Italië
Moderator: mods
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Re: Italië
Het begint aardig op gang te komen qua transfers. Lees net dat Cavani van Palermo naar Napoli gaat. Mooie transfer. Datolo is nu definitief verhuurd van Napoli naar Espanyol, maar dat is gerommel in de marge.
Daarnaast zou Olympiakos ook bezig zijn met Gattuso en wil Dzeko nog altijd maar naar één club en dat is Milan.
Daarnaast zou Olympiakos ook bezig zijn met Gattuso en wil Dzeko nog altijd maar naar één club en dat is Milan.
- InnerHarbour
Ze moeten toch wel een Italiaan kunnen vinden die kan draven?'Inter maakt werk van Kuijt'
Uitgegeven: 15 juli 2010 09:10
Laatst gewijzigd: 15 juli 2010 09:10
AMSTERDAM - Afgelopen week liet Dirk Kuijt nog weten Liverpool trouw te willen blijven. Desondanks doet trainer Rafael Benitez een poging de Katwijker naar Internazionale te halen. Dat meldt De Telegraaf.
© ANP
Benitez stapte onlangs over van Liverpool naar de winnaar van de Champions League en zou graag een tweetal spelers meenemen.
Naast Kuijt is dat Javier Mascherano. De Argentijn liet al weten graag over te stappen naar de Italiaanse club.
Mocht Benitez ook Kuijt warm weten te maken voor een transfer, dan moet Inter het met Liverpool zien eens te worden over een afkoopsom voor het tot 2012 lopende contract van de Oranje-international.
YNWA
- peter
Alle dravers spelen al bij Juventus haha. Dat wil zeggen Pepe, Iaquinta en Camoranesi.
Snap sowieso niet goed wat ze nu met die Kuyt moeten, hoor. Pandev, Milito en Eto'o moeten het kunnen rooien daar. Dan heb je ook nog Balotelli als invaller.
Snap sowieso niet goed wat ze nu met die Kuyt moeten, hoor. Pandev, Milito en Eto'o moeten het kunnen rooien daar. Dan heb je ook nog Balotelli als invaller.
- peter
Die moet weg.joey schreef:Hoe zit het trouwens met KJH?
Moet 15 mln opbrengen. Milan denkt zelf aan de PL als toekomstige competitie voor KJH.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Zo, daar denken ze aan bij Milan? Dat kan ik me voorstellen, want daar zit het geld. Maar waar denkt KJH zelf aan? En denken ze in de PL wel aan KJH, en dan nog voor een dergelijke prijs?
Een ding is wel duidelijk: Madrid heeft destijds een belachelijke prijs betaald voor KJH. Zoveel, dat het haast verdacht te noemen is.

Een ding is wel duidelijk: Madrid heeft destijds een belachelijke prijs betaald voor KJH. Zoveel, dat het haast verdacht te noemen is.
Het stinkt aan alle kanten!
Moet wel zeggen dat KJH toen stukken beter in de markt lag.
Las dat Milan voor Podolski wil gaan. Ben benieuwd of het nog wat wordt met die jongen (naast dat die altijd geweldig presteert in het Duitse elftal).
Las dat Milan voor Podolski wil gaan. Ben benieuwd of het nog wat wordt met die jongen (naast dat die altijd geweldig presteert in het Duitse elftal).
- peter
Milan heeft helaas weinig geld, want anders had ik ze aangeraden om eens te gaan shoppen in Duitsland. De echte toppers van Duitsland (de internationals van Bayern) zullen sowieso niet komen, maar Khedira en Özil zouden ook welkome versterkingen zijn.
Milan het Inter van 20 jaar terug.
Milan het Inter van 20 jaar terug.

Volgens mij gaan Khedira (en Pedro Leon van Getafe) naar Real Madrid. Wordt vanmiddag bekend gemaakt volgens de Spaanse roddelpers.
Pffff, wat moet Madrid nou met zo'n Khedira? Die kopen ook alles wat los en vast zit...
Ik kan me nog herinneren dat Feest helemaal weg was van Datolo. Nimmer z'n belofte ingelost.Peter schreef:Het begint aardig op gang te komen qua transfers. Lees net dat Cavani van Palermo naar Napoli gaat. Mooie transfer. Datolo is nu definitief verhuurd van Napoli naar Espanyol, maar dat is gerommel in de marge.
- peter
City heeft 30 miljoen geboden voor Balotelli, aldus de GdS. Of ze het daar gaan accepteren is nog ongewis, maar ik zou het wel weten. Goeie voetballer, maar zo gek als een deur. 30 miljoen is a shitload of money.
Zo, inderdaad. Voor zo'n labiel talent: doen.
Wie gaat Inter halen met de poen? Laat ze maar komen voor Gregory met een flinke zak poen, of is Maicon nog niet weg?
Wie gaat Inter halen met de poen? Laat ze maar komen voor Gregory met een flinke zak poen, of is Maicon nog niet weg?
- peter
Insua van Liverpool naar Viola. Ik dacht altijd dat dat wel een talentvolle jongen was, maar blijkbaar zien ze het daar bij Liverpool anders. Zal gaan om een bedrag van 5 miljoen euro.
Maicon blijft denk ik.
Maicon blijft denk ik.
- peter
Komt die Krasic nog een keer naar Turijn of hoe zit dat? Dat duurt en dat duurt maar.
- peter
Ben benieuwd. Moet namelijk wel ten koste gaan van iemand. Zanetti?'Miljoenenbod Inter op voormalig Excelsior-speler'
04/08/2010 12:22
Olympique Lyon-speler en Braziliaans international Michel Bastos staat in verregaande belangstelling van de Italiaanse topclub Internazionale.
De winnaar van de Champions League, met de nieuwe trainer Rafael Bénitez aan het roer en Wesley Sneijder in de gelederen, ziet in de voormalig speler van Excelsior een welkome aanvulling op de selectie. Dat meldt L'Équipe.
Volgens de Franse krant hebben de Italianen liefst twintig miljoen euro over voor de vleugelverdediger.
VI
Zanetti was toch in principe centrale middenvelder naast Cambiasso vorig seizoen?
Zie hem eerder ten faveure van Pandev opgesteld worden op links, eigenlijk.
Zie hem eerder ten faveure van Pandev opgesteld worden op links, eigenlijk.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Nee, Zanetti speelde vooral linksback. Mede door Chivu´s blessure natuurlijk.
Als Chivu (of Santon) fit was was Zanetti volgens mij gewoon middenvelder, hoor.
Er staat ook "in principe".
Er staat ook "in principe".
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Ook toen Chivu fit was speelde Zanetti regelmatig linksback. Met Motta naast Cambiasso. En Santon kwam helemaal niet meer aan de bak bij Mourinho.
Inderdaad Hoela. Maar het kwam ook wel vaak voor dat Zanetti op het middenveld speelde.
Bastos zal wel voorin gaan spelen.
Bastos zal wel voorin gaan spelen.
IK GELOOF!!!!!!
Iemand die het competitieschema van AS Roma wel kan vinden? En dan met name AS Roma - Lazio, AS Roma - Napoli hebben mijn interesse.
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
luie donder! :)goodfella schreef:Iemand die het competitieschema van AS Roma wel kan vinden? En dan met name AS Roma - Lazio, AS Roma - Napoli hebben mijn interesse.
http://www.statto.com/football/stats/it ... 2010-08-29
of
http://uk.soccerway.com/teams/italy/as-roma/
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Hernanes voor 14 miljoen van Sao Paulo naar Lazio.
Enganche?
Enganche?