Champions League 2010-2011
Moderator: mods
Re: Champions League 2010-2011
Eto'o en Mariga moeten gewoon acht wedstrijden schorsing krijgen!
En Generaal moet gewoon ff lekker oprotten.
En Generaal moet gewoon ff lekker oprotten.
IK GELOOF!!!!!!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Doe even normaal, generaal. Jezus.
Tweede helft een pover Twente. Janssen de grote man. Ruiz vond ik in de tweede helft heel matig bijvoorbeeld. Wisgerhof redelijk solide, Douglas kansloos in balbezit. En dat zou een sensatie voor Ajax zijn? Nou, dat zou werkelijk waar een dra-ma zijn. Brama was overigens ook heel slecht. Verstoppertje gespeeld.

Tweede helft een pover Twente. Janssen de grote man. Ruiz vond ik in de tweede helft heel matig bijvoorbeeld. Wisgerhof redelijk solide, Douglas kansloos in balbezit. En dat zou een sensatie voor Ajax zijn? Nou, dat zou werkelijk waar een dra-ma zijn. Brama was overigens ook heel slecht. Verstoppertje gespeeld.
- Giacomo Puccini
Siem vind ik juist wel atletisch. Staat goed op zijn benen, springt hoog, is wendbaar, niet langzaam. Fysiek sowieso in orde. Veel inhoud, weinig blessures. Wat bij Siem wel veel beter moet is zijn balcontrole en balbehandeling. Die is te wisselvallig. Siem heeft nog vaak ruzie met de bal. Ik denk wel dat hij daar nog iets in kan verbeteren.Enganche schreef:Luuk oogt iets soepeler dan Siem, maar ik vind ze dus allebei niet bijzonder atletisch of zo.Giacomo Puccini schreef:Heeft een dramatische motoriek ja. Daardoor zal hij niet kunnen doorgroeien naar een niveau hoger dan FC Twente.Enganche schreef:Evenwicht heeft ook met atletisch vermogen te maken. Ik zie Luuk de Jong constant omvallen of uitglijden.
Ajax!
Toch wel ERG knap van Twente...
toch mooi een puntje, stiekem had ik nog gehoopt op een doelpuntje van Twente in de laatste minuut... Inter speelde echt alsof ze al aan de cappucino zaten.
toch mooi een puntje, stiekem had ik nog gehoopt op een doelpuntje van Twente in de laatste minuut... Inter speelde echt alsof ze al aan de cappucino zaten.
- peter
Overigens is die Benitez het daar wel aan het vernaggelen, hoor. Hij heeft amper opties ook, maar het solide voetbal van Mourinho is er wel uit. Het oogt ook allemaal minder ingespeeld en dat terwijl er dezelfde spelers staan.
Uitstekend resultaat voor Twente. Zou mooi zijn als ze overwinteren.
Uitstekend resultaat voor Twente. Zou mooi zijn als ze overwinteren.

Altijd al een betere speler gevonden dan Schaars.Enganche schreef:Janssen speelt inderdaad erg sterk. Gaf toevallig vanmiddag al ergens anders aan dat hij wat mij betreft De Jong mag vervangen in het Nederlands elftal.
- peter
Mooie voorzet van van der Vaart. Are you watching Rosales haha.
Het is dat Crouch er staat anders was het een mooie trap maar makkelijk weg te koppen.
IK GELOOF!!!!!!
- peter
Hoezo makkelijk weg te koppen? Die bal was perfect.
Van de voorzetten van Rosales profiteer je pas als je achter de goal door mag spelen.
Van de voorzetten van Rosales profiteer je pas als je achter de goal door mag spelen.
-
- AT Toto winner 15/16
Vd vaart kan weer niet verdedigen in vergelijking met Rosales, kortom de vergelijking loopt een beetje mank want het zijn allebei totaal verschillende spelers.
- peter
Pff gaat me puur even om die voorzet, hoor. Die Rosales viel namelijk echt op door die dramatische ballen van 'em.
De pass van Janssen op Janko in de eerste helft was subliem. Dit vond ik wel meevallen.
Heb genoten van Twente. Goed resultaat. Over twee weken gelijkspelen en het ziet er goed uit.
Barca was ook weer ouderwets aan het tikken. Gelukkig heeft Inter de financien beter op orde!
Heb genoten van Twente. Goed resultaat. Over twee weken gelijkspelen en het ziet er goed uit.
Barca was ook weer ouderwets aan het tikken. Gelukkig heeft Inter de financien beter op orde!

IK GELOOF!!!!!!
Rosales gaf een perfecte voorzet op Janko vlak voor rust. Die had Crouch er ook met gemak ingekopt.
-
- AT Toto winner 10/11
Haha, het is weer eens lekker, hier op AT. Heb een heerlijke eerste helft gezien van Twente, waarin ze gewoon duidelijk beter waren dan de winnaar van de Champions League. Tweede helft was de batterij leeg en had Inter nog moeten winnen, maar regende het ook geen kansen. Príma dus, voor een club als Twente. Maar wat lees ik hier? Dat heel Twente op hooguit twee spelers na slecht, zwak of matig was.
Het blind opgeilen aan alles wat maar uit Zuid Amerika of Italië komt en ooit een bal recht vooruit heeft getrapt begin echt hinderlijk te worden. Jammer. Maargoed, ik sta gelukkig een stuk minder verzuurd in het leven en heb een heerlijke eerste helft en een mindere, maar nog steeds spannende tweede helft gezien.
Het blind opgeilen aan alles wat maar uit Zuid Amerika of Italië komt en ooit een bal recht vooruit heeft getrapt begin echt hinderlijk te worden. Jammer. Maargoed, ik sta gelukkig een stuk minder verzuurd in het leven en heb een heerlijke eerste helft en een mindere, maar nog steeds spannende tweede helft gezien.
Heb toch het idee dat je onder andere op mij doelt.Scherrer schreef:Haha, het is weer eens lekker, hier op AT. Heb een heerlijke eerste helft gezien van Twente, waarin ze gewoon duidelijk beter waren dan de winnaar van de Champions League. Tweede helft was de batterij leeg en had Inter nog moeten winnen, maar regende het ook geen kansen. Príma dus, voor een club als Twente. Maar wat lees ik hier? Dat heel Twente op hooguit twee spelers na slecht, zwak of matig was.

Maar ik reageerde vooral op de posts van anderen. Ik vond Ruiz en Janssen sterk, Brama op cruciale momenten zwak ingrijpen, Mihaylov nerveus overkomen, Tiendalli boven zichzelf uitstijgen, Douglas en Wisgerhof hun gebruikelijke niveau halen, Rosales vind ik in z'n algemeenheid niet veel, De Jongs handelingssnelheid lag nog te laag en viel teveel om, over Janko snap ik de ophef niet en Chadli heeft een mooie stijl, maar komt net kijken vanuit de Jupiler League. FC Twente zit als geheel echter erg goed in elkaar en Inter had er niet enorm veel zin in. Vermakelijke wedstrijd, dat zeker. Zo negatief is dat al met al toch niet?
Barcelona had vorig jaar toch een dikke winst gemaakt voor jou? Hopelijk breekt de hele selectie van dat Barcelona hun poten.Rishi schreef:De pass van Janssen op Janko in de eerste helft was subliem. Dit vond ik wel meevallen.

-
- AT Toto winner 10/11
Ik had het niet echt over iemand in het bijzonder (en jij weet ook wel dat ik niets tegen jou heb, los daarvanEnganche schreef:Heb toch het idee dat je onder andere op mij doelt.Scherrer schreef:Haha, het is weer eens lekker, hier op AT. Heb een heerlijke eerste helft gezien van Twente, waarin ze gewoon duidelijk beter waren dan de winnaar van de Champions League. Tweede helft was de batterij leeg en had Inter nog moeten winnen, maar regende het ook geen kansen. Príma dus, voor een club als Twente. Maar wat lees ik hier? Dat heel Twente op hooguit twee spelers na slecht, zwak of matig was.
Het blind opgeilen aan alles wat maar uit Zuid Amerika of Italië komt en ooit een bal recht vooruit heeft getrapt begin echt hinderlijk te worden. Jammer. Maargoed, ik sta gelukkig een stuk minder verzuurd in het leven en heb een heerlijke eerste helft en een mindere, maar nog steeds spannende tweede helft gezien.![]()
Maar ik reageerde vooral op de posts van anderen. Ik vond Ruiz en Janssen sterk, Brama op cruciale momenten zwak ingrijpen, Mihaylov nerveus overkomen, Tiendalli boven zichzelf uitstijgen, Douglas en Wisgerhof hun gebruikelijke niveau halen, Rosales vind ik in z'n algemeenheid niet veel, De Jongs handelingssnelheid lag nog te laag en viel teveel om, over Janko snap ik de ophef niet en Chadli heeft een mooie stijl, maar komt net kijken vanuit de Jupiler League. FC Twente zit als geheel echter erg goed in elkaar en Inter had er niet enorm veel zin in. Vermakelijke wedstrijd, dat zeker. Zo negatief is dat al met al toch niet?

-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Twente speelde gewoon erg goed, naar hun kunnen, afgezet tegen de kwaliteiten van een team als Inter...
Dan is 2-2 gewoon een fantastisch resultaat. Geniet ervan, over twee weken weer net zo je best doen en kijken waar je eindigt. Man, ik mag hopen dat wij morgen ook zo spelen.
Dan is 2-2 gewoon een fantastisch resultaat. Geniet ervan, over twee weken weer net zo je best doen en kijken waar je eindigt. Man, ik mag hopen dat wij morgen ook zo spelen.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Ik vatte het ook absoluut niet persoonlijk op hoor. Maar voelde me wel enigszins aangesproken.Scherrer schreef:Ik had het niet echt over iemand in het bijzonder (en jij weet ook wel dat ik niets tegen jou heb, los daarvanEnganche schreef:Heb toch het idee dat je onder andere op mij doelt.Scherrer schreef:Haha, het is weer eens lekker, hier op AT. Heb een heerlijke eerste helft gezien van Twente, waarin ze gewoon duidelijk beter waren dan de winnaar van de Champions League. Tweede helft was de batterij leeg en had Inter nog moeten winnen, maar regende het ook geen kansen. Príma dus, voor een club als Twente. Maar wat lees ik hier? Dat heel Twente op hooguit twee spelers na slecht, zwak of matig was.
Het blind opgeilen aan alles wat maar uit Zuid Amerika of Italië komt en ooit een bal recht vooruit heeft getrapt begin echt hinderlijk te worden. Jammer. Maargoed, ik sta gelukkig een stuk minder verzuurd in het leven en heb een heerlijke eerste helft en een mindere, maar nog steeds spannende tweede helft gezien.![]()
Maar ik reageerde vooral op de posts van anderen. Ik vond Ruiz en Janssen sterk, Brama op cruciale momenten zwak ingrijpen, Mihaylov nerveus overkomen, Tiendalli boven zichzelf uitstijgen, Douglas en Wisgerhof hun gebruikelijke niveau halen, Rosales vind ik in z'n algemeenheid niet veel, De Jongs handelingssnelheid lag nog te laag en viel teveel om, over Janko snap ik de ophef niet en Chadli heeft een mooie stijl, maar komt net kijken vanuit de Jupiler League. FC Twente zit als geheel echter erg goed in elkaar en Inter had er niet enorm veel zin in. Vermakelijke wedstrijd, dat zeker. Zo negatief is dat al met al toch niet?). Het is meer de algemene tendens dat als een Nederlandse club iets leuks presteert dat er met tonnen aan smoezen wordt gesmeten. En zelden hoor je een nuchter 'als Inter een mindere dag heeft en Twete een goede, dan kan die laatste club gewoon gelijk spelen tegen de winnaar van de CL'. Er wordt alleen gezocht naar excuses. Ik kijk daar dan toch iets meer naar met de visie dat voetbal geen optelsom is van kwaliteiten en dit soort dingen dus kunnen gebeuren. Zónder dat je het meteen moet downplayen om je 'gelijk' over het belabberde niveau van de eredivisie te krijgen.

Het is inderdaad een erg knappe prestatie van FC Twente. Eens kijken of Ajax morgen ook iets soortgelijks kan neerzetten.
Ik vrees dat Ajax 'iets' minder avontuurlijk zal spelen.
Inter leek er niet zoveel zin in te hebben, na afloop bleek ook dat ze tevreden waren met een gelijkspel. Thuis moet gewonnen worden, uit een paar punten pakken en de 2e ronde is binnen...daar leek het op.
Maar natuurlijk blijft het erg knap van Twente, uitstekend resultaat
Ik wil ze zeker niet tekort doen.
Maar natuurlijk blijft het erg knap van Twente, uitstekend resultaat

Ik wil ze zeker niet tekort doen.
Ik begrijp best dat sommige lezers hier mijn opmerking als racistisch pejoratief interpreteren. Echter, wat leert vandale.nl ons?Peter schreef:Doe even normaal, generaal. Jezus.![]()
"2 lelijk, boosaardig of ondeugend schepsel". Leek mij - op dat moment - absoluut van toepassing op die twee. Ook vandaag is er door meerdere media schande van gesproken. Ik laat mij door niemand voor racist uitmaken terwijl ik het niet ben.
Tja, als jij me in mijn gezicht uitmaakt voor aap heb je toch echt een groot probleem. Kan je wel leuk de Van Dale erbij halen maar een beetje logisch nadenken kan geen kwaad. Moet je maar niet met zulke achterlijke opmerkingen komen.
IK GELOOF!!!!!!
-
Wordt behoorlijk overspannen gereageerd zeg...
Als je voor 'brutale aap' (vrij normale uitdrukking) wordt uitgemaakt begin je er ook op te slaan ofzo?
Als je voor 'brutale aap' (vrij normale uitdrukking) wordt uitgemaakt begin je er ook op te slaan ofzo?
Whitey on the moon.
- SylvievdVaart
En nu weer even netjes doen, jongemannen! 

so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy