En die heeft Marco dan gescout.

Moderator: mods
Misschien kan Danny een goed woordje voor hem doen bij Jol?According to Danny Blind he is the 'Heitinga type' Ajax were still looking for.
Ik hoop dat hij er weer helemaal bovenop komt.ben onderweg naar huis vanuit gendt nu....hebben m al 15 minuten ofzo staan reanimeren...eg nie goed dit!
Vitesse.nlMaandag 13 september is het duel tussen Jong Vitesse/AGOVV en Jong Ajax stilgelegd. In de 63e minuut werd Ajax-speler Evander Sno onwel. Later meer over deze zeer vervelende en nare gebeurtenis op het sportpark in Gendt.
Evander Sno werd halverwege de tweede helft getroffen door een hartaanval. De 23-jarige speler werd door ambulancepersoneel behandeld (zeer waarschijnlijk gereanimeerd, maar dit kan nog niet worden bevestigd). Het laatste nieuws is dat Sno per ambulance afgevoerd is naar het ziekenhuis.
15 minuten lijkt me een beetje overdreven, volgens mij ben je dan een kasplantje als je nog bijkomt.ben onderweg naar huis vanuit gendt nu....hebben m al 15 minuten ofzo staan reanimeren...eg nie goed dit!
De wedstrijd tussen Jong Ajax en Jong Vitesse/AGOVV is gestaakt omdat Ajacied Evander Sno onwel is geworden en na reanimatie naar het ziekenhuis is vervoerd. Hij is weer bij kennis. Waarschijnlijk zijn hartritmestoornissen de oorzaak.
Vitesse.nlEvander Sno werd halverwege de tweede helft getroffen door een hartaanval. De 23-jarige speler werd in eerste instantie door Vitesse's clubarts Leo Heere, fysiotherapeut Jasper Steens en de dokter van Ajax handmatig gereanimeerd. Vervolgens werd tot vier keer toe de aanwezige defribillator gebruikt en deze heeft naar alle waarschijnlijkheid het leven van Sno gered. Het laatste nieuws is dat Sno per ambulance afgevoerd is naar het ziekenhuis en op dat moment bij kennis was en aanspreekbaar.