\Ajaciedjuh schreef:Wat werkt Suarez 'hem' knap af btw. De enigste speler die op het niveau mee kan. Vertonghen speelt overigens ook goed. En niet te vergeten Maarten.
Maarten draagt een engeltje op z'n schouder.
Moderator: mods
\Ajaciedjuh schreef:Wat werkt Suarez 'hem' knap af btw. De enigste speler die op het niveau mee kan. Vertonghen speelt overigens ook goed. En niet te vergeten Maarten.
Suarez is idd met afstand de beste ajacied, volgens mij heeft hij al 3 keer iemand door de benen gespeeldAjaciedjuh schreef:Wat werkt Suarez 'hem' knap af btw. De enigste speler die op het niveau mee kan. Vertonghen speelt overigens ook goed. En niet te vergeten Maarten.
Vorige week had het toch ook 1-3 moeten staan. Kom op zeg. Op CL niveau is dit Kiev niets bijzonders hoor. Dus moet je sportief wel in de CL willen spelen?999 schreef:Nee, dat Kiev kan er niks van .. Proest, als AJAX met 0 - 2 achter zou staan hebben ze niks te vertellen .. Ericsen slechtste man van de eerste helft ..
Kansen komen er toch wel voor Ajax met Suarez en El Hamdaoui voorin. Ik zou het achterin dichtgooien.Oscarito schreef:Zou Jol het echt "aandurven" om in de rust te wisselen? Ik weet niet wie er allemaal op de bank zitten maar dat er iets moet gebeuren (zowel aanvallend als verdedigend) lijkt me wel duidelijk. Of hij maakt nu een verdedigende wissel om de nul vast te houden of hij probeert de tweede te maken zodat Ajax met zekerheid door is.
Over een blind paard gesproken.... kan me een paar uitverdigacties bij Heerenveen herinneren......Ajax Rules schreef:Ik begrijp trouwens niet dat Popov wel "de slechtste speler uit de Eredivisie" is genoemd. Zou voor dit Ajax een grote versterking hebben betekend.
Erg goede trap, durft te voetballen met veel vertrouwen en rust. Misschien is hij verdedigend minder dan opbouwend, maar hij voegt in elk geval lengte toe ten opzichte van Anita.
Was bijna gratis op te halen geweest? Of is dat onzin?
Mooi gezegd, ik ben het er mee eens ook. Kom op Ajax!elliquido schreef:eigenlijk is dit de enige finale europees gezien voor ons.
cl finale gaan we niet halen
En de poulefase overleven zal ook kleine kans zijn.
Nee, DIT MOETEN WE WINNEN !!!
Hehe, herkenbaar. Ik wilde net een pizzatje in de oven gooien, maar bedacht me net op tijd: ik krijg nu geen korrel naar binnen.Neefkens schreef:BUIKPIJN.