FC Twente 2010-2011
-
- AT Toto winner 10/11
Re: FC Twente 2010-2011
Deze verkiezing is toch opgebouwd uit een optelsom van cijfers die elke wedstrijd aan spelers worden gegeven in de Telegraaf?
Daar komt zo'n rare uitslag dus van.
Daar komt zo'n rare uitslag dus van.
Bij mij ook inderdaad.Ajax Rules schreef:Bij mij had Ruiz op 1 gestaan.
Die cijfers worden blijkbaar gegeven door koekenbakkers.
Dat is toch geen gemiddelde, maar een optelsom van alle waarderingen? Wellicht heeft Ruiz meer wedstrijden gemist dat De Zeeuw en Mertens?
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Ruiz heeft geen competitiewedstrijd gemist vorig seizoen.Duke schreef:Dat is toch geen gemiddelde, maar een optelsom van alle waarderingen? Wellicht heeft Ruiz meer wedstrijden gemist dat De Zeeuw en Mertens?
De Telegraaf maakt zich hier echt belachelijk mee, sorry.
Bekijk ik dan zo'n beoordeling van deze week:
Aan de hand van deze cijfers zou je niet bepaald zeggen dat Twente met 4-0 gewonnen heeft en dat het vrij gemakkelijk ging.FC TWENTE: Michailov 6; Rosales 6; Wisgerhof 6; Douglas 7; Tiendalli 6.5; Brama 7; De Jong 7; Janssen 6.5 (Bannink -); Ruiz 6; Janko 6.5 (Bajrami -); Chadli 6 (Carney -).
FC UTRECHT: Vorm 7; Cornelisse 6; Keller – (Nijholt 6); Wuytens 6; Nesu 6; Duplan 6.5; Silberbauer 6; Maquire 6; Lensky 5 (Sarota -); Oar 5 (Danso -); Van Wolfswinkel 6.5.
Scheidsrechter: Liesveld 6
Rapporteur: Willem de Vries
- Jinne
- Site Admin
Puntentelling is gebaseerd op 30 wedstrijden volgens Wiki. Heb je er meer gespeeld dan vervallen de slechtste waarderingen.
Het was overigens meer dan drie maanden geleden al bekend dat Luis gewonnen had.
Het was overigens meer dan drie maanden geleden al bekend dat Luis gewonnen had.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Ruiz had tweede moeten worden. Ik vind het niet meer dan logisch dat Suarez de prijs krijgt, hoor.
Bij mij ook, want Ruiz was veel constanter dan Suarez.Ajax Rules schreef:Bij mij had Ruiz op 1 gestaan.
Suarez is beter, vind ik. Dat wel.
Het stinkt aan alle kanten!
- Jinne
- Site Admin
Nou heeft Epi eindelijk ook een paar Ajaxveren om in zijn achterste te stoppen.
Ruiz pas 8ste trouwens:
http://www.sponsorloterij.nl/Voetbal/Vo ... 092010.htm
Ruiz pas 8ste trouwens:
http://www.sponsorloterij.nl/Voetbal/Vo ... 092010.htm
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
En Isaksson beste PSV'er, daar zullen ze in Eindhoven wel blij mee zijn 

Logisch is wat anders maar ik heb er geen problemen mee.Peter schreef:Ruiz had tweede moeten worden. Ik vind het niet meer dan logisch dat Suarez de prijs krijgt, hoor.
Ik heb van Wolfswinkel niet gezien. Volgens mij heeft hij de hele wedstrijd vijf ballen geraakt of zo.Benji schreef:Bekijk ik dan zo'n beoordeling van deze week:
Aan de hand van deze cijfers zou je niet bepaald zeggen dat Twente met 4-0 gewonnen heeft en dat het vrij gemakkelijk ging.FC TWENTE: Michailov 6; Rosales 6; Wisgerhof 6; Douglas 7; Tiendalli 6.5; Brama 7; De Jong 7; Janssen 6.5 (Bannink -); Ruiz 6; Janko 6.5 (Bajrami -); Chadli 6 (Carney -).
FC UTRECHT: Vorm 7; Cornelisse 6; Keller – (Nijholt 6); Wuytens 6; Nesu 6; Duplan 6.5; Silberbauer 6; Maquire 6; Lensky 5 (Sarota -); Oar 5 (Danso -); Van Wolfswinkel 6.5.
Scheidsrechter: Liesveld 6
Rapporteur: Willem de Vries
Het ergste is dat Willem de Vries een Twente verleden heeft!
Ik vind dat Ruiz absoluut hoger had moeten eindigen, maar zelfs Epi zal kunnen beamen dat Ruiz regelmatig onzichtbaar was om vervolgens toch die ene kans in de slotfase erin te prikken. Uitstekend natuurlijk, maar het betekent nog niet dat hij een goede wedstrijd speelde. Ik kan me dus wel voorstellen dat hij voor die wedstrijden zo nu en dan een zesje heeft gekregen, om maar wat te noemen.
De Zeeuw boven Ruiz plaatsen is inderdaad belachelijk.
De Zeeuw boven Ruiz plaatsen is inderdaad belachelijk.
- peter
Vind je? Het gaat toch om het cijfer voor Ruiz? Die jongen was vaak 90 minuten lang onzichtbaar en sloeg dan alsnog toe in de laatste minuten. Erg knap en dan verdien je een mooi cijfer, maar ik kan me voorstellen dat de rapporteur er geen 8 van maakt. Echt, ik heb die jongen best vaak mindere wedstrijden zien spelen, hoor. Suarez vond ik daarentegen bijna altijd dreigend en een plaag voor iedere defensie. Overigens snap ik niet helemaal wat Granqvist zo hoog doet. Die jongen is echt niet zo denderend.joey schreef:Bij mij ook, want Ruiz was veel constanter dan Suarez.Ajax Rules schreef:Bij mij had Ruiz op 1 gestaan.
Suarez is beter, vind ik. Dat wel.
Edit: Haha, zie de post van Enganche. Eens dus.

- Daily Blind
Heeft te maken met de beoordeling van de spelers naar elke wedstrijd. Ruiz heeft hele goede wedstrijden gespeeld, maar ook een serie hele matige wedstrijden. Ja en die halen het gemiddelde omlaag.Epi Drost schreef:Ik wil jullie als Ajax fans iets vragen. Zoals jullie weten heeft Suarez het voetballer van het jaar klassement gewonnen bij de Telegraaf. Kan ik mee leven. Maar ik begrijp echt niet dat Mertens en De Zeeuw in de top drie staan, en Ruiz niet. Snappen jullie het? Kijk ik hier nou naar met een Twente bril?
Mertens kan ik mee leven heeft erg constant gespeeld. De Zeeuw slaat nergens op. Die jongen heeft te weinig late nzien bij Ajax. Hij kan beter, maar dan moet hij zijn aandacht bij het spel houden en neit als een blinde steeds op willen komen.
Dat ligt er maar aan hoe je een speler beoordeelt. Romario zag je ook vaak 85 minuten niet, bijvoorbeeld.Enganche schreef:Ik vind dat Ruiz absoluut hoger had moeten eindigen, maar zelfs Epi zal kunnen beamen dat Ruiz regelmatig onzichtbaar was om vervolgens toch die ene kans in de slotfase erin te prikken. Uitstekend natuurlijk, maar het betekent nog niet dat hij een goede wedstrijd speelde. Ik kan me dus wel voorstellen dat hij voor die wedstrijden zo nu en dan een zesje heeft gekregen, om maar wat te noemen.
- peter
David Carney naar Blackpool Van onze Telesportredactie
AMSTERDAM - FC Twente staat op het punt om linksback David Carney te verhuren aan Blackpool. Door de aanwezigheid van drie andere linkerverdedigers (Dwight Tiendalli, Nicky Kuiper en Bart Buysse) is de Australiër overbodig geworden. Carney stond al langer in de etalagekast, maar nu lijkt zijn verterk definitief. Twente en Blackpool praten nog met elkaar om voor het sluiten van de transfermarkt de laatste puntjes op de i te zeten.
Telegraaf
Romario won volgens mij de EC I met zijn club? Laat Ruiz het maar eens doen tegen de Spurs of Werder.Epi Drost schreef:Dat ligt er maar aan hoe je een speler beoordeelt. Romario zag je ook vaak 85 minuten niet, bijvoorbeeld.Enganche schreef:Ik vind dat Ruiz absoluut hoger had moeten eindigen, maar zelfs Epi zal kunnen beamen dat Ruiz regelmatig onzichtbaar was om vervolgens toch die ene kans in de slotfase erin te prikken. Uitstekend natuurlijk, maar het betekent nog niet dat hij een goede wedstrijd speelde. Ik kan me dus wel voorstellen dat hij voor die wedstrijden zo nu en dan een zesje heeft gekregen, om maar wat te noemen.
Ik wilde Ruiz absoluut niet vergelijken met Romario, dat kwam er een beetje verkeerd uit. Ik bedoel alleen maar, als je Romario over de volle 90 minuten beoordeelde kwam er wellicht ook niet altijd een acht uit. Voor een aanvaller is rendement belangrijk, hoe beslissend zijn zijn acties voor het resultaat, en zelfs de grootste Twente hater kan niet ontkennen hoe belangrijk Ruiz is geweest in dat opzicht. Blijkbaar is dat voor de Telegraaf beoordeling geen doorslaggevende of zelfs belangrijke factor en dat vind ik vreemd.
Ok. De vergelijking vond ik namelijk nergens op slaan. Dat Ruiz ver boven Mertens en de Zeeuw had moeten eindigen lijkt me volstrekt logisch. Of hij beter was dan Suarez? Daar kun je dan nog over twisten.
-
Ruiz was beter want hij scoorde wel thuis tegen Sparta ;)goodfella schreef:Ok. De vergelijking vond ik namelijk nergens op slaan. Dat Ruiz ver boven Mertens en de Zeeuw had moeten eindigen lijkt me volstrekt logisch. Of hij beter was dan Suarez? Daar kun je dan nog over twisten.
Nee denk dat ze weinig onderdoen voor elkaar. Suarez scoort veel meer, maar ik persoonlijk vind Ruiz een mooiere voetballer. Kan er goed mee leven dat Suarez als beste speler is gekozen

Van der Wiel is ook een mooiere speler dan Suarez. Maar daar gaat het niet om. Keiharde prestaties, die tellen.
IK GELOOF!!!!!!
- Daily Blind
Nee jij maakt je belachelijk. Ruiz heeft goede en slechte wedstrijden met elkaar afgewisseld. Ja dan krijg je goede en slechte cijfers en dat zorgt voor een redelijk gemiddelde. Iets wat niet goed genoeg is voor de top 3.Epi Drost schreef:Ruiz heeft geen competitiewedstrijd gemist vorig seizoen.Duke schreef:Dat is toch geen gemiddelde, maar een optelsom van alle waarderingen? Wellicht heeft Ruiz meer wedstrijden gemist dat De Zeeuw en Mertens?
De Telegraaf maakt zich hier echt belachelijk mee, sorry.