PSV 2010-2011

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
GangstaRiB

Re: PSV 2010-2011

Bericht door GangstaRiB » di aug 03, 2010 10:23 am

Transfermarkt komt eindelijk een beetje op gang. VFB kan met de verkoop van Khedira weer geld besteden. Dzudsak verkopen betekend een fikse aderlating voor PSV. Is toch een speler die met een schot een wedstrijd kan beslissen. Goeie voetballer.
Whitey on the moon.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » di aug 03, 2010 10:29 am

Die zouden ze zeker gaan missen. Maar het is wel één van de weinige spelers die een behoorlijke transfersom op kan leveren dus PSV zal hem toch graag verkopen als er een goed bod op tafel komt.
Nil volentibus arduum

D_skilled

Bericht door D_skilled » di aug 03, 2010 10:30 am

Inderdaad. Jujak is niet eenvoudig te vervangen. Vindt maar eens een andere authentieke linksbuiten, die het niveau heeft en binnen het plaatje past. Bovendien altijd goed voor assists en een paar doelpunten.

wimpey

Bericht door wimpey » di aug 03, 2010 10:35 am

D_skilled schreef:VFB Stuttgart heeft vergaande interesse in Balász Dzsudzsák.
Zou een reden zijn om die seizoenkaart te verlengen. Goede speler. Molinaro - Dzsudzsak zou een mooie linkerkant zijn. :biggthumpup.gif:

Michael_B

Bericht door Michael_B » di aug 03, 2010 10:35 am

Over welke transfersom wordt er gesproken?
Face your fears and live your dreams, No Fear

wimpey

Bericht door wimpey » di aug 03, 2010 10:36 am

De Dominee schreef:Over welke transfersom wordt er gesproken?
Dzsudzsak heeft een gelimiteerde. Een vrij lage. Net als Afellay.

PSV zal wel moeten, lijkt me. Ze hebben geen cent te makken en een grote en dure selectie.

Michael_B

Bericht door Michael_B » di aug 03, 2010 10:37 am

Benieuwd of (en wie evt) PSV als vervanger haalt.

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » di aug 03, 2010 10:53 am

wimpey schreef:
De Dominee schreef:Over welke transfersom wordt er gesproken?
Dzsudzsak heeft een gelimiteerde. Een vrij lage. Net als Afellay.

PSV zal wel moeten, lijkt me. Ze hebben geen cent te makken en een grote en dure selectie.
Dat is écht het probleem van PSV. In de tijd dat ze ver kwamen in de CL, is bijna al het geld rechtstreeks naar de spelers gegaan. Ook hebben ze in contracten een zeer lage gelimiteerde transfersom opgenomen, om maar spelers binnen te krijgen. Dat is toch wel het verschil met Ajax. Ajax heeft ook moeite om spelers te halen en/of binnen te houden, maar Ajax kan wel een degelijke transfersom eisen bij de onderhandelingen.
Whitey on the moon.

Baseman

Bericht door Baseman » di aug 03, 2010 10:56 am

GangstaRiB schreef:Dzudsak verkopen betekend een fikse aderlating voor PSV. Is toch een speler die met een schot een wedstrijd kan beslissen. Goeie voetballer.
Ja en nee.
Aan de ene kant wint hij wedstrijden voor PSV met zijn goals en assists, aan de andere kost hij punten door zijn gedrag.

PSV hoeft er als team niet slechter op te worden als hij vertrekt, maar zoals altijd is dat natuurlijk afhankelijk van zijn vervanger.
wimpey schreef:Dzsudzsak heeft een gelimiteerde. Een vrij lage. Net als Afellay.
Afellay mag voor 10 miljoen vertrekken, niet zo slecht voor iemand met een contract voor nog maar 1 jaar. Doedel heeft iets van 12 miljoen in zijn contract staan meen ik, dat mag inderdaad best meer zijn. Aan de andere kant is hij gekocht voor ongeveer 1,5 miljoen, dus dan maakt PSV wel een mooie winst.

Oscarito

Bericht door Oscarito » di aug 03, 2010 10:58 am

Hoeladans schreef:Go Ahead Eagles, sc Heerenveen, FC Volendam en Telstar zijn momenteel de enige vier clubs die zich bevinden in de veilige categorie 3.

Alleen die vier? Zo weinig? ik hoor juist altijd dat bijvoorbeeld een Heracles financieel zo goed bezig is, maar die zitten dan dus gewoon in categorie 2?
FC Twente en Heracles Almelo kennen hun spelers geen waarde toe wat negatieve gevolgen heeft voor de balans.
Daarnaast begroot FC Twente ook geen CL, dat scheelt toch al snel enkele miljoenen.
D_skilled schreef:VFB Stuttgart heeft vergaande interesse in Balász Dzsudzsák.
Als de Duitsers bereid zijn om een marktconforme transfersom te betalen dan zwaai ik hem met liefde uit hoor. Ik zal hem niet missen.

Baseman

Bericht door Baseman » di aug 03, 2010 11:02 am

GangstaRiB schreef:Ook hebben ze in contracten een zeer lage gelimiteerde transfersom opgenomen, om maar spelers binnen te krijgen.
Dit is niet waar.
PSV heeft inderdaad gelimiteerde transfersommen in de contracten opgenomen, maar deze zijn niet zeer laag en ze zijn niet bedoeld om spelers binnen te halen. Ze bestaan juist om spelers binnen te houden...om te voorkomen dat ze een trucje uithalen waardoor ze veel goedkoper kunnen vertrekken, dat trucje is niet mogelijk als er een gelimiteerde transfersom in het contract staat.

joey
Erelid

Bericht door joey » di aug 03, 2010 11:05 am

Oscarito schreef:Als de Duitsers bereid zijn om een marktconforme transfersom te betalen dan zwaai ik hem met liefde uit hoor. Ik zal hem niet missen.
Zou ik maar niet te hard roepen, want wat komt ervoor terug? :confused.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » di aug 03, 2010 11:05 am

De Dominee schreef:Benieuwd of (en wie evt) PSV als vervanger haalt.
Is die Hutchinson niet een speler voor deze positie? In dat geval zal er bij zijn vertrek wel geen directe vervanger worden gehaald.
Nil volentibus arduum

Michael_B

Bericht door Michael_B » di aug 03, 2010 11:08 am

Marillion schreef:
Is die Hutchinson niet een speler voor deze positie? In dat geval zal er bij zijn vertrek wel geen directe vervanger worden gehaald.
Is volgens mij een (dynamische) middenvelder. Lens kan er misschien spelen, hoe zit het met Labyad?

Wat verwachten Oscarito en Baseman? Aankoop of opvullen met spelers uit de huidige groep? Verwachten jullie 12 mln te vangen, of meer? (of minder?)

Lionel

Bericht door Lionel » di aug 03, 2010 11:59 am

Die gaat weg voor max 7
IK GELOOF!!!!!!

Baseman

Bericht door Baseman » di aug 03, 2010 2:15 pm

PSV zal minimaal de afkoopsom eisen, iets van 12 miljoen dus.
Het mag van mij natuurlijk meer zijn, maar op zich is dat geen slechte deal.

En mocht Doedel vertrekken, dan zal er iemand gekocht moeten worden.
De spoeling wordt anders te dun...alleen Amrabat kan er dan spelen. Lens is veel beter centraal of vanaf rechts, Labyad is een aanvallende middenvelder die eventueel vanaf rechts kan spelen, Mokthar en Ritzmaier kunnen er wel spelen maar die zijn er nog niet klaar voor.

Edit: Nijland kan er trouwens ook spelen, dus wat dat betreft zou Rutten kunnen kiezen om geen aankoop te doen.
Nijland en Amrabat kunnen dan vechten om die positie, geen idee alleen of Rutten beide spelers goed genoeg vindt.

PS: Hutchinson is inderdaad een dynamische middenvelder en dus geen vervanger van Doedel.

wimpey

Bericht door wimpey » di aug 03, 2010 4:39 pm

Nijland is niveau Donald, Baseman. Dure miskoop van PSV.

En 12 miljoen voor Dzsudzsak is peanuts. Voor dat geld verpatst Ajax een speler als Vermaelen. En voor flink wat meer een jongen als Babel. Bij PSV zijn ze niet helemaal fris met hun gelimiteerde transfersommen.

Als PSV zijnde zou ik er alles aan doen om Afellay te lozen en Dzsudzsak te behouden. PSV komt nog meer in de financiele shit te zitten wanneer Afellay volgend seizoen voor niets de deur achter zich dicht trekt.

Oscarito

Bericht door Oscarito » di aug 03, 2010 10:36 pm

@wimpey: Nijland van het niveau Donald? Voorlopig kan je hem inderdaad als miskoop bestempelen maar hij heeft toch wel iets meer in zijn mars dan Donald.
De Dominee schreef:
Marillion schreef:
Is volgens mij een (dynamische) middenvelder. Lens kan er misschien spelen, hoe zit het met Labyad?

Wat verwachten Oscarito en Baseman? Aankoop of opvullen met spelers uit de huidige groep? Verwachten jullie 12 mln te vangen, of meer? (of minder?)
Ik verwacht helemaal niks, mocht Dzsudzsak weggaan zie ik wel wat er gebeurt. Mocht ie niet weggaan ook prima.

Als PSV daadwerkelijk (dus met aftrek eventuele transfer percentages) 10 miljoen euro krijgt zou ik tevreden zijn. PSV is nu eenmaal geen Ajax waar de spelers voor meer dan marktconforme bedragen worden verkocht. Als je ziet welke spelers voor +10 miljoen euro bij PSV weg zijn gegaan dan concludeer ik dat Dzsudzsak simpelweg niet in dezelfde categorie zit.

Overigens zie ik het liefst Afellay nog vertrekken, PSV heeft het geld hard nodig en hij is vervangbaar.
Misschien iets voor Juve, no? Ik zorg er wel voor dat ie naar Turijn wilt! :hypocrite.gif:

Lionel

Bericht door Lionel » di aug 03, 2010 11:24 pm

Die hebben Diego al.

En Wimpey heeft gelijk wat die Nijland betreft. Kan er niet veel van. Er zal dus wel iets bijkomen. Zenden misschien? Bouma was toch ooit een linksbuiten?
IK GELOOF!!!!!!

Oscarito

Bericht door Oscarito » di aug 03, 2010 11:47 pm

Niet alleen Diego hoor, ze hebben een overtal aan spelers voor de positie(s) van Afellay maar daar kan best wel wat op verzonnen worden. Waar een wil is, is een weg.

Bouma als optie voor de linksbuiten positie? Je maakt een grapje zeker? :confused.gif:
En Nijland is echt wel een prima voetballer, probleem bij hem is alleen zijn karakter. Hij is simpelweg geen winnaar, mag wat mij betreft daarom ook verhuurd worden aan VVV-Venlo waar ie mag proberen de leemte op te vullen die Honda heeft achtergelaten.

Lionel

Bericht door Lionel » wo aug 04, 2010 12:27 am

Wat denk je zelf?
IK GELOOF!!!!!!

Aristides

Bericht door Aristides » wo aug 04, 2010 1:18 am

Bouma als optie voor de linksbuiten positie? Je maakt een grapje zeker?
Linksbuiten misschien niet, maar in de jeugd was hij spits!
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Baseman

Bericht door Baseman » wo aug 04, 2010 6:18 am

wimpey schreef:Nijland is niveau Donald, Baseman.
Absoluut niet, Nijland heeft namelijk wel een meerwaarde bij een Eredivisieclub.
Nijland is technisch superieur en hij heeft heel goede looplijnen, hij mist alleen body en een echte winnaarsmentaliteit. Qua body is hij overigens wel 'gegroeid' afgelopen seizoen en deze zomer, als hij nu nog zijn mentaliteit zou kunnen verbeteren dan zie ik hem wel slagen bij PSV.

Vooralsnog is hij een speler die uitblinkt op trainingen bij PSV, nog niet in de wedstrijden.
En 12 miljoen voor Dzsudzsak is peanuts. Voor dat geld verpatst Ajax een speler als Vermaelen. En voor flink wat meer een jongen als Babel.
De tijden zijn veranderd, heeft iets te maken met een crisis.
Momenteel gaan alleen de toppers voor veel geld weg, voor de mindere goden wordt niet zoveel meer betaald.
Als PSV zijnde zou ik er alles aan doen om Afellay te lozen en Dzsudzsak te behouden. PSV komt nog meer in de financiele shit te zitten wanneer Afellay volgend seizoen voor niets de deur achter zich dicht trekt.
Dat ligt eraan.
Als hij blijft en mede daardoor wordt PSV kampioen, dan zal PSV het geen ramp vinden.

Afellay kan trouwens ook op de positie van Doedel spelen, dat heeft hij al eerder met veel succes gedaan en ook bij Oranje liet hij zien daar goed uit de voeten te kunnen. Kan een optie zjin.

joey
Erelid

Bericht door joey » wo aug 04, 2010 8:34 am

Baseman schreef:Als hij blijft en mede daardoor wordt PSV kampioen, dan zal PSV het geen ramp vinden.
En zo niet? Geen geld, geen CL. PSV moet Afellay voor een goed bedrag zien kwijt te raken.
Het stinkt aan alle kanten!

Oscarito

Bericht door Oscarito » wo aug 04, 2010 9:56 am

Rishi schreef:Wat denk je zelf?
Ik miste de smiley! :aai.gif:

En ja, Aristides. Bij MVV speelde ie ook in de spits, wat een tijden waren dat! Platvoet, Hoogendorp, Gentile, Bouma, Koswal, Landzaat, Vriesde, van Duijnhoven en Joordens.
Stiekem heb ik toch wel heimwee naar die tijd (ik kom uit Maastricht). Al helemaal als je dat gaat vergelijken met nu.

En nee, over de KNVB ga ik het niet hebben... dat is precies hetzelfde als met de FIFA en de overheid. MVV moet er maar het beste van maken, als ze evenveel punten als vorig jaar weten te halen blijven ze ondanks de -8 punten erin.

Gesloten