Aankopen 2007/2008

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » vr jan 04, 2008 4:47 pm

wimpey schreef:Het ging trouwens om de nummer 9: Gaston Fernandez.

Volgens mijn maat een wereldtopper in wording.
Ik ben trouwens benieuwd of dit dezelfde maat was van al die nieuwtjes, Wimpey. Het vergaat Gata Fernandez redelijk. River en Monterrey moesten hem niet, waarna hij naar San Lorenzo vertrok en ze als topscorer naar de Clausura-titel schoot in 2007. Nu gaat hij geld verdienen en ballen in Mexico bij Tigres. Ik denk niet dat hij echt furore gaat maken in Europa.

Kaboem

Bericht door Kaboem » vr jan 04, 2008 4:54 pm

Jöhnk schreef:
Thomas schreef:Hmm, Colin, Urzaiz, Luque? Daar staan weliswaar Gabri, Davids en Leonardo tegenover, maar al te indrukwekkend vind ik het niet. Ogararu was onder hem ook basisspeler, bijvoorbeeld.
Colin was een fout maar begrijpelijk. Ten Cate kende hem uit zijn goede periode en dacht dat het wel goed zou komen.
Een fout inderdaad. Begrijpelijk? Dat lijkt mij niet, Jöhnk. Je gaat toch geen spelers halen die je van vroeger kent en die toen wel aardig waren, maar waarvan je niet weet wat er de afgelopen jaren met ze is gebeurd? Dat is toch niet begrijpelijk? Dat is ronduit onprofessioneel.
Bertje for President!

Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » vr jan 04, 2008 5:05 pm

Vooralsnog is dit bizar. We spelen in januari tegen AZ, PSV, Utrecht, NEC en Vitesse. Dat zijn 15 punten, waaronder een aantal die je kunt behalen tegen concurrenten. Dat de verdediging een kwaliteitsinjectie nodig heeft kan zelfs een blinde al maanden zien. Het feit dat er nog geen nieuwe verdedigers zijn gepresenteerd met een glas champagne in de hand, irriteert me dan ook mateloos. Mooi hoor, die trnsferperiode tot 31 januari. Maar (zo) lang wachten is eenvoudig te laat. We hebben in feite nog maar een kleine week om een nieuwe aankoop te presenteren, wil ie nog een beetje aan het Ajaxvoetbal kunnen wennen en er staan tegen AZ.

Ik voel me daarom, net als Joey c.s., belazerd. En vanaf 13 januari, als er geen verdediger(s) is/zijn gepresenteerd, nog genaaid ook.
Laatst gewijzigd door Wie kent Cees de Wolf nog op vr jan 04, 2008 5:11 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Arthur

Bericht door Arthur » vr jan 04, 2008 5:09 pm

Helemaal mee eens. Ongelofelijk hoe ver Van Geel achterblijft bij de hoge verwachtingen die velen van hem hadden.

999

Bericht door 999 » vr jan 04, 2008 5:10 pm

En tochg denk ik dat Van Geel op tijd met minimaal een versterking komt, al is het natuurlijk wel weer afwachten of het dan daadwerkelijk ook een VERSTERKING zal zijn ..
Blij met de punten ...

Aristides

Bericht door Aristides » vr jan 04, 2008 7:20 pm

Grygera wordt vervangen door v.d. Wiel
Stam door Vermaelen
Sneijder door Perez
Davids erbij
Leonardo erbij

Voor MvG is de selectie er weer een stuk sterker door geworden en met Koster moeten er toch zeker 25 punten gehaald kunnen worden, dat moet genoeg zijn voor de nacompetitie. Ik ben maar supporter en heb dit seizoen in de Arena nog geen goed voetbal gezien, VVV thuis werd duidelijk gewonnen, maar alle andere wedstrijden ???? (Ten twente was ik met vakantie, 2-2 is echter niet alles), ik ben maar supporter, moet blij zijn dat ik toegelaten wordt tot de Arena en blij zijn met ieder doelpunt dat Ajax maakt, ongeacht het aantal tegendoelpunten.

Stel dat AZ even 18 miljoen neerlegt voor Alves;
Ik zie bij feyenoord nog wel een speler komen en dan denk ik niet aan die Koreaan die naar huis is gegaan.
Voor psv ????

Hopen dat de subtop elkaar punten afsnoept.

Leuk dat bericht op AN, waar je de wedstrijden in Dubai op kunt bekijken, alsof ik daar nu behoefte aan heb, het is weer niveau-Blind/Wouters.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » za jan 05, 2008 10:29 am

‘Ajax benaderde Landzaat tevergeefs‘
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op zaterdag, 5 januari om 09:47

Volgens de zaterdageditie van De Telegraaf heeft Ajax een poging gedaan om Denny Landzaat weer naar Nederland te halen. De middenvelder van Wigan Athletic gaf de Amsterdammers echter nul op het rekest. Technisch directeur Martin van Geel gaat in de ochtendkrant niet in op namen als Landzaat of Luka Modric, maar belicht het steeds moeilijker worden van het aantrekken van spelers die de Amsterdammers daadwerkelijk willen hebben. “In deze fase worden we gewezen op de mogelijkheden van Ajax, maar vooral ook op de onmogelijkheden.”

“De meeste kandidaten zijn simpelweg onhaalbaar, of je stuit bij veel clubs per definitie op weerstand. De enige oplossing voor ons is inventief proberen te zijn”, aldus de bestuurder. Landzaat heeft in Wigan nog een contract tot volgend jaar zomer en liet onlangs ook weten dat Feyenoord tevergeefs bij hem had aangeklopt.
voetbalzone.nl
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » za jan 05, 2008 12:21 pm

Landzaat..... dit gaat echt de verkeerde kant op. Van Geel onderkent zelf dat Ajax inovatief moet worden omdat ze niet alles kunnen kopen, maar dan gaat ie wel informeren naar die uitgerangeerde Landzaat... :confused.gif:

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » za jan 05, 2008 12:24 pm

GangstaRiB schreef:Landzaat..... dit gaat echt de verkeerde kant op. Van Geel onderkent zelf dat Ajax inovatief moet worden omdat ze niet alles kunnen kopen, maar dan gaat ie wel informeren naar die uitgerangeerde Landzaat... :confused.gif:
Zie onder de MvG forum: als opvolger van Maduro, kan ik het nog wel volgen. Maar eindelijk heeft hij al toegegeven dat de gewenste aankopen niet haalbaar zijn en dat hij dus inventief moet zijn. Dan kom je niet uit bij je gewenste aankopen.

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » za jan 05, 2008 12:32 pm

Als we (blijkbaar) toch in de bekende sfeer van Van Geel moeten zoeken denk ik dat ik nog wel een ervaren verdediger weet: Michael Buskermolen. Volgens mij laatste info is ie transfervrij en bijna fit.

Harm

Bericht door Harm » za jan 05, 2008 12:44 pm

En die oude Nederlandse verdediger die bij een Premier League club voetbalt?

elliquido

Bericht door elliquido » za jan 05, 2008 1:07 pm

de zeeuw?
melchiot?
bouma?
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » za jan 05, 2008 1:07 pm

Harm schreef:En die oude Nederlandse verdediger die bij een Premier League club voetbalt?
Arjan de Zeeuw? Top aankoop!

Harm

Bericht door Harm » za jan 05, 2008 1:07 pm

Ja die :D

Melchiot zou als rechtsback best een versterking zijn (ook voor PSV).

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » za jan 05, 2008 1:13 pm

Hoho... Arjen de Zeeuw is geen Premier League toch? Ik dacht dat hij in de Championship speelde, net zoals onze enige echte Colin! Garantie voor succes dus!

elliquido

Bericht door elliquido » za jan 05, 2008 1:17 pm

Niet reeel
De engelse mannen verdienen bakken met geld en zijn basisspelers bij hun clubs.
Die komen voorlopig de eerste jaren niet terug naar nederland.
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Harm

Bericht door Harm » za jan 05, 2008 1:19 pm

GangstaRiB schreef:Hoho... Arjen de Zeeuw is geen Premier League toch? Ik dacht dat hij in de Championship speelde, net zoals onze enige echte Colin! Garantie voor succes dus!
Maar hij heeft toch wel enkele jaren in de pl gespeeld

goodfella

Bericht door goodfella » za jan 05, 2008 4:38 pm

Demosthenes schreef:
Stel dat AZ even 18 miljoen neerlegt voor Alves;
Ik zie bij feyenoord nog wel een speler komen en dan denk ik niet aan die Koreaan die naar huis is gegaan.
Voor psv ????
Als, dan, want...

Feit is dat ik blij ben dat Davids, Vermaelen en v/d Wiel weer fit zijn. Perez vind ik zozo, maar het maakt de selectie er niet zwakker op. Behalve AZ heeft de rest nog niks gehaald, dus Ajax is er zeker niet zwakker op geworden. Het is alleen wel tijd voor een nieuwe rechtsback en wat mij betreft een voetballende middenvelder.

Jesse

Bericht door Jesse » za jan 05, 2008 4:41 pm

Die middenvelder kan je na de komst van Perez helemaal vergeten. Ook een rechtsback zal er niet komen. Eerder een centrale verdediger, maar ook dat betwijfel ik.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Daniel

Bericht door Daniel » za jan 05, 2008 4:43 pm

Van Geel heeft aangegeven een centrale verdediger aan te willen trekken die ook op de rechtsback positie uit de voeten kan. Of was het nou andersom?

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » za jan 05, 2008 4:43 pm

Volgens BZ is Ajax rond met Bruno Silva van Groningen, Jesse.

goodfella

Bericht door goodfella » za jan 05, 2008 4:44 pm

Jöhnk schreef:Volgens BZ is Ajax rond met Bruno Silva van Groningen, Jesse.
Die kan dan volgend seizoen mooi als vervanger van de rechtsback/rechtshalf fungeren.

Jesse

Bericht door Jesse » za jan 05, 2008 4:48 pm

Jöhnk schreef:Volgens BZ is Ajax rond met Bruno Silva van Groningen, Jesse.
Voor acht miljoen las ik? Is er ooit zoveel betaald voor een rechtsback?
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » za jan 05, 2008 4:55 pm

Ferdi Vierklau was ook niet echt goedkoop volgens mij.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » za jan 05, 2008 5:01 pm

Nou, als het dan ook net zo'n succesvolle aankoop is..... :sneaky1.gif:
Nil volentibus arduum

Gesloten