Dinamo Kiev - Ajax 17-08-2010
Moderator: mods
Re: Dinamo Kiev - Ajax 17-08-2010
Anita kan het niveau niet aan.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Domme kaart dit. Hij mist de return dus. Lekker dan.
Anita met een gele kaart en een schorsing. Die jongen heeft vandaag werkelijk nog niet één bal fatsoenlijk aangenomen.
Nil volentibus arduum
Inderdaad. Steeds te ver voor zich uit.
Gelukkig hebben we blind.
Gelukkig hebben we blind.
ik kan me zo kwaad maken om de dommigheid van die anita....
Gelul. Urby verzaakt keer op keer, Anita moet dat rechtzetten.D_skilled schreef:Anita kan het niveau niet aan.
- peter
Zolang we Urby maar niet als back krijgen. Urby als back in voorrondes is niet goed voor mijn hart.
Ze zijn vooral sterk en snel.wimpey schreef:Kiev is geen wonderploeg, dat is wel duidelijk....
Siem de Jong is goed.
Hij kan geen bal fatsoenlijk aannemen. Schei toch uit. Hij heeft het heel, heel moeilijk.wimpey schreef:Gelul. Urby verzaakt keer op keer, Anita moet dat rechtzetten.D_skilled schreef:Anita kan het niveau niet aan.
ik vind Urby wel goed. Anita moet gewoon verdedigen. Prioriteit 1wimpey schreef:Gelul. Urby verzaakt keer op keer, Anita moet dat rechtzetten.D_skilled schreef:Anita kan het niveau niet aan.
De Zeeuw speelt goed voor zijn doen.
- peter
Vanaf nu hou ik m'n hart vast als ik die Anita een duel zie aan gaan.
Fluit maar voor rust. Even opladen en een joetoep filmpje van Jol.
Fluit maar voor rust. Even opladen en een joetoep filmpje van Jol.
Vraag me dat af hoor, dan zouden clubs als Tottenham voordeel hebben boven Ajax. Worden die kaarten niet per ronde kwijtgescholden?Peter schreef:Domme kaart dit. Hij mist de return dus. Lekker dan.
Oleguer moet er echt uit hoor. Zit Ooijer op de bank? Dit zijn toch de potjes waarvoor hij gehaald is lijkt me.
- Ajaciedjuh
Enoh en Siem de uitblinkers. En natuurlijk de momenten van Suarez. Ook geweldig was de aanname van El H. (de bal dit naar 'rechtsbuiten' ging)
Stekelenburg ook zeker (is ook nodig bij deze verdediging). VD Wiel had het vooral in het begin moeilijk. Oleguer heeft zijn momenten zullen we maar zeggen. En Anita creëert zelf zijn gele kaart.

Stekelenburg ook zeker (is ook nodig bij deze verdediging). VD Wiel had het vooral in het begin moeilijk. Oleguer heeft zijn momenten zullen we maar zeggen. En Anita creëert zelf zijn gele kaart.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Peter schreef: Fluit maar voor rust. Even opladen en een joetoep filmpje van Jol.

Ik zou Anita graag wisselen. Alle ballen springen van z'n voet. Straks komt 'ie daardoor weer in een duel en kan hij vertrekken. Ik heb alleen effe niet direct een goed alternatief beschikbaar....
Al met al toch niet ontevreden met 0-0 bij rust want met name in het begin was het niet best. Wel erg zuur dat we niet één van onze kansen benutten. Er is daar echt wel iets te halen met onze aanvallers maar dan moet er wel wat meer rust in het elftal komen.
Nil volentibus arduum
Hé hé iemand die wakker is ..wimpey schreef:Gelul. Urby verzaakt keer op keer, Anita moet dat rechtzetten.D_skilled schreef:Anita kan het niveau niet aan.
Blij met de punten ...
Eens met het eerste, Emanuelson is nergens te vinden als er verdedigd moet worden.wimpey schreef:Gelul. Urby verzaakt keer op keer, Anita moet dat rechtzetten.D_skilled schreef:Anita kan het niveau niet aan.
Echter is Anita wel heel erg slecht bezig, de simpelste basisdingen gaan mis. Daar heeft Emanuelson helemaal niets mee te maken.
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Leuke wedstrijd om te zien. Kiev dat goed begon en Ajax goed naar achteren drukte. Na een minuut of 15 kwam Ajax er een paar keer uit en kreeg het een paar kleine kansjes. Kiev wel de ploeg die de overhand heeft maar Ajax is zeker niet kansloos.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Kan ie dan niet voor Anita?Jöhnk schreef:Oleguer moet er echt uit hoor. Zit Ooijer op de bank? Dit zijn toch de potjes waarvoor hij gehaald is lijkt me.
Oh oh...wat speelt die jongen slecht de laatste tijd. En dan te bedenken dat ie in de selectie van NL zat.... dat kan je toch niet geloven!
Voor een dubbeltje zit je tegenwoordig echt niet meer op de eerste rang!
Hart vasthouden ja. Had een paar goede ingrepen net voor rust.Jöhnk schreef:Oleguer moet er echt uit hoor. Zit Ooijer op de bank? Dit zijn toch de potjes waarvoor hij gehaald is lijkt me.
Ajax heeft het redelijk onder controle na de eerste 20 minuten.
Enoh sterk, m.n. Urby zwak. Continu balverlies. Begrijpt ie het belang van deze pot wel helemaal? Zo vrijblijvend.
Suarez moet bij die 2e kans afspelen op El Ham.
Kiev heeft een goede keeper, een paar aardige stylisten en Sheva. Ik had ze beter verwacht. Anders vooral. Dominanter.
- peter
Dat Kiev lijkt vooral zo goed door onze paniek achterin. Met wat meer rust is het allemaal niet veel, hoor. Die lui schieten wat ballen over de goal en Ajax zaait paniek, maar onze kansen zijn gewoon op basis van eigen kunde.
Beste man op het veld Enoh.De Jong lag de eerste 15 minuten nog ergens te pitten.Verthongen oogt onzeker.Anita kan niet beter.Urby hoopt op een transfer naar Kiew ( die speelt echt slecht ).
Tja, om nu te zeggen dat Kiew nou kansen heeft gehad .. Jammer dat je nu die enkele kansen die je krijgt er net niet in gaan ..
Tja, om nu te zeggen dat Kiew nou kansen heeft gehad .. Jammer dat je nu die enkele kansen die je krijgt er net niet in gaan ..
Blij met de punten ...
Die aanname van El H. was idd geniaal, dat is nou techniek.Ajaciedjuh schreef:Enoh en Siem de uitblinkers. En natuurlijk de momenten van Suarez. Ook geweldig was de aanname van El H. (de bal dit naar 'rechtsbuiten' ging)![]()
En nu maar hopen dat AJAX een beetje wakker uit de kleedkamer komt ..
Blij met de punten ...