Die man rechts, is dat niet de nieuwe linksback, beetje aftrainen, hij heeft er zin in. Die man links ziet er ook afgetraind uit, kan zo meedoenAjaciedjuh schreef:Overal lachende gezichten ......

Moderator: mods
Die man rechts, is dat niet de nieuwe linksback, beetje aftrainen, hij heeft er zin in. Die man links ziet er ook afgetraind uit, kan zo meedoenAjaciedjuh schreef:Overal lachende gezichten ......
Dat deed hij ook Ramoon... morgen sta je op en bleek het een boze droom te zijn geweest.Ramona schreef:Fuk de muk; dacht dat collega grapje maakte...
Mag ik zeggen dat je je signature nu wel kan aanpassen,Samuraskinurovanya schreef:Ach, bij ons er valt ten minste nog eens te lachen.
banjavi schreef:Dat deed hij ook Ramoon... morgen sta je op en bleek het een boze droom te zijn geweest.Ramona schreef:Fuk de muk; dacht dat collega grapje maakte...
Die had qua harses een broer van Martin en Cock kunnen zijnAristides schreef:Die man rechts, is dat niet de nieuwe linksback, beetje aftrainen, hij heeft er zin in. Die man links ziet er ook afgetraind uit, kan zo meedoenAjaciedjuh schreef:Overal lachende gezichten ......
@BergdølmoBergdølmo schreef:Wel opvallend dat ze dit nieuws pas naar buiten brengen op het moment dat de beurs al bijna gesloten was.
Meestal gaat bij een aankoop de waarde van de club toch omhoog.
Zegt wel genoeg over de nieuwe "aanwinst"
Zowaar speelt hij nog in de Noorse 4de klasse: 9. April 2010 signerte Bergdølmo for 4.divisjonsklubben Raumnes & Årnes IL, og debuterte med 5-1 seier over Søndre Høland.Aristides schreef:@BergdølmoBergdølmo schreef:Wel opvallend dat ze dit nieuws pas naar buiten brengen op het moment dat de beurs al bijna gesloten was.
Meestal gaat bij een aankoop de waarde van de club toch omhoog.
Zegt wel genoeg over de nieuwe "aanwinst"
Is Bergdølmo nog in training, die is maar een paar jaar ouder dan Ooijer.
Hij kan koppenScherrer schreef:Oké jongens, genoeg negativiteit, we gaan positieve punten zoeken. Ik begin en we stoppen bij 25:
1. Het is maar voor een jaar.
2. Tegen Brazilië was 'ie zo slecht nog niet.
3. We hadden geen back-up verdedigers, nu wel.
4. Hij kost waarschijnlijk niet veel.
5. Hij heeft in z'n eentje meer landstitels in de eredivisie achter z'n naam dan de gehele verdere selectie bij elkaar en kan ze dus leren hoe je kampioen wordt.
6. Hij kent de zwakke plekken van PSV.
7............
"Uiteindelijk wilde PSV me niet meer hebben"... "Op het moment dat Martin Jol dan belt van 'je kan veel betekenen voor ons' dan zet je je denktank aan"sander schreef:Interview Ooijer: http://www.ajax.nl/Ajax-TV/Ooijer-ik-be ... varing.htm
Voor mij wel idd...Enganche schreef:Ik vind de negatieve reacties ook wat overdreven hoor. Lijkt vooral met sentiment te maken te hebben.
Sinds wanneer ben jij eigenlijk een anti-Alderweireld campagne begonnen? Kan me daar niet zoveel van herinneren (en zie hem pas de laatste dagen steeds opduiken). Alderweireld is een groot talent en heeft een prima toekomst als verdediger voor zich. Hij is sowieso twee niveau's verder dan Ooijer. Kijk even naar afgelopen seizoen. Alderweireld basisspeler in een verdediging die slechts 20 tegengoals kreeg en Ooijer tribuneklant bij PSV.Enganche schreef: Ik vraag me af of een versleten Ooijer het slechter zou doen dan iemand als Alderweireld. Is hij stukken langzamer? Zwakker door de lucht?
10. We zijn AEK Larnaca te snel af! Haha, die Cyprioten balen nu.sander schreef:8. Hij kan koppenScherrer schreef:Oké jongens, genoeg negativiteit, we gaan positieve punten zoeken. Ik begin en we stoppen bij 25:
1. Het is maar voor een jaar.
2. Tegen Brazilië was 'ie zo slecht nog niet.
3. We hadden geen back-up verdedigers, nu wel.
4. Hij kost waarschijnlijk niet veel.
5. Hij heeft in z'n eentje meer landstitels in de eredivisie achter z'n naam dan de gehele verdere selectie bij elkaar en kan ze dus leren hoe je kampioen wordt.
6. Hij kent de zwakke plekken van PSV.
7............
9. Is irritant voor de tegenstander