215 gulden heel lang geleden per kaart

Moderator: mods
Peter.Alexander schreef:Werkelijk krankzinnige prijzen! €270,-voor kaarten op de de lange zijnde eerste ring, wie gaat dat betalen?
Jij zit op 423 toch? Dat is toch geen luxe plek ofzo. Echt gekkenwerk.Rishi schreef:170 euro?
ZIJN ZE FUCKING GESTOORD OFZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO?
Dat 'al' is zo misplaatst (tenzij je het afzet tegen een referentiewaarde van 270 euro)...Dinsdag start de kaartverkoop van passe-partouts voor de seizoenkaarthouders. Tot en met maandag 6 september 18:00 uur kunnen alle seizoenkaarthouders passe-partouts kopen op hun eigen plek met 15% korting! Een passe-partout is dan al verkrijgbaar vanaf € 97,-
Precies, dat ook nog. Ik heb de hele eretribune niet meegerekend.Scherrer schreef:Thijs, dan reken je nog buiten de business-seats en de skyboxen. Die leveren voor dit soort wedstrijden echt kapitalen op. Zoals ik al zei, als Ajax dit drie keer uitverkoopt houdt de club er 10 miljoen aan over.
Ik ga samen met wat vrienden en dan denk ik toch echt dat we op de 2e ring komen te zitten, hoor. Of ik moet nog via de bank wat weten te regelen, maar ok.joey schreef:Peter.Alexander schreef:Werkelijk krankzinnige prijzen! €270,-voor kaarten op de de lange zijnde eerste ring, wie gaat dat betalen?
Alsof ze de prijzen gaan verlagen. Supporters betalen toch wel.Alexander schreef:Ik neem aan dat hier wel een protestactie voor komt? I'm inn!
Ga jij een PP kopen, joey?joey schreef:Alsof ze de prijzen gaan verlagen. Supporters betalen toch wel.Alexander schreef:Ik neem aan dat hier wel een protestactie voor komt? I'm inn!
Ik heb daar zeer m'n vragen bij, ik denk dat men dit niet kan betalen. En Ajax raakt wel redelijk in paniek als ze na 1 week PP verkoop maar een paar duizend kaarten hebben verkocht, hoor.joey schreef:Alsof ze de prijzen gaan verlagen. Supporters betalen toch wel.Alexander schreef:Ik neem aan dat hier wel een protestactie voor komt? I'm inn!
Alleen in Engeland zijn de prijzen zo bizar hoog. Kijk eens wat je bij Milan of Auxerre kwijt bent voor een PP:Thom schreef:Welkom bij de Hollandse supporter. Weten jullie wta er aan seizoenskaarten grvraagd wordt in Engeland, of Spanje, Italie? Een veelvoud van wat wij betalen. Daar kun je nog tegenoverstellen dat dat meestal wedstrijden op hoog niveau zijn, met elk weekeinde zeer aansprekende tegenstanders. Nou, en die tegenstanders komen dus nu naar de ArenA (goed, met uitzondring van Auxerre).
Ik betaal het wel hoor.