Miralem Sulejmani

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Marillion
Site Admin

Re: Miralem Sulejmani

Bericht door Marillion » do aug 12, 2010 10:38 pm

Ik ben benieuwd hoe Sulejmani hier mee om zal gaan. Hij liep al niet bepaald over van motivatie. Toch ligt er gewoon nog steeds een kans voor hem in Amsterdam. De spoeling is toch vrij dun in de aanval.
Nil volentibus arduum

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » vr aug 13, 2010 5:53 am

Telesport schreef: VERGUNNING SULEJMANI GEWEIGERD
Van onze Telesportredactie

LONDEN – De verhuur van Ajax-aanvaller Miralem Sulejmani aan West Ham United is afgeketst. De Serviër had als nietEU-speler een werkvergunning nodig om in de Premier League aan de slag te gaan, maar die is nu geweigerd door de commissie die daarover beslist. West Ham United had een ontbindingsclausule laten opnemen in de huurovereenkomst voor het geval de werkvergunning zou worden geweigerd. Dit betekent dat Sulejmani terugkeert bij Ajax en dat is een grote financiële strop voor de club. Mede door het vertrek van de Serviër kon Ajax de komst van Mounir El Hamdaoui financieren. Nu de riante jaarwedde van Sulejmani toch moet worden uitbetaald, is dat een streep door de rekening voor Ajax, dat afgelopen boekjaar een recordverlies van 21 miljoen euro leed en daardoor flink moet bezuinigen op de post salarissen.

Opvallend genoeg had Ajax al eerder twijfels of Sulejmani aan de slag zou kunnen in Engeland, maar vertrouwde de club toch op de zaakwaarnemers van de Servier, Rodger Linse en Vlado Lemic, die ervan overtuigd waren de speler door de commissie heen te loodsen. Het duo heeft zich echter verkeken op de Engelse regelgeving met voor Ajax pijnlijke gevolgen. Ajax hoopt nu Sulejmani elders onder te brengen voor het einde van deze transfertermijn. De terugkeer van Sulejmani heeft geen gevolgen voor de komst van Mido. Ajax gaat de Egyptenaar toch vastleggen.

Ook op het trainingsveld incasseerde Ajax een zware tegenvaller. Reservekeeper Kenneth Vermeer raakte zwaar geblesseerd. Vermeer heeft zijn rechterachillespees afgescheurd en is zeker zes maanden uitgeschakeld.
Tegenstrijdigheden ten top. Ajax kan door het verhuren van Sulejmani El Hamdaoui aantrekken, maar ondanks dat het nu niet doorgaat (financiële strop), gaan we toch Mido aantrekken. :confused.gif:
Dat slaat werkelijk nergens op. Nu is de vraag : journalistiek of financieel beleid? Ik denk dat het een combinatie van beide is! :666.gif:
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Toppie

Bericht door Toppie » vr aug 13, 2010 8:39 am

Stekelenburg verkopen is ook geen optie dus of Luis zal vertrekken is nog maar de vraag De Ridder mag van mijn part nu thuis blijven.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » vr aug 13, 2010 8:43 am

We zullen hem nu wel voor een appel en ei verhuren aan Fiorentina bijvoorbeeld.

Michael_B

Bericht door Michael_B » vr aug 13, 2010 8:55 am

Dat denk ik ook Peter. Ook zie ik AZ nog wel een poging wagen tegen een klein gedeelte van zijn salaris.
Face your fears and live your dreams, No Fear

D_skilled

Bericht door D_skilled » vr aug 13, 2010 9:07 am

Nu ook officieel.
Geen werkvergunning voor Miralem Sulejmani

West Ham United heeft Ajax laten weten geen werkvergunning te hebben gekregen voor Miralem Sulejmani. Op woensdag 11 augustus 2010 bereikten beide clubs en de speler overeenstemming over de verhuur van de Servische aanvaller naar Londen.
Sulejmani werd op 5 december 1988 geboren in Belgrado. In de zomer van 2008 kwam hij over van SC Heerenveen, daarvoor speelde hij voor Partizan Belgrado. Hij maakte zijn debuut op 30 augustus 2008 in de competitiewedstrijd, Willem II – Ajax (2-1). De Serviër speelde tot nu toe 68 wedstrijden in het eerste elftal van Ajax en maakte daarin 12 doelpunten. In 2010 won hij met Ajax de KNVB beker.
Bron: Ajax.nl

Cluijffert

Bericht door Cluijffert » vr aug 13, 2010 9:51 am

nog steeds mensen die niet vinden dat Ajax wanbeleid voert?
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.

Dr. Living Stoned
Founding Father

Bericht door Dr. Living Stoned » vr aug 13, 2010 1:35 pm

Peter schreef:
Sulejmani heeft slechts acht interlands achter zijn naam staan, verdeeld over twee jaar, en daarmee voldoet de aanvaller niet aan de door de Premier League gestelde eisen. West Ham ging vervolgens in hoger beroep, maar The Hammers kregen nul op het rekest. Sulejmani dient nu terug te keren naar Ajax.
En terecht dat het protest volgde, de laatste 2 ajaxseizoenen speelde sulejmani 12 interlands waarin hij 2 keer scoorde
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing

peter

Bericht door peter » vr aug 13, 2010 1:39 pm

Jol: ‘Ik vind Sulejmani nog steeds een uniek talent’
Vrijdag, 13 augustus 2010 om 14:10
De mislukte overgang van Miralem Sulejmani naar West Ham United heeft geen gevolgen voor de komst van Mido en eventueel nog een andere aanvaller naar Ajax. Trainer Martin Jol bevestigde nogmaals dat zijn club weinig geld op de transfermarkt kan uitgeven. De Scheveninger houdt echter goede hoop dat hij zijn team voor september nog in aanvallend opzicht kan versterken.

Sulejmani krijgt geen werkvergunning in Engeland omdat hij de laatste twee jaar niet 72 procent van de interlands van Servië heeft gevoetbald. “Ik was bekend met die regel”, stelt Jol vrijdag in gesprek met het ANP. “Maar andere mensen dachten dat Sulejmani wel in aanmerking zou komen voor een papiertje. Je moet dan aantonen dat het om een speler met heel veel talent gaat. Ik heb als trainer van Tottenham Hotspur op die manier eens Lee Young-pyo kunnen halen. West Ham United kan me dus bellen als ze nog beroep kunnen aantekenen tegen het besluit om Sulejmani geen werkvergunning te geven.”

Sulejmani verblijft nog in Engeland. “Maar hij is natuurlijk weer beschikbaar als West Ham United hem niet mag huren”, geeft Jol aan. “Ik vind hem nog steeds een uniek talent. Dus van mij mag hij de strijd met Luis Suárez en Mounir El Hamdaoui aangaan. Voor mij als trainer is dat geen probleem.” Mido, die als bekend doelwit van de Amsterdammers blijft, kan pas ingezet worden zodra hij een werkvergunning heeft ontvangen.

VZ

joey
Erelid

Bericht door joey » vr aug 13, 2010 1:42 pm

Dat unieke talent wil hij zo snel mogelijk kwijt.
Het stinkt aan alle kanten!

peter

Bericht door peter » vr aug 13, 2010 1:43 pm

Misschien dat WHU hem nog wel belt, want Jol regelt dit nog wel.

Blaaskaak.

Scherrer
AT Toto winner 10/11

Bericht door Scherrer » vr aug 13, 2010 1:44 pm

joey schreef:Dat unieke talent wil hij zo snel mogelijk kwijt.
Uiteraard. Maar hij kan moeilijk in de media gaan schreeuwen dat die luie donder met z'n flutinstelling lekker de bank warm mag gaan houden. Dan krijg je natuurlijk nooit meer een club voor hem.

joey
Erelid

Bericht door joey » vr aug 13, 2010 1:52 pm

Scherrer schreef:
joey schreef:Dat unieke talent wil hij zo snel mogelijk kwijt.
Uiteraard. Maar hij kan moeilijk in de media gaan schreeuwen dat die luie donder met z'n flutinstelling lekker de bank warm mag gaan houden. Dan krijg je natuurlijk nooit meer een club voor hem.

Zeker, maar dit komt vreemd over. Elke trainer wil dolgraag een uniek talent in zijn selectie.

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » vr aug 13, 2010 1:55 pm

Het is natuurlijk wel een zwaktebod als je impliciet toegeeft zo'n uniek talent niet aan het voetballen te kunnen krijgen.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

joey
Erelid

Bericht door joey » vr aug 13, 2010 2:23 pm

Duke schreef:Het is natuurlijk wel een zwaktebod als je impliciet toegeeft zo'n uniek talent niet aan het voetballen te kunnen krijgen.
Precies, zo draai je jezelf dus steeds meer vast. Want elke club zal willen weten hoe het zit.
Ook grappig dat Jol doet alsof hij Mickey er graag bij heeft. Terwijl het pure noodzaak was om die jongen (tijdelijk) te lozen. Ik begrijp wel dat het allemaal voor de bühne is, maar het moet wel geloofwaardig blijven.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » vr aug 13, 2010 2:38 pm

Ik denk eerlijk gezegd niet dat clubs die eventueel interesse hebben om Sulejmani te huren of kopen hun mening laten beïnvloeden door de manier waarop Jol op het mislukken van deze deal reageert.

Kom op zeg. Iedereen weet dat het een speler is die met hoge verwachtingen naar Ajax kwam, dat het compleet mislukt is en dat Jol in ieder geval naar buiten toe moet aangeven dat hij graag weer met hem verder gaat.
Nil volentibus arduum

wimpey

Bericht door wimpey » vr aug 13, 2010 5:24 pm

Ajax balanceert op het randje van de financiele afgrond.

We lijken steeds meer op Feyenoord en FC Barcelona. :666.gif:

Mano

Bericht door Mano » ma aug 16, 2010 3:58 pm

Wat verwacht je dan dat ie zegt?

"sulejmani is bagger, hij hoeft helemaal niet meer te komen?"
als je nog kans wil maken op een verhuur, moet je politiek correct blijven...
dus krijg je woorden als uniek-talent etc etc

enne.... het woord 'talent' is de uitvlucht. want Talent zijn en goed worden, zijn 2 verschillende dingen.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

D_skilled

Bericht door D_skilled » ma aug 23, 2010 7:37 pm

Sulejmani op weg naar Vitesse, volgens de Snor. Ajax wil dat Vitesse z'n volledige salaris van 1,8 miljoen overneemt.

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » ma aug 23, 2010 7:38 pm

Vitesse ook interesse in Sulejmani volgens De Snor.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

peter

Bericht door peter » ma aug 23, 2010 7:38 pm

Haha weinig verrassend dit. Lemic helpt wel een handje, hoor.

Huur of koop? Eh, huur dus.

goodfella

Bericht door goodfella » ma aug 23, 2010 7:40 pm

Huren neem ik aan?

Maar dit is dus de transfer waar de Telegraaf journalist Mike over twitterde gisterenavond.

goodfella

Bericht door goodfella » ma aug 23, 2010 7:43 pm

Ajax zal minimaal 9 miljoen moeten hebben.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » ma aug 23, 2010 7:45 pm

Is dit geen optelgerucht?

Rooie

Bericht door Rooie » ma aug 23, 2010 7:46 pm

Jöhnk schreef:Is dit geen optelgerucht?
Zou kunnen, maar gezien het netwerk waarin die Jordania zich bevindt, zou het erg logisch zijn.

Plaats reactie