Uh, dan ben ik benieuwd welke jij zo uitstekend vindt dan.Enganche schreef:Hoezo? VI heeft de laatste jaren een aantal uitstekende onderzoeken verricht hoor.

Uh, dan ben ik benieuwd welke jij zo uitstekend vindt dan.Enganche schreef:Hoezo? VI heeft de laatste jaren een aantal uitstekende onderzoeken verricht hoor.
SylvievdVaart schreef:Mededeling SylvievdVaart:
In verband met het verzetten van de wedstrijd Ajax-Willem II van zondag 12 september naar zaterdagavond 11 september om 18.45 uur, zal ik niet in staat kunnen zijn om de eerste helft van PSV-NEC (aanvang 19.45 uur) te aanschouwen. De tweede helft zal ik wel bekijken. Houdt U er daarom als PSV-supporter rekening mee dat de eerste helft van PSV dramatisch zal verlopen, maar dat alles goed zal komen in de tweede helft. Wees dus niet al te kwaad op uw jongens in de eerste helft.
Zeker weten?Baseman schreef: Aan Marcelo lag het niet, deze wedstrijd was vooral Pieters de boosdoener. In Marcelo heb ik vertrouwen, die komt er wel.
NEC is natuurlijk een uitstekende graadmeter....Baseman schreef:Hij is net nieuw, eerst aanpassen en dan zien we wel wat hij kan. Ik heb er vertrouwen in.
Bouma viel sterk in trouwens.
Je wordt bedankt.SylvievdVaart schreef:SylvievdVaart schreef:Mededeling SylvievdVaart:
In verband met het verzetten van de wedstrijd Ajax-Willem II van zondag 12 september naar zaterdagavond 11 september om 18.45 uur, zal ik niet in staat kunnen zijn om de eerste helft van PSV-NEC (aanvang 19.45 uur) te aanschouwen. De tweede helft zal ik wel bekijken. Houdt U er daarom als PSV-supporter rekening mee dat de eerste helft van PSV dramatisch zal verlopen, maar dat alles goed zal komen in de tweede helft. Wees dus niet al te kwaad op uw jongens in de eerste helft.
Toch niet zoveel van gebakken die Vloet als hoofd jeugdopleidingen.Deze week in VI onderzoek naar opleiding psv. Bizarre excessen, schokkend amateurisme. en trieste feiten.
Hoofd Opleidingen Jelle Goes van PSV start revolutie om het tij te doen keren
directie psv negeerde interne waarschuwingen, genotuleerd in een vertrouwelijk document, over gebrek aan goede begeleiding toptalenten
Aldus Thijs Slegers
Wat bijv. Nasri laat zien bij Arsenal, kan Afellay beter.Peter schreef:Echt, ik denk dat hij het lastig krijgt bij een subtopper in een grote competitie, hoor.
dit neigt tot competitie vervalsing.. Door een onduidelijke reden is de zaak niet afgelopen maandag behandeld in Zeist... Hierdoor kon hij dus spelen tegen NEC en Roda uit..wimpey schreef:Terecht. 2 wedstrijden lijkt me meer dan zat. Zó erg was het nou ook weer niet.Peter schreef:Voorstel van 4 wedstrijden schorsing voor Berg is verworpen door PSV.
In vijf jaar tijd enkel Bakkal. Volgens Derksen de duurste aankoop van psv, gezien de kosten van de jeugdopleiding. En die Marcello schijnt moeite te hebben om de bal naar een speler in hetzelfde shirt te kunnen spelen.Baseman schreef:Kan best...al zullen woorden als bizar, schokkend en triest vooral gebruikt worden als verkoopargument, de VI moet wel opvallen natuurlijk.
Ik vind Koef beter dan Berg, persoonlijk.mattie schreef: dit neigt tot competitie vervalsing.. Door een onduidelijke reden is de zaak niet afgelopen maandag behandeld in Zeist... Hierdoor kon hij dus spelen tegen NEC en Roda uit..
In het huidige eerste van PSV ja, al hebben Labyad en Mokhtar vorig seizoen speeltijd gekregen.goodfella schreef:In vijf jaar tijd enkel Bakkal.
Overdrijven is ook een vakwimpey schreef:Ik vind Koef beter dan Berg, persoonlijk.