Inter geeft niet vol gas.brigade zuid schreef:Als ik het zo lees bakt eigenlijk niemand er wat van behalve Ruiz, wat raar dat het dan 2-2 staat.
Champions League 2010-2011
Moderator: mods
-
Re: Champions League 2010-2011
Whitey on the moon.
Janssen speelt inderdaad erg sterk. Gaf toevallig vanmiddag al ergens anders aan dat hij wat mij betreft De Jong mag vervangen in het Nederlands elftal.
-
- AT Toto winner 15/16
Inter is de beste club van de wereld, op halve kracht zullen ze toch ook wel winnen van Twente?
Ik denk overigens dat Inter nog wel wint, ze worden steeds sterker.
Ik denk overigens dat Inter nog wel wint, ze worden steeds sterker.
- Giacomo Puccini
Ik snap niet hoe je zijn scorend vermogen even kunt aantippen en er weer aan voorbij kunt gaan alsof het een bijzaak in het voetbal is. Doet me een beetje denken aan de mensen die een jaar of 6 geleden riepen dat Van der Vaart talentvoller dan Sneijder was.GangstaRiB schreef:Echt? Ik ben nog steeds geen fan van Siem die vooral leuk balletjes in het net kan trappen maar voor de rest niks toevoegd. Luuk vind ik sterker en veelzijdiger.Giacomo Puccini schreef:Ik vind onze De Jong een stuk beter en talentvoller dan die van FC Twente. Luuk heeft een lage handelingssnelheid, wat statisch ook.
Natuurlijk zijn Siem en Luuk onvergelijkbare spelers. Ik denk alleen dat we ons gelukkig mogen prijzen met Siem, als in dat we de meest talentvolle van de twee hebben. Siem de Jong is een strateeg. Zeer slimme voetballer, fysiek in orde ook. Die gaat nog eens naar een club van het niveau Internazionale. Luuk niet, die krijgt over 15 jaar een standbeeld naast dat van N'Kufo.
Ajax!
Ik zie in Siem op termijn meer een type Cocu.
-
Omdat Siem op z'n huidige positie meer moet doen dan scoren en juist dat andere mis ik. Je ziet hem soms 90 minuten niet en als hij dan ook niet scoort, heb je weinig aan hem. Als pure spits komt ie ook tekort. Hij draait nu aardig omdat Ajax voornamelijk powerplay in de Eredivisie speelt. Maar als Ajax meer moeite met een tegenstander heeft, zie je em te weinig.Giacomo Puccini schreef:Ik snap niet hoe je zijn scorend vermogen even kunt aantippen en er weer aan voorbij kunt gaan alsof het een bijzaak in het voetbal is. Doet me een beetje denken aan de mensen die een jaar of 6 geleden riepen dat Van der Vaart talentvoller dan Sneijder was.GangstaRiB schreef:Echt? Ik ben nog steeds geen fan van Siem die vooral leuk balletjes in het net kan trappen maar voor de rest niks toevoegd. Luuk vind ik sterker en veelzijdiger.Giacomo Puccini schreef:Ik vind onze De Jong een stuk beter en talentvoller dan die van FC Twente. Luuk heeft een lage handelingssnelheid, wat statisch ook.
Natuurlijk zijn Siem en Luuk onvergelijkbare spelers. Ik denk alleen dat we ons gelukkig mogen prijzen met Siem, als in dat we de meest talentvolle van de twee hebben. Siem de Jong is een strateeg. Zeer slimme voetballer, fysiek in orde ook. Die gaat nog eens naar een club van het niveau Internazionale. Luuk niet, die krijgt over 15 jaar een standbeeld naast dat van N'Kufo.
Whitey on the moon.
Ik ook. Als tien voegt hij voetballend te weinig toe vind ik. Luuk is goed, echt goed! Over een twee jaar kan Huntelaar thuisblijven in Schalke. Dan is Luuk spits nummer 1.
Twente speelt fantastisch. Ben echt aan het genieten. Schitterend gewoon. Fantastisch positiespel dat ze spelen.
Klasse gewoon, al verliezen ze nog met 2-10.
Twente speelt fantastisch. Ben echt aan het genieten. Schitterend gewoon. Fantastisch positiespel dat ze spelen.
Klasse gewoon, al verliezen ze nog met 2-10.
IK GELOOF!!!!!!
Evenwicht heeft ook met atletisch vermogen te maken. Ik zie Luuk de Jong constant omvallen of uitglijden.
Twente zit er redelijk doorheen. Hopelijk houdt men het nog vol.
Twente zit er redelijk doorheen. Hopelijk houdt men het nog vol.
- Giacomo Puccini
Dat was ook zo een slimme speler ja, zat ik nog aan te denken toen ik mijn post typte! Maar ik denk toch niet dat Siem zijn kwaliteiten op dat deel van het middenveld liggen. Siem vind ik eerder nog een type Litmanen, waarvan ik verwacht dat hij zich blijft ontwikkelen rond en in de 16. Het maken van de juiste loopacties, het scoren, een-tweetjes. Uiteraard was Litmanen wel veel beter dan De Jong ooit zal worden, maar qua types enigszins vergelijkbaar.Jöhnk schreef:Ik zie in Siem op termijn meer een type Cocu.
Ajax!
Douglas.. proest.
Die rushes van Douglas slaan nergens op. Alleen maar gevaarlijk voor Twente.
- Giacomo Puccini
Heeft een dramatische motoriek ja. Daardoor zal hij niet kunnen doorgroeien naar een niveau hoger dan FC Twente.Enganche schreef:Evenwicht heeft ook met atletisch vermogen te maken. Ik zie Luuk de Jong constant omvallen of uitglijden.
Ajax!
Luuk oogt iets soepeler dan Siem, maar ik vind ze dus allebei niet bijzonder atletisch of zo.Giacomo Puccini schreef:Heeft een dramatische motoriek ja. Daardoor zal hij niet kunnen doorgroeien naar een niveau hoger dan FC Twente.Enganche schreef:Evenwicht heeft ook met atletisch vermogen te maken. Ik zie Luuk de Jong constant omvallen of uitglijden.
Deze wedstrijd heeft FC Twente in ieder geval veel energie gekost.
Willem bij Twente ja. En Wes bij Inter. De rest is knudde. Ajax zou fluitend 1e worden in deze poule.brigade zuid schreef:Als ik het zo lees bakt eigenlijk niemand er wat van behalve Ruiz, wat raar dat het dan 2-2 staat.

Waarom slaan die 2 apen Janssen?
-
- AT Toto winner 15/16
Netjes hoor, toch weer 4 ton verdiend.
-
- AT Toto winner 15/16
Was duidelijk te zien idd.generaal schreef:Waarom slaan die 2 apen Janssen?
Vooral Mariga, die als een wilde reageert op de handshake van Theo.Rishi schreef:Apen?
- Jinne
- Site Admin
Tja, in Eindhoven kent mijn geen donkere mensen. Laat staan spelers...Rishi schreef:Apen?
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Wat een racistische kutopmerking. Idioot die je bent.generaal schreef:Waarom slaan die 2 apen Janssen?
Ik neem aan dat hier op AT nog gewoon een ban op staat?
Laatst gewijzigd door FlaFlu op di sep 14, 2010 9:42 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Liberty
- Contacteer:
Ach ja, blijkbaar tegenwoordig heel normaal op dit forum en in Nederland. Discriminatie is nu helemaal politiek-correct.
Tijd voor iets nieuws.
Knap gedaan van Twente hoor, petje af! Positieve spelopvatting, eigen spelletje gespeeld en 200% gegeven. Klasse. mag Nederland best trots op zijn. Het zal best dat Inter niet mega-gemotiveerd was, maar die wilden hier zeker geen punten laten liggen.
Als Ajax morgen zo durft te spelen dan ben ik een blij man.
Als Ajax morgen zo durft te spelen dan ben ik een blij man.
Bron? Als je je gedraagt als een wilde, mag je ook als zodanig worden benoemd.Enganche schreef:Wat een racistische kutopmerking. Domme mongool die je bent.generaal schreef:Waarom slaan die 2 apen Janssen?