Wat ik nu ook wel teveel vind, is dat Jol er in elk perspraatje op in gaat. Of zouden hem steeds dezelfde vraag stellen?

Moderator: mods
Mee eens. Die opmerking over Bonevacia vind ik zum kotzen. Dan begrijp je erg weinig van Ajax.Scherrer schreef:Mido zal wel komen bij plaatsing. Meer hoop ik toch echt niet. Het is wel mooi geweest. Sowieso hoop ik dat Ajax na dit seizoen afscheid neemt van Jol. Die man denkt niet met de club mee en wil maar één ding: zoveel mogelijk kopen. En als dat niet kan, gaat hij lopen dreigen met een vertrek. Dat is een onwerkbare situatie. Dus in juni afscheid van nemen en nu al een nieuwe trainer gaan zoeken.
Hij zegt het juist niet.Jöhnk schreef:Mee eens. Die opmerking over Bonevacia vind ik zum kotzen. Dan begrijp je erg weinig van Ajax.Scherrer schreef:Mido zal wel komen bij plaatsing. Meer hoop ik toch echt niet. Het is wel mooi geweest. Sowieso hoop ik dat Ajax na dit seizoen afscheid neemt van Jol. Die man denkt niet met de club mee en wil maar één ding: zoveel mogelijk kopen. En als dat niet kan, gaat hij lopen dreigen met een vertrek. Dat is een onwerkbare situatie. Dus in juni afscheid van nemen en nu al een nieuwe trainer gaan zoeken.
Welke ervaring? Enkel Pantelic was basisspeler en daar hebben wel El Hamdaoui nu voor terug. Een speler met aanzienlijk meer kwaliteit!Neefkens schreef:Elke trainer ter wereld wil graag zijn selectie versterken, zeker als er veel ervaring vertrokken is. Dat is niets bijzonder en het is aan vdBoog om dat goed te beheersen. En tot nu toe is dat prima gelukt.
Wat ik nu ook wel teveel vind, is dat Jol er in elk perspraatje op in gaat. Of zouden hem steeds dezelfde vraag stellen?
Sulejmani kruipt altijd naar binnen. Is ook geen speler met een actie, maar een speler die gelanceerd moet worden.Ajax Rules schreef:Weet iemand waarom Jol nou precies vindt dat Sulejmani niet als linksbuiten kan spelen? En niet samen met Suarez?
En als Jol een snelle buitenspeler met diepgang zoekt, waarom Sulejmani dan niet aan die beschrijving voldoet?
Sulejmanu liet gisteren in 10 minuten meer zien dan Urby, die het veld helemaal niet breed hield.Ajaciedjuh schreef:Sulejmani kruipt altijd naar binnen. Is ook geen speler met een actie, maar een speler die gelanceerd moet worden.Ajax Rules schreef:Weet iemand waarom Jol nou precies vindt dat Sulejmani niet als linksbuiten kan spelen? En niet samen met Suarez?
En als Jol een snelle buitenspeler met diepgang zoekt, waarom Sulejmani dan niet aan die beschrijving voldoet?
Dan heb je een hele andere wedstrijd gezien. Urby was waardeloos!Rishi schreef:Bij 3-0. Urby was gewoon goed.
De Zeeuw was dramatisch. Die man deze week eerst 50 uur gaan oefenen op een balaannemen.wimpey schreef:Urby speelde een prima wedstrijd. Heel Ajax eigenlijk, op de CV's na.
Er zit natuurlijk een limiet op het aantal te halen pleisters. Zeker bij een club als Ajax.Jöhnk schreef:Mee eens. Die opmerking over Bonevacia vind ik zum kotzen. Dan begrijp je erg weinig van Ajax.Scherrer schreef:Mido zal wel komen bij plaatsing. Meer hoop ik toch echt niet. Het is wel mooi geweest. Sowieso hoop ik dat Ajax na dit seizoen afscheid neemt van Jol. Die man denkt niet met de club mee en wil maar één ding: zoveel mogelijk kopen. En als dat niet kan, gaat hij lopen dreigen met een vertrek. Dat is een onwerkbare situatie. Dus in juni afscheid van nemen en nu al een nieuwe trainer gaan zoeken.
ZsoG vindt Wielaert beter.wimpey schreef:Urby speelde een prima wedstrijd. Heel Ajax eigenlijk, op de CV's na.
Ik vind dit soort raar Jol-bashen van jou en anderen een beetje potsierlijk worden.joey schreef:Zelfs voor die transfers hebben we geen geld. Ik vind El Ham een goede speler, maar een aankoop van vijf miljoen kan Ajax zich op dit moment eigenlijk niet permitteren. De drie spelers die jij noemt, kosten bij elkaar toch weer een miljoen of zes, zeven. En dan is Lodeiro onlangs nog gekomen, dat maakt tien. Terwijl er dus geen cent is.
Jol wil meer, meer, meer. Hij chanteert Ajax keihard, terwijl hij weet hoe beroerd de zaak er financieel voorstaat voor onze club. Wat moet je met zo iemand?
Heb je problemen knul?goodfella schreef:ZsoG vindt Wielaert beter.wimpey schreef:Urby speelde een prima wedstrijd. Heel Ajax eigenlijk, op de CV's na.
Zonder vervelend te willen zijn krijg ik steeds meer de indruk dat jij niet meer bij Ajax past of Ajax niet meer bij jou, Joey.joey schreef:Bashen? Die man wil nota bene nog een extra keeper halen voor een paar maanden. Bij hem is het kopen, kopen, kopen. Ik hoop echt dat Ajax niet meteen de markt op wil als de CL is gehaald, maar ik vrees het ergste.
Jol past niet bij Ajax. Hij heeft te lang in het buitenland gezeten.