Bétrouwbaar transfernieuws

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

Ajaciedjuh

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Ajaciedjuh » vr aug 15, 2014 4:53 pm

Foxsport
'TEN ROUWELAAR OP LIJSTJE AJAX'
Vandaag, 16:26

NAC moet zich zorgen maken dat het voor 1 september een van de steunpilaren en nieuwe clubiconen verliest. Jelle ten Rouwelaar mag zich in de belangstelling heugen van Ajax.

,,Hij staat daar op een lijstje, dat klopt'', aldus zijn zaakwaarnemer Edwin Olde Riekerink tegen FOX Sports. ,,Maar formeel hebben ze zich nog niet voor hem gemeld.'' Dat laatste bevestigt technisch directeur Graeme Rutjes van de Bredanaars.

Ten Rouwelaar (33) verbrak afgelopen weekend een record. De keeper van NAC stond voor de 205e keer onafgebroken in de Eredivisie bij zijn club onder de lat. Daar werd hij voor gehuldigd, maar een langere toekomst van de geboren Fries in Breda is onzeker geworden.

,,Ik heb wel iets gehoord ja'', reageert Ten Rouwelaar. ,,Als er zoiets op m'n pad belandt, zou ik dat wel willen. Als Ajax komt, zeg ik geen nee. Ik ga er dan wel goed over nadenken, want NAC is niet zomaar een club voor me. Ik hoef hier niet weg en houd me pas bezig met het vertrek als het concreet wordt.''

Er zitten wel wat mitsen en maren aan. Allereerst moet Ajax Kenneth Vermeer verkopen. Als dat gebeurd is, komen Diederik Boer van PEC Zwolle en hij in beeld om stand-in te worden achter Jasper Cillessen. ,,Dat zal even wennen zijn voor mij'', aldus Ten Rouwelaar. ,,Maar een interessante stap is het wel.''

Een transfer van Vermeer is dichterbij gekomen, omdat hij dit weekend weer op de bank moet plaatsnemen. De doelman wordt voor de uitwedstrijd tegen AZ gepasseerd door Jasper Cillessen.

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » vr aug 15, 2014 6:31 pm

Mwah. Ik gun Vermeer een mooie transfer. Maar zou het niet erg vinden als dat niet lukt. Je gaat er toch op achteruit.
Nil volentibus arduum

Lionel

Bericht door Lionel » za aug 16, 2014 10:09 am

Inderdaad. Voor het geld hoeven we het niet te doen.
IK GELOOF!!!!!!

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » za aug 16, 2014 10:20 am

Marillion schreef:Mwah. Ik gun Vermeer een mooie transfer. Maar zou het niet erg vinden als dat niet lukt. Je gaat er toch op achteruit.
Oneens, alleen al met hoge ballen ga je er op vooruit, verder wordt het een stuk rustiger. Vermeer is een aandige lijnkeeper. Per saldo wordt je er niets minder op.
YNWA

Lionel

Bericht door Lionel » za aug 16, 2014 10:26 am

:drecul.gif:
IK GELOOF!!!!!!

Iniesta

Bericht door Iniesta » za aug 16, 2014 12:21 pm

Vermeer is toch wel beter dan ten Rouwelaar, hoewel die als tweede keeper voldoende kwaliteit heeft.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » za aug 16, 2014 3:09 pm

Laat ik het zo zeggen. Vermeer heeft op mij bij Ajax een stuk meer indruk gemaakt dan Ten Rouwelaar destijds bij PSV.
Nil volentibus arduum

T82

Bericht door T82 » za aug 16, 2014 4:10 pm

InnerHarbour schreef:
Marillion schreef:Mwah. Ik gun Vermeer een mooie transfer. Maar zou het niet erg vinden als dat niet lukt. Je gaat er toch op achteruit.
Oneens, alleen al met hoge ballen ga je er op vooruit, verder wordt het een stuk rustiger. Vermeer is een aandige lijnkeeper. Per saldo wordt je er niets minder op.
Bij lange ballen ga je erop achteruit. Ten Rouwelaar is ook een aardige lijnkeeper. Als hij moet meevoetballen kan je lachen.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » zo aug 17, 2014 6:24 am

Marillion schreef:Laat ik het zo zeggen. Vermeer heeft op mij bij Ajax een stuk meer indruk gemaakt dan Ten Rouwelaar destijds bij PSV.
Tja dat zal het verschil zijn, de enige indruk die Vermeer op mij heeft gemaakt is dat hij klein en onrustig is. Tegenstanders schieten af en toe een bal tegen hem aan zodat het nog wat lijkt.
YNWA

Mano

Bericht door Mano » zo aug 17, 2014 1:40 pm

nu maar hopen dat Cillessen geen blessure oploopt. Ten Rouwelaar pakt geen punten, slechte aanschaf als deze doorgaat :blackcat.gif:
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » di aug 19, 2014 10:11 am

Van AS.

Zou Wang weten wat een contract betekent of is hij voor miljoenen verkocht aan Port: Wang i.p.v. Clasie".

http://www.ajaxshowtime.com/hoofdnieuws ... o-aan.html
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

wimpey

Bericht door wimpey » di aug 19, 2014 10:35 am

Demosthenes schreef:Van AS.

Zou Wang weten wat een contract betekent of is hij voor miljoenen verkocht aan Port: Wang i.p.v. Clasie".

http://www.ajaxshowtime.com/hoofdnieuws ... o-aan.html
Wat heeft dat bericht in dit topic te zoeken? :confused.gif:

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » di aug 19, 2014 11:05 am

Wanneer een speler naar een andere club gaat is er sprake van een transfer en Wang geeft volgens AS aan Ajax te verlaten.

Jij weet dat Wang stopt met voetbal? Hij gaat naar Porto om er van zijn zuurverdiende geld te rentenieren?

Ajax heeft de transfer bevestigd.
Laatst gewijzigd door Demosthenes op di aug 19, 2014 11:07 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Lionel

Bericht door Lionel » di aug 19, 2014 11:06 am

Dit hoort in de spelers topic van Wang. Niet hier.
IK GELOOF!!!!!!

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » di aug 19, 2014 11:08 am

Lionel schreef:Dit hoort in de spelers topic van Wang. Niet hier.
Moet die topic nog worden gemaakt, nu hij vertrekt? Ik zag hem zo snel niet.

wimpey

Bericht door wimpey » di aug 19, 2014 11:24 am

Demosthenes schreef:Wanneer een speler naar een andere club gaat is er sprake van een transfer en Wang geeft volgens AS aan Ajax te verlaten.
Dit topic betreft ingaande - i.p.v. uitgaande transfers.

Er is een topic Jong Ajax. Dat ken je. Van Kessel, Höner, Sana enzo. :hypocrite.gif: Daar kan nieuws over Wang ook in.

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » di aug 19, 2014 11:49 am

Er is een topic Jong Ajax. Dat ken je. Van Kessel, Höner, Sana enzo. :hypocrite.gif: Daar kan nieuws over Wang ook in.
Daar vertrekt hij toch. Voor alle duidelijkheid, het zijn alleen transfers als ze naar Ajax toekomen? Een eigen topic heeft hij niet (of misschien ondertussen wel?)

Höner, van Kessel, Sana, Duarte, Hendriks, Van Koesveld, Boccara, Zivkovic, Wang, soms Andersen, ik ken ze.

Ik zal je advies wel opvolgen, maak je geen zorgen, de volgende keer dat Wang bij Ajax vertrekt zal ik die transfer elders zetten, waar zie ik wel.

Lionel

Bericht door Lionel » di aug 19, 2014 11:56 am

Dramaqueen.
IK GELOOF!!!!!!

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » di aug 19, 2014 12:01 pm

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » di aug 19, 2014 12:17 pm

Is pas 11.04 uur geplaatst :ajaxsmiley.gif:

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » zo aug 31, 2014 6:17 pm

@MikeVerweij: Diederik Boer heeft een akkoord over een contract voor 3 jaar bij #Ajax

3 jaar :confused.gif: , komt er geen goede jeugdkeeper aan!? :blush.gif:
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » zo aug 31, 2014 6:54 pm

@MikeVerweij: Diederik Boer heeft een akkoord over een contract voor 3 jaar bij #Ajax

3 jaar :confused.gif: , komt er geen goede jeugdkeeper aan!? :blush.gif:
Zit er nog een optie van een paar jaar aan vast? De transfersom is niet bekendgemaakt?

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » ma sep 01, 2014 5:11 am

Bron: Telesport.

Ajax is de afgelopen dagen nog vol voor Van Ginkel gegaan. Opties nu nog zijn : Vejinovic, Zimling en Maduro.

Doe dan maar Vejinovic en anders niks wat mij betreft. Vejinovic kost 4 miljoen (Maduro 1 miljoen).

Lionel

Bericht door Lionel » ma sep 01, 2014 6:52 am

Zimling? Serieus?
IK GELOOF!!!!!!

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » ma sep 01, 2014 7:12 am

Nog nooit van gehoord.

En laat Maduro alsjeblieft in Griekenland. Daar zit hij toch? Alle energie verlaat spontaan mijn lichaam als ik hem zie voetballen. Lijkt me niet het type dat Ajax door moeilijke momenten heen gaat loodsen.
Nil volentibus arduum

Plaats reactie