Jij vindt dat er wel degelijk toptalent in de B1 van Ajax zit?D_skilled schreef:Oh nee, wees maar niet bang. Ik geef gewoon aan hoe ik er tegenaan kijk.
Moderator: mods
Jij vindt dat er wel degelijk toptalent in de B1 van Ajax zit?D_skilled schreef:Oh nee, wees maar niet bang. Ik geef gewoon aan hoe ik er tegenaan kijk.
Ik neem aan dat het nog grotendeels het dramartische elftal is van de C1 2 jaar geleden. Zat geen enkel talent in.D_skilled schreef:Geen idee, ik heb de B1 dit seizoen nog niet aan het werk gezien.
Je kan niet zeggen of er toptalent rondloopt in de B1 van Ajax terwijl je die talloze malen aan het werk hebt gezien vorig seizoen? Alsof al die spelers na een zomerstop compleet andere spelers geworden zijn. En Bazoer die je hoogstens 3x aan het werk hebt gezien vind je dan een goede speler. Tja... als je dat in de korte tijd kan zien dat je hem aan het werk hebt gezien zou je ook moeten kunnen bepalen welke spelers een toptalent zijn op basis van +5 wedstrijden.D_skilled schreef:De meeste heb ik in de C1 voor het laatst gezien. Ik weet niet hoe ze zich in die tussentijd hebben ontwikkeld. Vorig jaar kende de B2 een rampseizoen. Ricardo Kishna was het toptalent in de C1, afwachten hoe hij het in de B1 gaat doen. Hij had ook profijt van z'n fysiek.
Precies groot gelijk. Als voetbal liefhebber wil je mooi voetbal zien en dan ga je niet naar de B1 / B2 (vorig seizoen) kijken.D_skilled schreef:Waarom niet?Me aandacht is het afgelopen seizoen uitgegaan naar andere teams dan de B2. De B1 moet ik zoals gezegd nog aan het werk zien. Ik ben nog niet in de gelegenheid geweest om te gaan kijken. En de veronderstelling dat ik vrijwel wekelijks op de Toekomst ben is ook overdreven. Ik heb ook periodes dat ik helemaal niet ga. Ik heb ook nog zoiets als een sociaal leven en me studie.
En over Kishna. Jij hebt dan ook beter zicht op de markt. Ik beperk me louter tot het bezoeken van de Toekomst, dus afgaande daarop.
De D1 is heel aardig elftal. Verbaast me dat je dit zegt. Ze miste ook een paar spelers in verband met blessures.Oscarito schreef:De D1 van Ajax was niet zo slecht als ik van anderen te horen kreeg, numero 9 en 14 konden me bijvoorbeeld wel bekoren.
Klopt.. Er zaten enkele leuke spelers in de C2. Steven een kleine spits. Er technisch en handig metde bal. Ondnaks zijn kleine postuur won hij veel. Op 10 Ab (zou wel iest van Abdoullah zijn) erg kleine speler wel erg creatief en een vechtertje.D_skilled schreef:1-6 gewonnen, geloof ik.
Was dat Nouri (Abdelhak)?Zlatan Son of God schreef:Op 10 Ab (zou wel iest van Abdoullah zijn) erg kleine speler wel erg creatief en een vechtertje.