Dr. Living Stoned schreef:en kan dat dan hier gemeld worden: hier verder over onze marokkaanse vriend, met een linkie. dat noemen ze klantvriendelijk werken, duke. Jij beheert een site, wijs de bezoekers dan de weg.

Moderator: mods
Dr. Living Stoned schreef:en kan dat dan hier gemeld worden: hier verder over onze marokkaanse vriend, met een linkie. dat noemen ze klantvriendelijk werken, duke. Jij beheert een site, wijs de bezoekers dan de weg.
prima zaak johnk, modereren is niet zo lastig als het lijkt hè. Leidt je bezoekers maar de gewenste kant op.
T was nieuws toen d'r getekend werd, daarvoor was het een gerucht. heb je nix geleerd van het gedoe rond Vlaar?Duke schreef:Ik denk niet dat wij het eens worden over de wijze van modereren van dit forum. El Hamdaoui had al een tijdje een eigen topic, dat er hier óók over hem gesproken wordt is een feit, maar niet hinderlijk.
Iedereen die een beetje kan nadenken, ziet dat de discussie over El Hamdaoui plaatsvindt in deze topic.
En dat we het hier weer gaan hebben over betrouwbaar transfernieuws.
staat dit al ergens?Ajax voegt De Ridder toe aan spelerslijst
Daniël de Ridder lijkt zijn transfer naar Ajax rond te hebben. De Amsterdammers hebben de zelf opgeleide vleugelspeler vrijdag ingeschreven op de spelerslijst bij de UEFA.
Dat blijkt uit de gegevens op de website van de Europese voetbalbond. Ajax maakte zelf nog geen officiële melding van de transfer, maar dat lijkt nu slechts een kwestie van tijd. De Ridder komt over van Wigan Athletic waar zijn contract nog één jaar doorliep.
Volgens de site van de UEFA gaat De Ridder bij Ajax onder nummer negentien voetballen. Robbie Wielaert en Evander Sno zijn niet ingeschreven. Met De Ridder heeft trainer Martin Jol de gewenste opvolger van Dennis Rommedahl binnen. De Deense flankspeler vertrok eerder deze transferperiode naar Olympiakos Pireaus.
Bah.'Ajax en NAC hervatten eerdere onderhandelingen over Leonardo'
Zaterdag, 7 augustus 2010 om 11:58
Leonardo is zelf niet op de hoogte van de vermeende onderhandelingen tussen Ajax en NAC Breda over een mogelijke transfer. De Braziliaan is een van de spelers die de Amsterdammers op het oog hebben om de selectie van Martin Jol te versterken. In ruil moeten enkele Ajacieden de omgekeerde weg bewandelen.
/
"Ik hoor alleen via via dat er gesproken wordt", vertelt Leonardo zaterdag aan BN/De Stem. "Zelf weet ik van niets." NAC brak afgelopen week de gesprekken over een mogelijke overgang af. Het bod van de Amsterdamse club was in de ogen van de Brabantse club niet acceptabel. Volgens het regionale dagblad hebben de clubs de onderhandelingen echter weer hervat.
Leonardo is bij Ajax in beeld als mogelijke opvolger van de naar Griekenland vertrokken Dennis Rommedahl. De Braziliaan was al eerder actief bij Ajax en kwam eveneens uit voor Feyenoord. Ook de naam van Daniël de Ridder wordt in dat kader genoemd. De ex-Ajacied speelt bij Wigan Athletic.
VZ
BNdeStem is een betrouwbare bron inderdaad.Dr. Living Stoned schreef:t gaat weer lekker hier, Peter die VZ opvoert als betrouwbare bron, banjavi die zijn bron niet eens bekend maakt - way to go, lads
kolere peet, dat is echt het melden waard."Zelf weet ik van niets."
Guttegut Dr., relax man.Dr. Living Stoned schreef:voor sufduck joey nog maar eens een keer: op http://www.bndestem.nl/ staat niets over hernieuwde onderhandelingen tussen NAC en Ajax waar leo niets van weet. Conclussie is dus dat de nieuwsbron VZ put uit teksten op BN de Stem die voor mij onvindbaar zijn.
geef anders eens een linkie wat me van dit nieuws kan overtuigen
wil jij de eerste regel van het artikel even citeren? ach ik doe het zelf wel even: NAC en Ajax hadden tot gisteravond nog geen akkoord bereikt over een overgang van Leonardo naar Amsterdam.Benji schreef:http://www.bndestem.nl/sport/sportalgem ... ertjes.ece
Daar komt het nieuwsbericht vandaan.
ik ben nooit zo relax geweest, maar ik wordt doormoe van die halve waarheid-verhalen van VZ, die hier als betrouwbaar worden gepresenteert. Dat en de gemakzucht van de posters hier staat me tegen. Jullie kunnen een bericht toch ook checken? Nee, dan is het nieuws meer iets voor "onbetrouwbaar transfernieuws"De Dominee schreef:Guttegut Dr., relax man.Dr. Living Stoned schreef:voor sufduck joey nog maar eens een keer: op http://www.bndestem.nl/ staat niets over hernieuwde onderhandelingen tussen NAC en Ajax waar leo niets van weet. Conclussie is dus dat de nieuwsbron VZ put uit teksten op BN de Stem die voor mij onvindbaar zijn.
geef anders eens een linkie wat me van dit nieuws kan overtuigen
Nobody touch the Doc en al helemaal niet iemand die zich 'Bertje' noemt. Jij staat op mijn hitlist, vriend!Bertje schreef:Kunnen mensen alsjeblieft stoppen met het quoten van Doc? Die vent staat niet voor niets op m'n shitlist.