Ajax Rules schreef:Niemand weer iets van Auxerre dus?
Lezen , AR
Moderator: mods
Ajax Rules schreef:Niemand weer iets van Auxerre dus?
Als het echt te gortig wordt koop ik geen pp, dan probeer ik wel alleen Real thuis. Ik ga geen bedrag betalen voor een pp die gelijk staat aan een halve seizoenskaart.joey schreef:Ik ben heel benieuwd wat die pp gaan kosten.
Of het topduels worden moet je maar afwachten, hoor. Ik heb genoeg op papier grote wedstrijden gezien die bitter tegenvielen. Maar het zal zeker zo zijn dat veel mensen diep in de buidel willen tasten voor een pp.
Morgen wil men starten met de verkoop voor SCC's zo las ik op Ajax.nlRishi schreef:Er is dus nog niks bekend? Thijs waar ben je?
Overigens zie ik ons niet kansloos. Real uit oke. Maar we moeten twee keer kunnen winnen van Auxerre..
wat is er wanneer gebeurd met je, dat je zo zuur geworden bent? Gaan we nou zeiken over toegangsprijzen? Natuurlijk mogen we blij zijn als we 3e worden, maar het is financieel al een zegen dat we door zijn.joey schreef:wat een affiches!![]()
Nu even serieus: financieel is dit top, sportief niet. Slop kan nu torenhoge prijzen voor de pp gaan vragen en dat zal hij zeker doen. Dus in dat opzicht moeten we blij zijn?Daarentegen heeft Ajax niet veel kans om door te gaan. Zeker niet als Milan Zlatan haalt.
Had ook al gekeken, maar dan moet je die hele vroege vlucht op donderdag nemen he, die in de avond kost ook al een vermogen. Ik zat eerst te denken om een weekje te gaan, van maandag tot zaterdag maar met al die overnachtingen erbij kost het me op dit moment ff teveel geld. Ik wil nog wel een keer naar Madrid maar ik weet dat je bij easyjet normaal ook wel voor rond de 70 euri heen en weer kan.Alexander schreef:Balen dat Madrid al zo snel is en de tickets nu al een vermogen kosten. Vanaf Amsterdam is van maandag tot en met donderdag nog wel te doen, maar dat is ivm werk eigenlijk een dag te lang.
brigade zuid schreef:Milan uit hoeft nu nog niet, gaat op zijn vroegst pas een paar weken voor de wedstrijd in de verkoop. Heb je wel een clubcard?
WIE ?Feest schreef:Wat was dat trouwens een lekker wijf he, bij de loting.
Voor zover ik weet heb ik die niet. Hoe en waar kan ik die aanschaffen?MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) schreef:@Mr. Ajax : Kaartverkoop zal gaan zoals alle uitwedstrijden. Dus als je een uitkaart hebt Europees, kun je gewoon online bestellen en je uitkaart wordt dan geactiveerd. Waarvandaan je dan reist maakt niet uit.
zo echt he.. zou er graag een keer tegenaan liggen hoor.Feest schreef:Wat was dat trouwens een lekker wijf he, bij de loting.
Misschien wel de beste wedstrijd ooit van Ajax. Overigens was die in '95, volgens mij.MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) schreef:Van een ander forum, maar vond het zo mooi.... dat ik die post 1 op 1 overneem :
Moet trouwens meteen terug denken aan die geweldige wedstrijd in '96. Had ik daar maar bij kunnen zijn...
http://www.youtube.com/watch?v=cJ01wkgY9AY
Sportkrant AS
"De Europees kampioen verpletterd Madrid.... We zijn jaloers....Ajax oppermachtig....Ajax walste over Madrid heen.... Ajax was van de eerste tot de laatste minuut veruit superieur....Ze blijven maar aanvallen, blijven pijlen schieten, springen over doden paarden heen en bij zonsondergang trekken ze zich terug""
Sportkrant Marca
"Wat een afgunst....Er trok een cycloon over Madrid....Ajax gaf les in Bernabeu....Ajax zorgde voor alles: magie en doelpunten.... Het voetbal van deze eeuw heeft zijn hoofdstad in Amsterdam....Ajax deed wat het wilde. De Amsterdammers hadden met zulke grote cijfers kunnen winnen dat het schandalig was geweest voor Real"
Voetballes brengt zelfs fanatieke aanhang tot zwijgen
[...] Vandaag een jaar geleden vernederde Ajax in Triest AC Milan met een imponerend staaltje voetbal. Gisteren werd een andere Europese grootheid in de hoek gezet door de Amsterdamse alleskunners. In het Bernabeu-stadion kreeg Real Madrid een ongenadig pak slaag: 2-0. Met die uitslag mocht de kampioen uit Spanje de handen dichtknijpen. Aan de vooravond van de wedstrijd durfde coach Valdano te stellen dat zijn Real Madrid alles in zich heeft om uit te groeien tot de op e e n na beste ploeg van de wereld. Die visie zal de Argentijn moeten bijstellen na de afstraffing tegen Ajax, op afstand de beste ploeg ter wereld [...] Met speels gemak zette Ajax de wedstrijd tegen Real naar de hand. In alle opzichten was Madrid de onderliggende partij. Op alle fronten, achterin, op het middenveld en aan het front, toonden de Ajacieden zich superieur aan de Real-spelers [...] De omzetting (Davids naar centrum van de verdediging en Musampa op links op het middenveld, Lee) veranderde niets aan het spel van Ajax. Integendeel, de kampioen van Europa speelde de beste wedstrijd van het seizoen. Musampa voetbalde alsof hij al jaren in de hoofdmacht staat en Davids ontwikkelde zich op zijn vreemde positie tot de absolute uitblinker. Wie hij in het hart van de defensie ook moest afstoppen, de krachtpatser won nagenoeg ieder duel [...] Real Madrid, dat nu nog niet zeker is van een plaats in de kwartfinales, mocht zich gelukkig prijzen dat het in de beginfase al niet op een forse achterstand was gezet. De Duitse scheidsrechter Krug en zijn assistent langs de lijn, Engler staken de Madrilenen de helpende hand toe [...] Het was maar goed dat Van Gaal geen monitor in zijn dug-out had staan, anders was de Ajax-coach ontploft [...] De toeschouwers in het Bernabeu-stadion wisten niet wat zij zagen. Zelfs de 'Ultrasur', de fanatieke aanhang van de club, werd stil van de voetballes die hun ploeg kreeg. Gisteren kregen de Ajacieden na de voetbalshow een staande ovatie van alle supporters. Net als vandaag een jaar gelden in Triest [...]
YolantheMIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) schreef:WIE ?Feest schreef:Wat was dat trouwens een lekker wijf he, bij de loting.
Aan de andere kant is het winnende doelpunt van Suarez in een uitverkocht Bernabeu misschien wel het eerste wat kleine Kootje ziet op deze wereld.Kowalczyk schreef:Real Madrid - Ajax: 15 september
Uitgerekende datum kleine Kootje: 17 september
Tja. Typisch geval van jammer.
Suarez is geschorst, dus dat feest gaat niet door.Jesse schreef:Aan de andere kant is het winnende doelpunt van Suarez in een uitverkocht Bernabeu misschien wel het eerste wat kleine Kootje ziet op deze wereld.Kowalczyk schreef:Real Madrid - Ajax: 15 september
Uitgerekende datum kleine Kootje: 17 september
Tja. Typisch geval van jammer.