 'ie eens een fatsoenlijke wedstrijd spelen.
K.
Ronald! schreef:Ik heb steeds het idee dat de Zeeuw een beetje van de bravoure van Sneijder heeft willen kopiëren. Dat heeft hij in de zomer wekenlang aangehoord met een finaleplaats als gevolg. 'We gaan voor de titel', 'We hoeven voor niemand bang te zijn', dat werk, niet realiserende dat Ajax niet het Nederlands elftal is en de Zeeuw al helemaal geen Sneijder. Hij ziet zichzelf volgens mij echter wel in een zelfde soort rol. Dodelijk...
Dat zou zó ont-zet-tend geweldig zijn. Ik wil daar gewoon winnen, hoe maakt me niet uit. Die uitslagen van 0-5 heb ik al jaren op gehoopt, en dan wordt het toch weer gewoon 1-1.Jöhnk schreef:0-1 '92 Vertonghen
ADFeyenoordfans waarschuwen Jan Vertonghen
ROTTERDAM - Natuurlijk is niet één Ajacied populair onder de fans van Feyenoord, maar de fanatieke aanhang van de Rotterdammers kan vooral Jan Vertonghen niet luchten of zien. De Belg moet zich dan ook opmaken voor een zeer vijandige sfeer als hij morgen met zijn club in de Kuip op bezoek gaat.
De Belg Vertonghen zette kwaad bloed bij de Rotterdammers door vorig seizoen, tijdens de huldiging van Ajax na het winnen van de beker, de Feyenoorders voor 'kutkakkerlakken' uit te maken. Dat de Belg vrij snel na zijn beledigende uitlatingen aangaf spijt te hebben, heeft niet veel goedgemaakt.
Op de Feyenoord fan-sites Lunaticnews en FR-Fans spreken de Feyenoordsupporters dreigende taal: ,, En nu zondag na afloop niet janken, want we hebben het toen al gemeld: dit seizoen mag je tijdens De Klassieker óf geblesseerd thuis blijven óf als zodanig De Kuip verlaten."
Vertonghen zelf maakt zich weinig zorgen. "Het zal een vijandige sfeer zijn, er zullen fluitconcerten zijn. Misschien nu iets meer, maar ik zal me zeker kunnen concentreren", liet hij aan AT5 weten.
Mogelijk dat de vijandige sfeer hem zelfs motiveert. "Dat ook wel, maar ik ben sowieso scherp en ik heb er heel veel zin in. Hopelijk kunnen we daar de drie punten weghalen." (DHE/AHA)