PSV 2010-2011
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
Re: PSV 2010-2011
dat is inderdaad een kwalificatie die ik niet snel bij Tseef zal maken 

I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing
Een spits met rugnummer 6, brrrrrrr...
- Jinne
- Site Admin
Een verdediger met nummer 9 vind ik nog erger (Boula in zijn tijd bij Sjelsea).
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Gallas met 10 bij Arsenal... 

- Jinne
- Site Admin
Daar dacht ik ook nog aan. Dit seizoen gelukkig niet meer.
Lekker boeiend die nummers. Ik ben voor rugnummer op alfabetische volgorde.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
VZ/VI
Financieel gegokt, dus ze moéten winnen.'PSV moet komend seizoen hoe dan ook landskampioen worden'
Zondag, 25 juli 2010 om 10:09
PSV heeft komend seizoen maar één doel voor ogen. "We moeten hoe dan ook kampioen worden", benadrukt algemeen directeur Tiny Sanders aan het weekblad Voetbal International. "We willen zo lang mogelijk meedoen in alle competities en deze uiteindelijk proberen te winnen."
De laatste landstitel van de Eindhovenaren, die zaterdag met 1-0 van het Duitse 1. FC Nürnberg wonnen, dateert van het seizoen 2007/08. Sindsdien mochten AZ en FC Twente zich een jaar lang regerend landskampioen van Nederland noemen. Afgelopen seizoen eindigde PSV op een teleurstellende derde plaats.
Jeremain Lens (AZ), Atiba Hutchinson (FC Kopenhagen), Marcelo (Wisla Krakow), Milos Djordjevic (Sumadija Radnicki), Marcus Berg (Hamburger SV), Stef Nijland (was verhuurd aan Willem II), Género Zeefuik (was verhuurd aan FC Dordrecht) en Jonathan Reis (zonder contract) zijn deels 'nieuw' bij PSV.
- Jinne
- Site Admin
Waren er dan 13 spelers van wie hun achternaam begon met een A of een B?joey schreef:Deden ze dat niet bij Oranje in 1974?
PSV heeft nu wel een selectie met erg veel lengte, als ik zo de aankopen bekijk. Als het voetballend niet gaat hebben ze nu nog meer de mogelijkheid om bij dode spelmomenten goals te maken.
Fijn die ftukjef gefchreven door Fred Flifmanf?D_skilled schreef:De fouten op PSV.nl stapelen zich op.![]()
Rutten selecteert graag op lengte en fysiek... PSV heeft een erg grote selectie, die klauwen met geld kost (dat ze niet hebben). Die tante Tiny zegt niet voor niets dat ze kampioen moeten worden.Neefkens schreef:PSV heeft nu wel een selectie met erg veel lengte, als ik zo de aankopen bekijk. Als het voetballend niet gaat hebben ze nu nog meer de mogelijkheid om bij dode spelmomenten goals te maken.
Rutten kan aan de bak, de druk is enorm. Laat dat nou nét iets zijn waarmee ie niet kan omgaan.

- Dr. Living Stoned
- Founding Father
AHNEE, STOP!!! Zo leuk, mijn zijdes doen pijn van t lachen... en het blijft ook zo leuk hè.wimpey schreef:Fijn die ftukjef gefchreven door Fred Flifmanf?
Je zijdes?! Een hele zin zonder scheldwoorden trouwens, jammer!Dr. Living Stoned schreef:AHNEE, STOP!!! Zo leuk, mijn zijdes doen pijn van t lachen... en het blijft ook zo leuk hè.wimpey schreef:Fijn die ftukjef gefchreven door Fred Flifmanf?

Ik vind die grote bek vanuit het ziektebed nou juist altijd zo bekoorlijk!

- Dr. Living Stoned
- Founding Father
hoe schrijf jij "zijdes" dan? die "zijdes" die pijn kunnen doen van het lachen dan hè.
gewoon, nieuwsgierig.
gewoon, nieuwsgierig.
Zijdes die pijn doen van het lachen? 

- Dr. Living Stoned
- Founding Father
Zeg jij dan maar hoe het hoort, oscar...
Volgens mij moet het met een -n of het kan zowel met een -n als -s maar het gaat me niet om het grammaticale, wel om de uitdrukking.
Van zijdes/zijden die pijn doen van 't lachen heb ik nog nooit gehoord, sterker nog volgens mij ben jij gewoon de uitvinder van deze uitdrukking.
Ik schaar em onder hetzelfde rijtje als "vechten tegen een lekkende kraan".
Van zijdes/zijden die pijn doen van 't lachen heb ik nog nooit gehoord, sterker nog volgens mij ben jij gewoon de uitvinder van deze uitdrukking.

Ik schaar em onder hetzelfde rijtje als "vechten tegen een lekkende kraan".

VoetbalprimeurKNVB zet PSV terug naar categorie 2
PSV wordt niet langer gezien als een financieel gezonde club. De Eindhovenaren zijn volgens het RTL Nieuws door de KNVB teruggezet naar categorie 2, waar in categorie 3 de gezondste clubs van Nederland staan.
PSV leed het afgelopen seizoen een verlies van zo'n tien miljoen euro waardoor de KNVB zich genoodzaakt voelde de club naar categorie 2 te laten zakken. Dat wil zeggen dat de Eindhovense club nu scherper in de gaten gehouden wordt door de voetbalbond wat betreft de financiële huishouding.
Overigens bevindt PSV zich goed gezelschap in categorie 2. Ook aartsrivaal Ajax is daar al jaren ingedeeld door de KNVB, die ook FC Twente in dezelfde categorie heeft opgenomen. Twente is volgens de KNVB echter wel gezond, maar omdat de club in tegenstelling tot andere clubs niet de waarden van de spelers op de balans opneemt is het toch in categorie 2 ingedeeld. Go Ahead Eagles, sc Heerenveen, FC Volendam en Telstar zijn momenteel de enige vier clubs die zich bevinden in de veilige categorie 3.
Liefst twaalf clubs zijn door de KNVB onder curatele gesteld, wat wil zeggen dat zij iedere uitgave moeten verantwoorden en met serieuze financiële problemen kampen. Feyenoord, MVV, BV Veendam, RKC Waalwijk, Fortuna Sittard, Roda JC, AGOVV Apeldoorn, Willem II, RKC Waalwijk, RBC Roosendaal, FC Dordrecht en Almere City FC verkeren allemaal in het gevaar failliet te gaan.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
-
- AT Toto winner 10/11
Al jaren? Eén hele maand, stelletje ontzettende lutsers.Duke schreef:KNVB zet PSV terug naar categorie 2
PSV wordt niet langer gezien als een financieel gezonde club. De Eindhovenaren zijn volgens het RTL Nieuws door de KNVB teruggezet naar categorie 2, waar in categorie 3 de gezondste clubs van Nederland staan.
PSV leed het afgelopen seizoen een verlies van zo'n tien miljoen euro waardoor de KNVB zich genoodzaakt voelde de club naar categorie 2 te laten zakken. Dat wil zeggen dat de Eindhovense club nu scherper in de gaten gehouden wordt door de voetbalbond wat betreft de financiële huishouding.
Overigens bevindt PSV zich goed gezelschap in categorie 2. Ook aartsrivaal Ajax is daar al jaren ingedeeld door de KNVB, die ook FC Twente in dezelfde categorie heeft opgenomen. Twente is volgens de KNVB echter wel gezond, maar omdat de club in tegenstelling tot andere clubs niet de waarden van de spelers op de balans opneemt is het toch in categorie 2 ingedeeld. Go Ahead Eagles, sc Heerenveen, FC Volendam en Telstar zijn momenteel de enige vier clubs die zich bevinden in de veilige categorie 3.
Liefst twaalf clubs zijn door de KNVB onder curatele gesteld, wat wil zeggen dat zij iedere uitgave moeten verantwoorden en met serieuze financiële problemen kampen. Feyenoord, MVV, BV Veendam, RKC Waalwijk, Fortuna Sittard, Roda JC, AGOVV Apeldoorn, Willem II, RKC Waalwijk, RBC Roosendaal, FC Dordrecht en Almere City FC verkeren allemaal in het gevaar failliet te gaan.
Voetbalprimeur
http://www.gelderlander.nl/sport/erediv ... rie-II.ece
De Gelderlander moet je ook niet serieus nemen. Slechte krant.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
-
- AT Toto winner 10/11
Dus De Gelderlander zit er naast wanneer ze één maand geleden een bericht in hun krant zetten dat Ajax per 1 juli 2010 een categorie omlaag is geplaatst? En Voetbalprimeur.nl heeft gelijk? Mmm.
Go Ahead Eagles, sc Heerenveen, FC Volendam en Telstar zijn momenteel de enige vier clubs die zich bevinden in de veilige categorie 3.
Alleen die vier? Zo weinig? ik hoor juist altijd dat bijvoorbeeld een Heracles financieel zo goed bezig is, maar die zitten dan dus gewoon in categorie 2?
Alleen die vier? Zo weinig? ik hoor juist altijd dat bijvoorbeeld een Heracles financieel zo goed bezig is, maar die zitten dan dus gewoon in categorie 2?
Heerenveen had toch net miljoenen verlies geleden? Leg dat maar eens uit. 

VFB Stuttgart heeft vergaande interesse in Balász Dzsudzsák.