Gelukkig is het te laat.
Moderator: mods
'Ji mout Urby wieslen, ji mout Urby wieslen!'D_skilled schreef:Suarez net woedend op Jol omdat hij gewisseld werd.
Volgens mij is Groningen dat ook nog niet.joey schreef:Ik begin me toch zorgen te maken. Tegen Twente was het niets, vandaag was het niets... Ajax is niet klaar voor de competitie.
Uh. Suarez hoor.Laudrup schreef:Inderdaad. Schande dat hij een half jaar is genegeerd door Jol. Ben echt blij dat hij nog bij Ajax speelt. Beste man van het veld.Ajaciedjuh schreef:Ik ben blij dat Lindgren speelt. Speelt een geweldige wedstrijd. Zo slim.
Logisch gevolg van een verre van ideale voorbereiding. Bovendien begint volgende week woensdag de Ramadan, dus El Hamdaoui zal ook een maand waardeloos zijn.joey schreef:Ik begin me toch zorgen te maken. Tegen Twente was het niets, vandaag was het niets... Ajax is niet klaar voor de competitie.
Duidelijk dat hij er wel voor ging, één van de weinigen die wist dat het moest.D_skilled schreef:Suarez net woedend op Jol omdat hij gewisseld werd.
Gelukkig hebben we nog Sulejmani (of straks Leo).D_skilled schreef:Logisch gevolg van een verre van ideale voorbereiding. Bovendien begint volgende week woensdag de Ramadan, dus El Hamdaoui zal ook een maand waardeloos zijn.joey schreef:Ik begin me toch zorgen te maken. Tegen Twente was het niets, vandaag was het niets... Ajax is niet klaar voor de competitie.
Jammer dat hij ook zoveel kansen heeft gemist. Had toch minimaal nog 1 of 2 assists en goals op zijn naam moeten hebben vandaag.Benji schreef:Duidelijk dat hij er wel voor ging, één van de weinigen die wist dat het moest.D_skilled schreef:Suarez net woedend op Jol omdat hij gewisseld werd.
Uh. Nee. Eerste helft was Suarez niet best.Feest schreef:Uh. Suarez hoor.Laudrup schreef:Inderdaad. Schande dat hij een half jaar is genegeerd door Jol. Ben echt blij dat hij nog bij Ajax speelt. Beste man van het veld.Ajaciedjuh schreef:Ik ben blij dat Lindgren speelt. Speelt een geweldige wedstrijd. Zo slim.
Dat klopt, hij was namelijk zeeeeeeeeeeeer slecht.Rishi schreef:Suarez man van de wedstrijd maar Sulejmani was zeker niet slecht..