Feyenoord 2010-2011

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
goodfella

Re: Feyenoord 2010-2011

Bericht door goodfella » ma aug 16, 2010 5:24 pm

joey schreef:
Beenhakker is halverwege zijn sigaartje als hij zegt: ‘Vroeger, bijvoorbeeld toen ik als technisch directeur bij Ajax werkte, stond het 3-0 en zei de trainer tegen Sneijder of Van der Vaart: je mag invallen. Geniet ervan. Ga je gang. Het was de laatste stap van hun opleiding tot volwaardige speler. Nu moet je jeugd geforceerd brengen. Dat gaat ten koste van het gemiddelde niveau.’
Wat een geklets. Van der Vaart was op zijn 21e al aanvoerder van Ajax. Dit probleem is niet van vandaag of gisteren. Nederlandse topspelers blijven tegenwoordig meestal in het buitenland tot ze midden dertig zijn. Daarna voegen ze weinig meer toe.
Daarbij, welke routiniers hebben echt invloed op jonge spelers? Je kunt Wielaert (of in de tijd van VDV Litmanen) wel in de kleedkamer zetten, maar wordt er ook naar hen geluisterd? Nee dus.

Deed Mario Been al helemaal niet, trouwens. Dit is de pot verwijt de ketel. Want Been was tien keer wispelturiger en eigenwijzer en egocentrischer dan welke speler in zijn selectie dan ook.
v/d Vaart werd basisspeler in een slecht draaiend team.

Been zal dit seizoen nog een handvol keren uit zijn vel springen onder het mom van dat de instelling niet goed was. Ik zelf zie het als een gebrek aan kwaliteit. Dan is het heel populair om te roepen dat er geen passie was.

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » ma aug 16, 2010 7:13 pm

Hij is dan wel uit zijn vel gesprongen in de rust, maar in de samenvatting van de 2e helft zag ik nou niet een beter en meer geinspireerd Feyenoord. Dus de anderen zeiden misschien wel niets maar dachten ongetwijfeld hetzelfde als De Cler.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » ma aug 16, 2010 7:20 pm

Peter schreef:
Been denkt na derby aan Fernandez als nieuwe spits voor Feyenoord
Zondag, 15 augustus 2010 om 17:30

Feyenoord is nog op zoek naar een nieuwe spits en Excelsior heeft er één in huis. Guyon Fernandez was zondagmiddag een plaag voor de defensie van Feyenoord, scoorde tweemaal en ziet dit mogelijk beloond worden met een overgang naar De Kuip. “Daar gaan we morgen over praten, hoe we dat gaan oplossen”, zei Mario Been tegen Eredivisie Live.
/

Been is nog altijd druk op zoek naar een opvolger voor Roy Makaay, die deze zomer een punt achter zijn actieve loopbaan zette. Zondag speelde Fedor Smolov in de punt, maar hij overtuigde niet en werd dan ook gewisseld voor Luc Castaignos. De pas zeventienjarige aanvaller is de enige echte spits in het elftal van Been, maar de coach wil hem niet direct voor de leeuwen gooien.

Fernandez kan nu een haalbare optie zijn voor Feyenoord. “Hij is vorig jaar al bij me geweest en het is een geweldige speler”, zei Been. “We weten dat er met ruimte geen betere aanvaller is dan Guy. We moeten niet over één nacht glad ijs gaan, maar dat hij kwaliteiten heeft weten we, ja. Daar gaan we morgen maar eens over praten.”

VZ
Hahaha het is toch niet te geloven. Die gozer scoort twee keer en hij wordt nu als oplossing gezien? Dat Feyenoord doet er alles aan om zich compleet belachelijk te maken.
Ook weer niet te hard lachen, Peter. Werd door Ajax niet een paar jaar geleden de centrale verdediger van Kozakken Boys gescout, na een bekerwedstrijd?
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Rooie

Bericht door Rooie » ma aug 16, 2010 7:49 pm

VZ/VI
Been geeft De Cler na verzoeningsgesprek toch tweede kans
Maandag, 16 augustus 2010 om 20:44
Mario Been is snel weer bijgedraaid. De coach van Feyenoord gaf zondag aan dat hij Tim de Cler ‘nooit meer wilde zien’, maar had een dag later een verzoeningsgesprek met de linksback. De Cler krijgt een nieuwe kans van Been en wordt waarschijnlijk gewoon in de selectie opgenomen voor het Europa League-duel met AA Gent.

Zondag zag het daar nog niet naar uit. De Cler en Been kregen ruzie tijdens de rust van het duel tussen Excelsior en Feyenoord, nadat eerstgenoemde aangaf dat hij ondanks het commentaar van zijn trainer wel het gevoel had dat hij goed speelde. Been was daar niet over te spreken, stelde dat De Cler ‘zijn eigen ego boven het teambelang stelde’, en bracht Michael Lumb in de ploeg. De Cler kreeg maandag een paar dagen vrijaf.

In de avond zat hij echter al met Been om tafel en bood hij zijn excuses aan. “Ik was terecht kwaad en dat was ook al eens bij mijn vorige club NEC”, zei de oefenmeester in Voetbal International. “Maar ik voel me niet groter dan Feyenoord. Tim heeft zijn excuses aangeboden en hij zal terugkeren in selectie, de kans is groot dat hij er donderdag in de Europa League tegen AA Gent bij is. Ik was emotioneel en dan roep je weleens wat, maar ik ben ook iemand die spelers een tweede kans geeft. Dat is nu ook het geval met Tim.”
Teruggeroepen door Beenhakker & co

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » ma aug 16, 2010 7:51 pm

Ja, dat zat er natuurlijk ook dik in. Ze kunnen het zich niet veroorloven om spelers weg te sturen bij ieder meningsverschil. Volgende keer telt Mario beter even tot 10 want dit soort grapjes kun je natuurlijk niet te vaak uithalen zonder je geloofwaardigheid te verliezen.
Nil volentibus arduum

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » ma aug 16, 2010 8:28 pm

Been maakt zich echt volstrekt ongeloofwaardig. Gisteren hoog van de toren blazen dat hij Tim de Cler nooit meer hoeft te zien en nog geen 24 uur later is alles weer koek en ei.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » ma aug 16, 2010 8:36 pm

Ja, hij staat nu echt compleet in z'n hemd. Heel onprofessioneel. Kan een keertje gebeuren want zo ervaren is Mario natuurlijk niet. Maar hij zal hier wel van moeten leren want dit vergeet een spelersgroep natuurlijk niet.
Nil volentibus arduum

Rooie

Bericht door Rooie » ma aug 16, 2010 8:40 pm

Extra pijnlijk dat Been zegt dat De Cler z'n excuses heeft aangeboden, waar diens zaakwaarnemer zegt dat De Cler dat in dit geval nooit zou doen.

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » ma aug 16, 2010 8:40 pm

Marillion schreef:Ja, hij staat nu echt compleet in z'n hemd. Heel onprofessioneel. Kan een keertje gebeuren want zo ervaren is Mario natuurlijk niet. Maar hij zal hier wel van moeten leren want dit vergeet een spelersgroep natuurlijk niet.
Het is alleen niet de eerste keer. Bij NEC gebeurde het in het laatste seizoen ook om de haverklap.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » ma aug 16, 2010 8:44 pm

Nu je het zegt, dat is inderdaad waar. Toen viel hij z'n spelers ook in de publiciteit aan.

Dat was dan wel bij een andere club maar het is dus niet de eerste keer. Benieuwd of opa Leo nog wijze raad voor hem heeft.
Nil volentibus arduum

wimpey

Bericht door wimpey » ma aug 16, 2010 9:27 pm

brigade zuid schreef:Been maakt zich echt volstrekt ongeloofwaardig. Gisteren hoog van de toren blazen dat hij Tim de Cler nooit meer hoeft te zien en nog geen 24 uur later is alles weer koek en ei.
Pcs. In de tijd dat Been nog voetbalde, had F. ooit Rob Jacobs als trainer. Die had een akkefietje met Peter Barendse. Die zou nóóit meer spelen, al had F. 47 geblesseerden. Een week later...

Onkunde en met bloeddoorlopen ogen dom blaten zit gewoon in Rotterdamse genen. Been zou trouwens begrip moeten hebben voor de Cler, want Been was zelf een matige speler met een vette bek en een enorm ego.

Oscarito

Bericht door Oscarito » ma aug 16, 2010 10:34 pm

Wie kent Cees de Wolf nog schreef:
Peter schreef:
Been denkt na derby aan Fernandez als nieuwe spits voor Feyenoord
Zondag, 15 augustus 2010 om 17:30

Feyenoord is nog op zoek naar een nieuwe spits en Excelsior heeft er één in huis. Guyon Fernandez was zondagmiddag een plaag voor de defensie van Feyenoord, scoorde tweemaal en ziet dit mogelijk beloond worden met een overgang naar De Kuip. “Daar gaan we morgen over praten, hoe we dat gaan oplossen”, zei Mario Been tegen Eredivisie Live.
/

Been is nog altijd druk op zoek naar een opvolger voor Roy Makaay, die deze zomer een punt achter zijn actieve loopbaan zette. Zondag speelde Fedor Smolov in de punt, maar hij overtuigde niet en werd dan ook gewisseld voor Luc Castaignos. De pas zeventienjarige aanvaller is de enige echte spits in het elftal van Been, maar de coach wil hem niet direct voor de leeuwen gooien.

Fernandez kan nu een haalbare optie zijn voor Feyenoord. “Hij is vorig jaar al bij me geweest en het is een geweldige speler”, zei Been. “We weten dat er met ruimte geen betere aanvaller is dan Guy. We moeten niet over één nacht glad ijs gaan, maar dat hij kwaliteiten heeft weten we, ja. Daar gaan we morgen maar eens over praten.”

VZ
Hahaha het is toch niet te geloven. Die gozer scoort twee keer en hij wordt nu als oplossing gezien? Dat Feyenoord doet er alles aan om zich compleet belachelijk te maken.
Ook weer niet te hard lachen, Peter. Werd door Ajax niet een paar jaar geleden de centrale verdediger van Kozakken Boys gescout, na een bekerwedstrijd?
Had FC Twente die Javadov niet gehaald nadat hij met zijn oude club tegen FC Twente speelde in Europa?

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » di aug 17, 2010 1:43 pm

brigade zuid schreef:Been maakt zich echt volstrekt ongeloofwaardig. Gisteren hoog van de toren blazen dat hij Tim de Cler nooit meer hoeft te zien en nog geen 24 uur later is alles weer koek en ei.
Been maakte zich vooral zondag ongeloofwaardig. Hij hoefde 'De Cler nooit meer te zien' omdat die het had gewaagd hem tegen te spreken. Nou, wow. Was toen al duidelijk dat Been volledig over zijn toeren was. Dit is het logische gevolg.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » wo aug 18, 2010 5:36 pm

Domme BeenBeen: Dom, heel dom Van onze Telesportredactie

ROTTERDAM - "Dom, dom, ik ben heel dom geweest." Feyenoord-trainer Mario Been stak de hand diep in eigen boezem betreffende de affaire-Tim de Cler. De linksachter stond gisteren gewoon op het trainingsveld en speelt morgen mee in de Europa Leaguewedstrijd tegen AA Gent, hoewel Been zondag vertelde hem nooit meer te willen zien.

Mario Been (r) zette Tim de Cler (l) vorig seizoen ook al eens demonstratief op de bank. "Ik heb veel te extreem gereageerd en betreur gezegd te hebben dat De Cler het eigen belang boven dat van Feyenoord stelde. De emotie is met me op de loop gegaan na die nederlaag tegen Excelsior. Ik heb de spelersgroep ook verteld dat ik fout ben geweest."
telegraaf

goodfella

Bericht door goodfella » wo aug 18, 2010 5:41 pm

Been is gewoon de verliezer. De Cler zal het niet boeien. Die jongen heeft alles uit zijn carriere gehaald en krijgt nu mooi 1+ miljoen euro per jaar. Wie maakt hem nog wat?

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs » do aug 19, 2010 6:16 pm

Ik moet nu weg, maar hier alvast: Hup Gent!
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

D_skilled

Bericht door D_skilled » do aug 19, 2010 6:43 pm

Dit Feyenoord doet pijn aan je ogen.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » do aug 19, 2010 6:46 pm

Gent heeft al 3 kansen gehad, terwijl Gent dit jaar ook niks voorsteld.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » do aug 19, 2010 6:48 pm

Mijn hemel wat is dit Feyenoord slecht. Het is wachten op een goal van Gent.

Ik kan niet wachten op ons bezoekje aan de Kuip. Als ze dan zo spelen, dan wordt het weer een mooie middag.

peter

Bericht door peter » do aug 19, 2010 6:53 pm

Hier is niets aan de hand en dan geeft ie ook nog eens een vrije trap binnen de 16?????

Een terugspeelbal? In de verste verte niet.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » do aug 19, 2010 6:53 pm

Fnoord krijgt een vrije trap 8 meter van de goal voor een overtreding die 2 meter buiten de 16 wordt gemaakt.

D_skilled

Bericht door D_skilled » do aug 19, 2010 6:54 pm

Was er überhaupt sprake van een overtreding? Ik denk van niet.

peter

Bericht door peter » do aug 19, 2010 6:56 pm

Mijn hemel wat gaan El Hamdaoui, Suarez en de Jong dat Feyenoord pijn doen bij een snelle uitbraak. Het staat daar namelijk wel zoooo slecht.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » do aug 19, 2010 6:56 pm

Peter schreef: Ik kan niet wachten op ons bezoekje aan de Kuip. Als ze dan zo spelen, dan wordt het weer een mooie middag.
Fnoord is al jaren prut en toch winnen we ook al jaren niet in de Kuip, tot mijn groot verdriet.

peter

Bericht door peter » do aug 19, 2010 7:00 pm

Wat gaan die lui slordig met de kansen om. Zo'n kereltje slalomt er doorheen alsof ze er niet staan haha.

Gesloten