PAOK Saloniki - Ajax 04-08-2010
Moderator: mods
Re: PAOK Saloniki - Ajax 04-08-2010
We weten het nu onderhand wel Feest. Iedereen moet er van winnen behalve als het Feyenoord was, want dan zou het opeens een taaie tegenstander zijn ..
Blij met de punten ...
Wie heeft het hier over Feyenoord?
hou daar nou eens over op. Feyenoord is passe.
Schei er dan zelfs ook eens uit met dat gelul ..Feest schreef:Wie heeft het hier over Feyenoord?
Laatst gewijzigd door 999 op wo aug 04, 2010 3:20 pm, 3 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
Denk ik ook, dan is zelfs de "A3 van PAOK" Europese subtop.999 schreef:We weten het nu onderhand wel Feest. Iedereen moet er van winnen behalve als het Feyenoord was, want dan zou het opeens een taaie tegenstander zijn ..
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
PAOK kan er geen reet van. Vind ik!999 schreef:Schei er dan zelfs ook eens uit met dat gelul ..Feest schreef:Wie heeft het hier over Feyenoord?
- Monkey Tonk
De stad ziet er wel aardig uit. Moet je die gouden cup zien. Hebben ze lang geleden gewonnen.
http://en.wikipedia.org/wiki/Saloniki
http://en.wikipedia.org/wiki/Saloniki
Jij weet verekte goed dat in dit soort wedstrijden, met deze score, waar ook nog eens het hele stadion achter gaat staan het alle kanten uit kan gaan.Natuurlijk kan AJAX hier van winnen, maar ook op het einde als verliezer van het veld stappen .. Paok heeft immers heel wat minder te verliezen dan AJAX ..Feest schreef:PAOK kan er geen reet van. Vind ik!999 schreef:Schei er dan zelfs ook eens uit met dat gelul ..Feest schreef:Wie heeft het hier over Feyenoord?
Blij met de punten ...
Welnee. Die Grieken hebben meer last van die fans dan Ajax.
- Monkey Tonk
De wedstrijd is veel belangrijker voor de Grieken. Als ze Ajax verslaan is dat het grote Ajax. Niet het afgezakte Ajax.
-
- AT Toto winner 15/16
Voetske, je bent toch met me eens dat als je over 2 wedstrijden van deze lui verliest dat dat redelijk schandalig is. PAOK is echt niveautje Vitesse.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Voorspelling:
PAOK - AJAX 1-3
Suarez
De Jong
Een Griek
Suarez
PAOK - AJAX 1-3
Suarez
De Jong
Een Griek
Suarez
De Zeeuw in plaats van De Jong en ik doe met je mee. ;)
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Maar er zegt toch ook niemand dat dat dan niet schandalig zou zijn ?.Ik zeg alleen dat men wel heel gemakkelijk er over denkt.Daar zouden WIJ, gezien ons verleden toch wel iets bescheidener in mogen zijn .. lijkt me ..brigade zuid schreef:Voetske, je bent toch met me eens dat als je over 2 wedstrijden van deze lui verliest dat dat redelijk schandalig is. PAOK is echt niveautje Vitesse.
Blij met de punten ...
-
- AT Toto winner 10/11
Tsja, over twee wedstrijden verliezen van Kopenhagen (2x), Slavia Praag, Zagreb en - in een verder verleden - Lausanne was ook een schande.brigade zuid schreef:Voetske, je bent toch met me eens dat als je over 2 wedstrijden van deze lui verliest dat dat redelijk schandalig is. PAOK is echt niveautje Vitesse.
Ajax en CL-kwalificatiewedstrijden. Ik bégin niet eens meer aan hopen.
- Monkey Tonk
Hoeveel kansen creerde Ajax thuis in de tweede helft? Bijna niks. Paok kan het achterin prima op slot gooien. Geen idee of ze thuis ook antivoetbal gaan spelen, of dat ze er meer uit komen. Maar hoe langer het 0-0 blijft, hoe meer ze erbij gebaat zijn om de bal de Egeische Zee in te schieten.
-
- AT Toto winner 15/16
2,5% van de AJAX supporters aldaar aanwezig is al het ziekenhuis ingeslagen.
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
en beroofd...
Ben wel behoorlijk zenuwachtig, zou werkelijk een ramp zijn als Ajax niet wint vanavond!
Ja, want er gebeuren steeds de gekste dingen. Ajax schiet de bal in eigen doel, mist een penalty, geeft volledig onnodig een penalty weg, enz. Wat dat betreft paste het scoreverloop van de heenwedstrijd tegen PAOK wel in het beeld.Scherrer schreef:Tsja, over twee wedstrijden verliezen van Kopenhagen (2x), Slavia Praag, Zagreb en - in een verder verleden - Lausanne was ook een schande.brigade zuid schreef:Voetske, je bent toch met me eens dat als je over 2 wedstrijden van deze lui verliest dat dat redelijk schandalig is. PAOK is echt niveautje Vitesse.
Kan iemand Urby vastbinden? Die heeft het al twee keer eerder verknoeid.
Het stinkt aan alle kanten!
-
- AT Toto winner 10/11
Daarom staat hij tegenwoordig in de aanval. Daar kan hij minder verprutsen.
Hoorde ik nou Jol reppen over een 'matige' tegenstander?
Dat is het toch ook....
Over een ver verleden gesproken.Scherrer schreef:Tsja, over twee wedstrijden verliezen van Kopenhagen (2x), Slavia Praag, Zagreb en - in een verder verleden - Lausanne was ook een schande.brigade zuid schreef:Voetske, je bent toch met me eens dat als je over 2 wedstrijden van deze lui verliest dat dat redelijk schandalig is. PAOK is echt niveautje Vitesse.
Ik denk dat het 1961 was (kan er een paar jaar naast zitten), Ajax kampioen, maar de KNVB vond Feyenoord een betere vertegenwoordiger in de Europacup (Er was er toen nog maar één) De KNVB komt ineens met een nacompetitie en de winnaar daarvan zou ingeschreven worden. Ajax stelt het tweede team op (Karel Vestink o.i.d. al kaal maakte zijn debuut?) en Feyenoord won van Ajax, de KNVB schrijft Feyenoord in. Laat de UEFA nou Feyenoord weigeren, Ajax moest worden ingeschreven.
Ajax (Piet Keizer deed volgens mij al mee, misschien toch 1963?) Er wordt tegen Frederikstad geloot, de Noorse kampioen. Na een 0-0 uitgeschakeld (4-3 verlies) Alle (bestuurlijke) moeite voor niets.
Ajax wordt wel eens vaker uitgeschakeld door een op papier zwakkere tegenstander, maar PAOK vergelijken met de A2, is gebeurd (ondertussen al weggehaald?) gaat te ver. Natuurlijk had Ajax drie of vier doelpunten moeten maken, maar dat had Ajax tegen Sparta in de competitie ook, het gebeurde niet. Ik wil Sparta niet vergelijken met de A2.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Duurt LANG! Ik wil Ajax! 

Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Ajax wint dit met speels gemak. Siem de Jong zal de zaak beslissen.