FC Groningen - Ajax 08-08-2010
Moderator: mods
Re: FC Groningen - Ajax 08-08-2010
Emanuelson de beste Ajacied.
- Giacomo Puccini
Inderdaad. Breng die Jozefzoon er maar in. Of Blind erin en vd Wiel doorschuiven.
Vind ik overdreven, hij dribbelt makkelijk, maar zn voorzetten zijn dramatisch.D_skilled schreef:Emanuelson de beste Ajacied.
- Giacomo Puccini
Net zo slecht als de rest.D_skilled schreef:Emanuelson de beste Ajacied.
Ajax!
Een goede tegenstander laat Anita alle hoeken van het veld zien. Maar Van der Laak is dus geen goede tegenstander.WP_LeGeNd schreef:Anita speelt verdedigend een goede pot, ik zie hem zelfs koppend ballen pakken...
Ajax maakt opnieuw een gemakzuchtige indruk. Vandaag lukt het nog wel, maar tegen Kiëv moet het écht anders.
Het stinkt aan alle kanten!
- Ajaciedjuh
Ajax mist kwaliteit voorin (op El H. na).Giacomo Puccini schreef:Ajax mist snelheid voorin.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Zaalvoetbal dit.
De Jong en De Zeeuw zijn echt aanfluitingen.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Ajax heeft veel meer kwaliteit dan Groningen.Ajaciedjuh schreef:Ajax mist kwaliteit voorin (op El H. na).Giacomo Puccini schreef:Ajax mist snelheid voorin.
Wat een primadonna is die Tadic.
Het stinkt aan alle kanten!
- Ajaciedjuh
Wat een zaadwedstrijd. Zo ontzettend slecht. Jol is niet te benijden. 

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Matige eerste helft.
- Monkey Tonk
Eerst helft. Veel balbezit, nul kansen. Allemaal veel te voorspelbaar tegen in principe weer een tegenstander die zich ingraaft.
Van de rechterkant komt helemaal niets. Daar moet iets gebeuren.
Lijkt me duidelijk:Men staat wat onwennig t.o.v elkaar.Tempo mag ook best wat omhoog, Groningen krijgt te veel tijd om te hergroeperen.Verder mag er best eens een risicovolle pass op E.L. worden gegeven.
De Jong die voetbalt te ver naar achter.En omdat je aanvoerder bent wil niet zeggen dat jij alle vrije trappen moet nemen ..
De Jong die voetbalt te ver naar achter.En omdat je aanvoerder bent wil niet zeggen dat jij alle vrije trappen moet nemen ..
Laatst gewijzigd door 999 op zo aug 08, 2010 2:19 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
-
- AT Toto winner 10/11
Er moet echt iets gaan gebeuren na rust, want anders gaat het niet meer gebeuren. We creeren helemaal niets.
WP_LeGeNd schreef:Vind ik overdreven, hij dribbelt makkelijk, maar zn voorzetten zijn dramatisch.D_skilled schreef:Emanuelson de beste Ajacied.
Heeft ook een paar keer goed voorgegeven, alleen stond er niemand...
Verder valt El Hamdaoui me in positieve zin op. GOed in de kleine ruimte, zoekt ook veel de combinatie op.
Ik zou in de tweede helft Josefzoon laten invallen voor Aissati.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
- Giacomo Puccini
De Jong en Eriksen bekoren mij toch wel. Hoewel De Jong zeer matig speelt, maar desondanks is zijn werk nuttig en denk ik dat zijn moment nog wel komt. Eriksen is gewoon een prima voetballer. Dit soort wedstrijden zijn voor hem ideaal om ervaring op te doen.
FC Groningen is wel rijp voor de slacht hoor. Een daverend applaus rolde van de tribunes toen het fluitsignaal voor de rust klonk, dat zegt genoeg, want FC Groningen heeft nauwelijks iets klaargespeeld. Ondanks matig spel van Ajax.
FC Groningen is wel rijp voor de slacht hoor. Een daverend applaus rolde van de tribunes toen het fluitsignaal voor de rust klonk, dat zegt genoeg, want FC Groningen heeft nauwelijks iets klaargespeeld. Ondanks matig spel van Ajax.
Ajax!
Samenvatting eerste helft: Niet best.
Maar van dit Groningen moeten we echt wel kunnen winnen. Tempo omhoog en meer druk zetten. Kom op, we hebben zo'n beetje op iedere positie een beter voetballer staan en Groningen is als team ook nog niets waard. Probeer Luciano maar eens een paar keer uit.
Maar van dit Groningen moeten we echt wel kunnen winnen. Tempo omhoog en meer druk zetten. Kom op, we hebben zo'n beetje op iedere positie een beter voetballer staan en Groningen is als team ook nog niets waard. Probeer Luciano maar eens een paar keer uit.
Nil volentibus arduum
Erger me dood aan de Zeeuw. Alle vrije trappen nemen, bijna alle corners, alleen maar van ver schieten en nagenoeg alles gaat huizenhoog over. Wat zo'n aanvoerdersband al niet met je kan doen...
De Jong is dramatisch, vooral in zijn aannames.
Vond El Hamdaoui en Eriksen goed starten maar die zijn ook erg ingezakt.
Alle gevaar komt van links en misschien is daarom Emanuelson de 'beste' Ajacied. Op rechts staat niemand. Aissati is ONZICHTBAAR. Het lijkt alsof we met 10 man staan.

De Jong is dramatisch, vooral in zijn aannames.
Vond El Hamdaoui en Eriksen goed starten maar die zijn ook erg ingezakt.
Alle gevaar komt van links en misschien is daarom Emanuelson de 'beste' Ajacied. Op rechts staat niemand. Aissati is ONZICHTBAAR. Het lijkt alsof we met 10 man staan.
Laatst gewijzigd door Deli op zo aug 08, 2010 2:23 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Victory over oneself is the greatest of victories-Plato
Ajax heeft geen kind aan Groningen, maar doet ze geen pijn.
Vraag me af wie er voor Ajax een doelpunt zou kunnen maken. Aissati en Eriksen zal dat niet lukken, El Ham is nog zoekende (en geen spits).
Die De Zeeuw moet eens effe normaal gaan doen trouwens, dat geram van afstand is echt pijnlijk.
Vraag me af wie er voor Ajax een doelpunt zou kunnen maken. Aissati en Eriksen zal dat niet lukken, El Ham is nog zoekende (en geen spits).
Die De Zeeuw moet eens effe normaal gaan doen trouwens, dat geram van afstand is echt pijnlijk.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Eriksen speelt als een krant. Leuk zo'n talent, maar we willen het ook wel een keertje zien op het veld. De Jong is ook dramatisch.Giacomo Puccini schreef:De Jong en Eriksen bekoren mij toch wel. Hoewel De Jong zeer matig speelt, maar desondanks is zijn werk nuttig en denk ik dat zijn moment nog wel komt. Eriksen is gewoon een prima voetballer. Dit soort wedstrijden zijn voor hem ideaal om ervaring op te doen.
Aissati voetbalt mee, maar is verder niet opvallend. Tijd voor Jozefzoon. Tegen de backs van FC Groningen is wat te halen, allebei traag.
Zou Josefzoon minder kunnen brengen dan Eriksen of Aissati?
Mensen die (terwijl ze het geld wel hebben) geen Eredivisie Live nemen en alles via streams kijken, die mogen eigenlijk nooit meer zeuren over de slechte financiele gesteldheid van clubs in Nederland. Zonder voldoende abonnees houdt het ooit op voor Eredivisie Live en gaan de Nederlandse clubs op den duur nog minder verdienen aan TV-geld.
Zit je in het buitenland, GP? Even een side step nemen:Giacomo Puccini schreef:Thnx Joey. sop://sop.rojadirecta.com:3912/94910 heeft beter beeld.
Mensen die (terwijl ze het geld wel hebben) geen Eredivisie Live nemen en alles via streams kijken, die mogen eigenlijk nooit meer zeuren over de slechte financiele gesteldheid van clubs in Nederland. Zonder voldoende abonnees houdt het ooit op voor Eredivisie Live en gaan de Nederlandse clubs op den duur nog minder verdienen aan TV-geld.
De minst slechte bij hen. Overlap met Stenman is af en toe redelijk.joey schreef: Wat een primadonna is die Tadic.
Die Pedersen is me een sneu geval. Waarom speelt Matavz niet?