Bétrouwbaar transfernieuws

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

Lionel

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Lionel » za jul 21, 2012 5:28 pm

Raar antwoord. Hij weet toch wel of een speler wel of geen kandidaat is?
IK GELOOF!!!!!!

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » za jul 21, 2012 5:37 pm

Frank sprak in dit interview niet helemaal de waarheid.

Maar wat een niveau had het ook weer, als het eerst 3 minuten lang over al dan niet beledigde homo's gaat............

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » za jul 21, 2012 11:05 pm

@Cruyff

Ben een paar weken met vakantie geweest, dus ik kan iets gemist hebben, maar was de transfer van Narsingh naar Ajax toch minder "rond dan die 100%"? Komt Maher nog? Dat was toch ook al geregeld?
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

gaizka

Bericht door gaizka » zo jul 22, 2012 10:40 am

Ik kende Fischer nog niet zo goed, maar dat ziet er veelbelovend uit! Voorhoede Boerrigter, Kolbeinn, Fischer zou niet verkeerd zijn...

Alleen centraal achterin moet er iemand bij, Mathijsen lijkt mij met zijn ervaring ook wel een goede optie.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » zo jul 22, 2012 10:53 am

gaizka schreef:Mathijsen lijkt mij met zijn ervaring ook wel een goede optie.
Tering, wil je me niet meer zo laten schrikken.
YNWA

Le T.

Bericht door Le T. » zo jul 22, 2012 10:55 am

gaizka schreef:Ik kende Fischer nog niet zo goed, maar dat ziet er veelbelovend uit!
Helaas kon ik niet meer dan een flits opvangen, maar ik zag zowel een bijzonder balbehandeling als improvisatievermogen. Dat wijst op een interessant talent.
Wollt ihr den totalen Mensch?

D_skilled

Bericht door D_skilled » zo jul 22, 2012 11:01 am

InnerHarbour schreef:
gaizka schreef:Mathijsen lijkt mij met zijn ervaring ook wel een goede optie.
Tering, wil je me niet meer zo laten schrikken.
Die zit op een goed salaris in Malaga. Verdient 3 miljoen euro, als ik de berichten in de media mag geloven.

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » zo jul 22, 2012 11:11 am

Hennie Spijkerman is in ieder geval op pad om een speler te bekijken.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » zo jul 22, 2012 12:59 pm

Jinne schreef:Hennie Spijkerman is in ieder geval op pad om een speler te bekijken.
Waar zit hij?
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » zo jul 22, 2012 1:36 pm

Demosthenes schreef:
Jinne schreef:Hennie Spijkerman is in ieder geval op pad om een speler te bekijken.
Waar zit hij?
That's the question!

Het kan ook zijn dat hij alweer op de terugreis was.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » zo jul 22, 2012 2:48 pm

Hij zat in het vliegtuig, zei FdB.

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » zo jul 22, 2012 3:21 pm

Demosthenes schreef:Hij zat in het vliegtuig, zei FdB.
Dat sluit de terugweg nog niet uit! :ajaxsmiley.gif:
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » zo jul 22, 2012 3:24 pm

Dat sluit de terugweg nog niet uit!
Komt hij alleen (Het zou wat zijn als hij daar bleef!) of neemt hij die transfervrije speler, die iedereen over het hoofd heeft gezien, direct mee?

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » zo jul 22, 2012 5:47 pm

Nijmegen gaat toch veel sneller met de auto?:-)
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » zo jul 22, 2012 7:49 pm

Juist, pak toch gewoon de aanvoerder van jong Oranje.
YNWA

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » ma jul 23, 2012 10:42 am

Zijn de reacties verwijderd? Was er enige kritiek op het TH-beleid :aai.gif:

Over individuele spelers die nog niet zijn aangetrokken hoeft toch geen aparte topic geopend te worden? Ik denk nog steeds dat die Messi niet gehaald wordt, maar een verdediger.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » ma jul 23, 2012 10:45 am

Er is niets weg. Voor Sana is een apart topic aangemaakt zoals altijd gebeurd wanneer er veel discussie is over één specifieke speler.
Nil volentibus arduum

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » ma jul 23, 2012 11:00 am

Nog even voor de volledigheid:
Topics over individuele spelers
Wanneer er sprake is van een betrouwbare bron die een speler in verband brengt met een transfer naar Ajax, mag hiervoor een nieuwe topic geopend worden. Voorwaarde hiervoor is dat er een te herleiden bericht uit een betrouwbare bron aan ten grondslag ligt. Bij een betrouwbare bron kun je denken aan de landelijke dagbladen, Voetbal International, Teletekst. Ook buitenlandse kranten kunnen betrouwbaar zijn, maar daar geldt nog meer dat er een te quoten artikel moet zijn. Dus niet “Clarin meldt”, maar even moeite doen om het bericht boven water te halen.
http://www.ajaxtalk.nl/Forum/viewtopic.php?f=9&t=7474
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » ma jul 23, 2012 11:25 am

Demosthenes schreef:Zijn de reacties verwijderd? Was er enige kritiek op het TH-beleid :aai.gif:
Gaat lekker he. Gottegot.

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » ma jul 23, 2012 11:45 am

Marillion schreef:Er is niets weg. Voor Sana is een apart topic aangemaakt zoals altijd gebeurd wanneer er veel discussie is over één specifieke speler.
Geen topic gezien over Moisander en daar is ook discussie over, Douglas, geen topic, Viergever: geen topic, Nuytink geen topic, m.a.w. selectief gebruik maken van de regel.

WP_Legend

Bericht door WP_Legend » ma jul 23, 2012 2:17 pm

Demosthenes schreef:
Marillion schreef:Er is niets weg. Voor Sana is een apart topic aangemaakt zoals altijd gebeurd wanneer er veel discussie is over één specifieke speler.
Geen topic gezien over Moisander en daar is ook discussie over, Douglas, geen topic, Viergever: geen topic, Nuytink geen topic, m.a.w. selectief gebruik maken van de regel.
omdat die namen nooit serieus zijn geweest... oftewel geen contract onderhandelingen terwijl Sana kennelijk al binnen is!

Lionel

Bericht door Lionel » ma jul 23, 2012 2:29 pm

Demosthenes schreef:
:excited.gif:
IK GELOOF!!!!!!

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » ma jul 23, 2012 4:41 pm

Rishi schreef:
Demosthenes schreef:
:excited.gif:
Wat de topics betreft: Het TH/FdB heeft meermalen te kennen gegeven geïnteresseerd te zijn in Moisander; FdB heeft gesproken over Nuytink en belangstelling voor Douglas aangegeven en het die berichten waren van het TH, dat zijn officiële mededelingen (of lult FdB uit z'n nek?), een bericht in De Telegraaf wordt op AT gezien als officiële mededeling. Op AS staat het bericht dat vanmiddag een woordvoerder van Ajax (geen naam!) heeft bevestigd dat Ajax in Sana is geïnteresseerd.

@Rishi,
Mooi, anno 2012. Is er een gebrek aan woorden, dan gebruik je een smiley o.i.d. Inhoud? Daar praat je niet over, daar kun je op worden aangesproken, dan wordt het te moeilijk.

Wikipedia geeft aan wanneer je een smiley kunt gebruiken (oké, het is niet door JC verzonnen, m.a.w. je reactie zal wel weer een smiley zijn)

Tegenwoordig is het gangbaar de emoticons weer te geven als (bewegende) afbeeldingen (animated gif). Deze trend is voornamelijk afkomstig van bulletinboards en instant messaging-programma's. Hierdoor is het onderscheid tussen emoticon en geanimeerde afbeelding voor sommige gebruikers enigszins vervaagd. In de regel zijn emoticons klein en dienen zij als aanvulling op de tekst.

Dienen als aanvulling op de tekst
Afbeelding

Voordat je deze doorhebt ...

wimpey

Bericht door wimpey » ma jul 23, 2012 6:55 pm

Ben jij depressief, Demo?

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » ma jul 23, 2012 7:04 pm

wimpey schreef:Ben jij depressief, Demo?
Ben een gelukkig mens, net terug van vakantie en over een paar weken weer een weekje weg; Met mijn gezin gaat het goed, de hond is misschien wat lui, maar het paard huppelt weer in de wei, een genot om naar te kijken (dan mis ik wel eens een Youtube-filmpje, maar dat moet dan maar) maak je geen zorgen (Of is er sprake van hoop?) Hoor net dat alle beurzen in Europa lager zijn gesloten, maar daar heb ik al jaren geen last meer van, zelfs de verhoogde AOW-leeftijd doet mij niets (Ook al moet ik en paar maanden langer werken)

Ik weet dat het in twijfel trekken van de kwaliteiten van een TH-aanwinst op AT gelijk staat aan een virtuele zelfmoord, maar dat risico neem ik dan maar het wordt wel een vreemde wereld als serieuze interesse van het TH (bij monde van FdB) wordt ontkend (Moisander, Douglas, Nuytink) want: geen eigen topic waard.

Voor mij mag Sana een heel board (op AT) krijgen, leuk om al die enthousiaste verhalen te lezen.

Plaats reactie