Was ik bijna te vroeg met die vraag....Oscarito schreef:De loting is inderdaad vrijdag, Marillion.

Anita mag straks wel een consumptiebon aan Stekelenburg geven. Wat een vertoning zeg.

Moderator: mods
Was ik bijna te vroeg met die vraag....Oscarito schreef:De loting is inderdaad vrijdag, Marillion.
Enoh wordt node gemist... die veegt toch altijd wel veel weg hoor!Monkey Tonk schreef:onvoorstelbaar; 3-1 voor en dan nog in de problemen raken.
De verdediging is een grap.
Dit dus. SUPERBELANGRIJKE redding van Steek.Monkey Tonk schreef:onvoorstelbaar; 3-1 voor en dan nog in de problemen raken.
De verdediging is een grap.
Inderdaad. Schande dat hij een half jaar is genegeerd door Jol. Ben echt blij dat hij nog bij Ajax speelt. Beste man van het veld.Ajaciedjuh schreef:Ik ben blij dat Lindgren speelt. Speelt een geweldige wedstrijd. Zo slim.
Tel er nog maar een paar nivo's af. Tergend slecht.D_skilled schreef:De verdediging is onthutsend gewoon. Niveau Ado den Haag vandaag.
Kiev, poeh. Ik hoop het niet.WP_LeGeNd schreef:Dinamo Kiev, Sporting Braga, Young Boys, Auxerre, Sampdoria mogelijke tegenstanders