Duitsland
Moderator: mods
Re: Duitsland
Bayern oogt een stuk beter.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Daar komt Higuain een centimetertje tekort.
Bayern speelt wel echt van Gaal voetbal.
Bayern speelt wel echt van Gaal voetbal.
En bij Madrid zie je al de contouren van echt Mourinho-'voetbal'
- peter
Over dubbele bezetting gesproken, dat Real kan er ook wat van. Maakt niet uit wat ze wisselen haha,
Zal Van der Vaart nu ook een jeugdspeler voor zich moeten dulden? 

- peter
Wat een dramatische penalties van die Duitsers.
Badstuber, Altintop en Braafheid die penalties moeten gaan nemen. Tsja, dat lijkt dan gelijk nergens op.
Badstuber, Altintop en Braafheid die penalties moeten gaan nemen. Tsja, dat lijkt dan gelijk nergens op.
Müller en Schweini trekken de lijn van het WK bij Bayern gewoon door. Badstuber ook.
MdM heeft mot met LvG en zal vertrekken. Ik gok op Juve als z'n volgende club.
McClaren won met z'n vorige Duitse club vaak in blessuretijd, gisteren verloor ie in de 91e minuut. Wolfsburg speelde wel een goede 2e helft trouwens.
Bremen heeft als vervanger van Özil ene Wesley van Sao Paulo gehaald. 8 miljoen.
En Arnautovic wordt bij Bremen al vergeleken met Carlos Alberto. Gaat lekker met die jongen.

MdM heeft mot met LvG en zal vertrekken. Ik gok op Juve als z'n volgende club.

McClaren won met z'n vorige Duitse club vaak in blessuretijd, gisteren verloor ie in de 91e minuut. Wolfsburg speelde wel een goede 2e helft trouwens.
Bremen heeft als vervanger van Özil ene Wesley van Sao Paulo gehaald. 8 miljoen.
En Arnautovic wordt bij Bremen al vergeleken met Carlos Alberto. Gaat lekker met die jongen.

Oei, Lowie met 2-0 verloren tegen promovendus Kaiserslautern.
Niet de enige 'topper' in Duitsland die het lastig heeft.
McLaren's Wolfsburg verliest na een 3-0 voorsprong met 3-4 van Mainz.
Schalke verliest met 1-2 van Hannover.
HSV heeft een 1-0 achterstand omgebogen naar een 1-3 voorsprong (1-2 door RvN).
Bremen wint met 4-2, 2e en 4e doelpunt gemaakt door Arnautovic.
Laatst gewijzigd door Rooie op za aug 28, 2010 4:22 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
En de 1-1 door Mathijsen.
Werder inmiddels op 4-1. Arnautovic nogmaals.
Straks Sankt Pauli.
Werder inmiddels op 4-1. Arnautovic nogmaals.
Straks Sankt Pauli.

Leuke club, maar het voetbal is niet om aan te zien.Jöhnk schreef:
Straks Sankt Pauli.
Louis zonder Robben stelt geen ruk voor.Jöhnk schreef:Oei, Lowie met 2-0 verloren tegen promovendus Kaiserslautern.
IK GELOOF!!!!!!
Hij won inderdaad de CL in '95 met Robben in de gelederen 

Ze waren erg te spreken over Arnautovic op de ARD.Benji schreef:Niet de enige 'topper' in Duitsland die het lastig heeft.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Dat wist ik niet.Arthur schreef:Hij won inderdaad de CL in '95 met Robben in de gelederen
IK GELOOF!!!!!!
Louis
VZ/Bild

VZ/Bild
Van Gaal: ‘Jonker kan mijn lijn als hoofdtrainer van Bayern doorzetten’
Woensdag, 1 september 2010 om 10:38
Louis van Gaal heeft Bayern München alvast advies gegeven mocht hij de Duitse club in de toekomst gaan verlaten. De succesvolle trainer van der Rekordmeister denkt dat zijn assistent Andries Jonker zijn ideale opvolger is. “Als ik vertrek dan kan Jonker mijn lijn als hoofdtrainer doorzetten”, vertelt de coach woensdag aan BILD.
Jonker, die onder meer hoofdtrainer was bij Willem II, is sinds de komst van Van Gaal bij Bayern de vaste assistent van de oefenmeester. Van Gaal denkt dat zijn huidige assistent het prima kan doen als eindverantwoordelijke bij Bayern. “Het is geen gekke gedachte. Waarom? Bij de Duitse nationale ploeg zag je ook dat het werkte; na het vertrek van Jürgen Klinsmann nam zijn assistent Joachim Löw het moeiteloos over.”
Van Gaal, die een baan als bondscoach nog ambieert, ging ook in op zijn werk bij de club uit München. “Ik ben zeker de goedkoopste trainer die Bayern heeft gehad. Dat was ik trouwens bij elke club waar ik trainer was. Ajax was in staat om een nieuw stadion te bouwen, Barcelona heeft spelers die ik heb opgeleid zoals Xavi en Andrés Iniesta nog op het veld lopen en AZ heeft miljoenen verdiend met de kwalificatie voor de Champions League.”
Rishi schreef: Louis zonder Robben stelt geen ruk voor.

Pep is een veel betere trainer dan Ludwig, toch?!

- peter
Ik verwacht niet dat Pep bij een andere club resultaten gaat halen. Gewoon een gutfeeling.
Bayern gaat dit jaar ook teleurstellen. Ik verwacht niet dat ze nog een keer zo'n topseizoen halen in ieder geval.
Bayern gaat dit jaar ook teleurstellen. Ik verwacht niet dat ze nog een keer zo'n topseizoen halen in ieder geval.
Pcs. Met mij voor de groep speelt Barca ook prima voetbal en worden prijzen gewonnen. Die Pep is niet zo'n licht. Dat zag je in de wedstrijden tegen Inter.Peter schreef:Ik verwacht niet dat Pep bij een andere club resultaten gaat halen. Gewoon een gutfeeling.
Denk ik ook. Geen vervanger voor Robben, geen nieuwe CV en spits gehaald.Bayern gaat dit jaar ook teleurstellen. Ik verwacht niet dat ze nog een keer zo'n topseizoen halen in ieder geval.
- peter
Hoe doet die Molinaro het bij Stuttgart? Bevalt me namelijk wel wat die jongen vanavond laat zien (bij Italië)?
Ierland-Nederland gezien in 2001?wimpey schreef:Pcs. Met mij voor de groep speelt Barca ook prima voetbal en worden prijzen gewonnen. Die Pep is niet zo'n licht. Dat zag je in de wedstrijden tegen Inter.Peter schreef:Ik verwacht niet dat Pep bij een andere club resultaten gaat halen. Gewoon een gutfeeling.
Denk ik ook. Geen vervanger voor Robben, geen nieuwe CV en spits gehaald.Bayern gaat dit jaar ook teleurstellen. Ik verwacht niet dat ze nog een keer zo'n topseizoen halen in ieder geval.
IK GELOOF!!!!!!
Ja, LvG is een kuttrainer.Rishi schreef: Ierland-Nederland gezien in 2001?

Heel goed. Speelde zeer sterk in de 2e seizoenshelft van vorig seizoen. Sterk aan de bal, offensief schakelt ie zich goed in en ook defensief staat ie z'n mannetje. VfB heeft 4 miljoen voor hem betaald, wat mij betreft een koopje.Peter schreef:Hoe doet die Molinaro het bij Stuttgart? Bevalt me namelijk wel wat die jongen vanavond laat zien (bij Italië)?
Hij zou wel wat voor Ajax zijn.

Dortmund is veel en veel beter dan Schalke. 0-1 door Kagawa, lekker spelertje is dat trouwens.
Bij Schalke staat er een hoop prut op het veld. Moritz, Kluge, Deac en Sarpei. Het is allemaal niet veel.
Bij Schalke staat er een hoop prut op het veld. Moritz, Kluge, Deac en Sarpei. Het is allemaal niet veel.
Is hij dan een bekende van Jol?wimpey schreef:Hij zou wel wat voor Ajax zijn.

Het stinkt aan alle kanten!