De prijzen voor de CL-wedstrijden

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08

Re: De prijzen voor de CL-wedstrijden

Bericht door Ramona » za sep 04, 2010 8:08 am

Laat je stem horen aan Ajax!

Datum: 03-09-2010
Categorie: AFCA Nieuws

De Supportersvereniging Ajax en de AFCA Supportersclub adviseren alle fans die een klacht hebben over de prijsstelling van de passe-partouts voor de Champions Leagueduels contact op te nemen met AFC Ajax. Zoals gevreesd kunnen/ willen een grote groep trouwe supporters de hoge toegangsprijzen niet betalen en laten dit voetbalfeest daardoor bewust/ gedwongen aan hun neus voorbij gaan.

Beide officieel door Ajax erkende supportersverenigingen hopen op deze manier dat hun club een officieel antwoord aan de achterban zal geven. Klachten kunnen worden gemaild naar dit e-mailadres: [email protected]

Afbeelding

http://www.afcasupportersclub.nl/

goodfella

Bericht door goodfella » za sep 04, 2010 11:21 am

Ik koop bewust geen passe-partout. Ik vind de prijsstelling overigens geen verrassing en hoop dan ook maar dat Ajax die 8 miljoen euro aan recettes weet te innen.

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs » za sep 04, 2010 11:34 am

Een kaartje voor Real-uit kost 60 euro. Dan zit je dus geloof ik niet bepaald op een hele goede plek, en moet het ook dezelfde prijs zijn voor een 'spiegelvak'.

Oftewel, daar betaal je ook aardig veel voor een kaartje.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Michael_B

Bericht door Michael_B » za sep 04, 2010 1:02 pm

Zojuist toch een PP aangeschaft voor mijn plekkie op 425. 130 euro, geen onoverkomelijki bedrag. Sommige prijzen die ik voorbij zie komen zijn echter wel schandalig.

Hoop dat het toch gezellig wordt in de Arena, zeker aangezien ik Ajax - Kiev door een vakantie helaas heb moeten missen.
Face your fears and live your dreams, No Fear

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » za sep 04, 2010 1:14 pm

Ik heb besloten niet te gaan. Besteed het geld wel aan MAdrid uit.

Red
Contacteer:

Bericht door Red » zo sep 05, 2010 1:37 pm

Hier zit er ook 1 die het niet doet. Ik zeg niet dat ik iedere competitiewedstrijd aanwezig ben, dat gaat gewoon niet als je in ploegendiensten werkt, maar ik sta al mn hele leven achter de club. 10 a 15 wedstrijden per jaar bezoek ik en zit ook niet passief op mn stoel maar moedig de spelers aan.
Nu wordt je gewoon keihard in je bek gescheten door die prijzen. Dat je meer betaald voor de CL, ja goed, de clubs die op bezoek komen zijn ook even wat mooier dat Roda JC, Groningen of Heracles. Begrijpelijk, maar dit soort prijzen? Als echte Ajacied wordt je gewoon genaaid door het bestuur. Ze schofferen hun eigen achterban die ze jarenlang gesteund hebben.
En dan ook nog die reactie... verbazingwekkend.

Ik vraag me echt af waar ze het gore lef vandaan halen...
...een beet're club dan deze is er niet!!

Nihad

Bericht door Nihad » zo sep 05, 2010 1:54 pm

Het is niet alleen dat. Op het moment dat we als makke lammetjes dit soort prijzen gaan betalen, dan is het hek van de dam. Wat nou als we volgend jaar Champions League spelen en we loten Barcelona? Wat voor prijzen krijg je dan?
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Red
Contacteer:

Bericht door Red » zo sep 05, 2010 2:19 pm

Boabdil schreef:Het is niet alleen dat. Op het moment dat we als makke lammetjes dit soort prijzen gaan betalen, dan is het hek van de dam. Wat nou als we volgend jaar Champions League spelen en we loten Barcelona? Wat voor prijzen krijg je dan?
Stel we doen het bijna onmogelijke en gaan een ronde verder? e62,50 voor vak 413 en 428 hoog?
...een beet're club dan deze is er niet!!

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » zo sep 05, 2010 2:32 pm

O ja trouwens vanaf nu af aan neem ik vak 410 ook niet meer serieus.

Zo is het ongeveer gegaan..

- Ajax stelt belachelijke prijzen vast
- Vak 410 geeft aan voorlopig geen kaarten te kopen omdat ze het niet eens zijn met de prijs
- Vak 410 treedt in overleg met Ajax, vervolgens blijkt er niets mogelijk te zijn
- Vak 410 geeft aan om dan maar weer kaarten te kopen

Dat spandoek 'tegen het moderne voetbal' hoeven ze dus ook nooit meer op te hangen.

Nihad

Bericht door Nihad » zo sep 05, 2010 3:55 pm

Dat spandoek is juist hartstikke grappig. Een stel 17/18 jarige snotapen die tegen het 'moderne' voetbal zijn. :smallgrin.gif:
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Beloki

Bericht door Beloki » zo sep 05, 2010 3:59 pm

brigade zuid schreef:O ja trouwens vanaf nu af aan neem ik vak 410 ook niet meer serieus.

- Vak 410 geeft aan voorlopig geen kaarten te kopen omdat ze het niet eens zijn met de prijs
- Vak 410 treedt in overleg met Ajax, vervolgens blijkt er niets mogelijk te zijn

Dat spandoek 'tegen het moderne voetbal' hoeven ze dus ook nooit meer op te hangen.
Bizar inderdaad.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

Feest

Bericht door Feest » zo sep 05, 2010 4:13 pm

Bizar? Zo gaat het altijd.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » zo sep 05, 2010 9:50 pm

Extra beloning voor trouwe supporters

Seizoenkaarthouders van Ajax die voor de komende wedstrijden in de UEFA Champions League een passe-partout hebben aangeschaft, of dat voor maandag 24.00 uur doen, kunnen een waardebon van € 15 tegemoet zien.
Dit is de uitkomst van gesprekken die afgelopen week hebben plaatsgevonden tussen delegaties van Ajax en de beide door Ajax erkende supportersverenigingen SVA en AFCA Supportersclub.

Ajax verkocht ook dit seizoen ruim 42000 jaarkaarten. De clubleiding van Ajax is van mening dat mede dankzij deze trouwe supporters de sfeer in het stadion de afgelopen jaren enorm is toegenomen. De steun bij de laatste wedstrijd in de voorronde, Ajax – Dinamo Kiev, leverde een wezenlijke bijdrage aan het behalen van de poulefase. De beide supportersverenigingen trokken bij Ajax aan de bel nadat de prijsstelling van de passe-partouts bekend werd, toen de voorverkoop startte.

Ajax communiceerde reeds dat seizoenkaarthouders 15% korting krijgen bij aanschaf van een passe-partout. Daar bovenop verstrekt de club dus de genoemde waardbonnen van € 15. Hier geldt maximaal één bon per seizoenkaarthouder. Op www.ajax.nl wordt uiterlijk vrijdag 10 september gecommuniceerd hoe supporters in het bezit kunnen komen van de genoemde bon.

De voorverkoop voor seizoenkaarthouders om voor de drie thuiswedstrijden in de UEFA Champions League hun eigen plek te kopen is met 6 uur verlengd, tot morgen middernacht. Ajax verkocht sinds de voorverkoop enkele dagen geleden startte bijna 20000 passe-partouts aan de seizoenkaarthouders die deze week met voorrang hun kaarten konden kopen.

ajax.nl

Kowalczyk
Moderator English Section
Contacteer:

Bericht door Kowalczyk » zo sep 05, 2010 9:51 pm

Dit gelezen...?

Wat belachelijk allemaal... Tjonge-jonge-jonge. Ajax in een notendop.

De ene dag de supporters doodknuffelen vanwege de enorme steun, de volgende dag volstrekt debiele Champions League-prijzen afkondigen en als er vervolgens een storm van protest opsteekt én meer dan de helft van de seizoenkaarthouders geen passe-partout koopt in paniek raken en een heel raar waardebonnetje in het leven roepen: 15 euro extra korting voor de seizoenkaarthouders, omdat Ajax zó blij met ons is.

Ja, doeiiiii. Laat dan meteen zien hoe blij je met je aanhang bent en hoe graag je iets wilt doen voor de trouwe supporters die het voorbije decennium hebben uitgezeten op de tribunes van de ArenA. Maak dat meteen je statement en houd die kaarten betaalbaar. Maar nee hoor, er moet eerst weer stront komen - en dan ineens een gammel, kreupel, opportunistisch flutstatement maken. Alsnog.

Wat een slecht verhaal. En wat een opportunistisch kutberichtje op de website. Alsof er nu nog sympathie terug te veroveren valt.

Wat slecht. Ongelooflijk. Wat amateuristisch.

K.
Still alive...

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » zo sep 05, 2010 9:57 pm

Zo'n waardebon waarbij je godse veel moeite moet doen om erachter te komen hoe je zo'n ding moet verzilveren met allerlei rare codes en weet ik wat nog meer.

Kowalczyk
Contacteer:

Bericht door Kowalczyk » zo sep 05, 2010 10:03 pm

brigade zuid schreef:Zo'n waardebon waarbij je godse veel moeite moet doen om erachter te komen hoe je zo'n ding moet verzilveren met allerlei rare codes en weet ik wat nog meer.
Ja, die ene van een tientje, die we sowieso al allemaal kregen, die werkt bij mij niet eens. Krijg steeds een foutmelding.

K.
Still alive...

Feest

Bericht door Feest » zo sep 05, 2010 10:19 pm

Joden die bonnen uitdelen. Tsja, ik weet het niet hoor.

Kowalczyk
Contacteer:

Bericht door Kowalczyk » ma sep 06, 2010 11:31 am

Jézus, wat slecht dit.

Kan er echt niet over uit.

Gelukkig is het bijna woensdag (Gehaktdag).

Gatverdamme, wat een kutvolk.

K.
Still alive...

joey
Erelid

Bericht door joey » ma sep 06, 2010 12:05 pm

Ze doen dit alleen omdat de kaartverkoop enorm tegenvalt. Als het stadion straks niet vol is, staan ze voor gek.
Het stinkt aan alle kanten!

Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » ma sep 06, 2010 12:07 pm

brigade zuid schreef:O ja trouwens vanaf nu af aan neem ik vak 410 ook niet meer serieus.

Je bent Ajacied en tiener. M.a.w.: misschien heb je wel nooit bewust CL voetbal meegemaakt. En dan speelt je cluppie ineens tegen Milan en Madrid. Dat wil je dan meemaken, schat ik zo in. Zo gek vind ik het niet. Temeer niet daar veel mensen nu eenmaal wat primair reageren. En dan dus op hun standpunten kunnen terugkomen.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

beelzebub

Bericht door beelzebub » ma sep 06, 2010 12:45 pm

Mwoah. Als prille dertiger kom je ook weleens op je principes terug en laat je je bankrekening plunderen voor een pp. Medio jaren 90 leek het niet stuk te kunnen, nu weet ik wel beter.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Kowalczyk
Contacteer:

Bericht door Kowalczyk » ma sep 06, 2010 12:59 pm

joey schreef:Ze doen dit alleen omdat de kaartverkoop enorm tegenvalt. Als het stadion straks niet vol is, staan ze voor gek.
Exact. Het is allemaal zo doorzichtig... Zo ontzettend slecht...

K.
Still alive...

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs » ma sep 06, 2010 1:27 pm

Als ik andere fora zo eens nalees heb ik wel het idee dat deze 'goodwill-actie' (met wat voor intentie die ook is gehouden, daar heb ik het niet over) wel redelijk goed ontvangen wordt door supporters.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » ma sep 06, 2010 1:35 pm

Ja en daar snap ik geen ruk van al snap ik het ook weer wel want als het puntje bij paaltje komt wil men toch wel erg graag en zet men graag zijn principes opzij. Maar de media snapt er ook geen ruk van want ik hoor nu al elk uur op het nieuws dat AJAX de prijzen heeft verlaagd na overleg met de supporters. AJAX heeft de prijzen niet verlaagd, je krijgt 15 euro korting bij een volgende ronde, dus dan betaal je geen 100 euro tegen Barca maar 85 euro.. nou jippie!

MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) » ma sep 06, 2010 2:09 pm

goede constatering BZ, inderdaad hetzelfde als de 10 Euro waardebon.
Dit is 1-malig, maar de prijzen blijven op dit niveau.
Daarom ben ik vooral benieuwd hoe Ajax de SVA en AFCA gaat betrekken in de toekomst. Dat wordt beloofd, maar wat als hun de volgende keer roepen dat de prijzen schandalig hoog zijn ...???

Plaats reactie