Betrouwbaar transfernieuws 2007/2008

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » do aug 23, 2007 10:11 am

Ik denk dat, als hij komt, Luque voorlopig helemaal geen basisplaats heeft.

Alexander

Bericht door Alexander » do aug 23, 2007 10:16 am

Ik heb 1000x liever Andy van der Meijde dan deze kluns.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » do aug 23, 2007 10:17 am

Baseman schreef:Mijn mening over Ten Cate wordt steeds positiever, hij is goed bezig :icon_biggrin.gif:
Zou geweldig als Ajax ervoor zorgt dat Luque niet naar PSV gaat (mits Koné wordt verkocht) ! :biggthumpup.gif:
Gek, want een half jaar geleden zou je het 'een stunt' gevonden hebben als Psv Luque had gehaald.

Zuidema

Bericht door Zuidema » do aug 23, 2007 10:18 am

Als Koeman Luque wil hebben, moeten we hem zeker niet nemen.

joey
Erelid

Bericht door joey » do aug 23, 2007 10:18 am

Tscheu La Ling schreef:Dit is de zoveelste speler die zeker niet uit de hoge hoed van Martin van Geel komt. Het moge duidelijk zijn dat het Henk ten Cate is die deze spelers wil hebben. Dat is de enige steekhoudende verklaring waarom er steeds weer achter Spanjaarden wordt gegaan. (Ik geloof namelijk niet dat JC er iets mee te maken heeft.)
Waarom heeft HtC zoveel macht?! En waarom laat MvG dat toe?
En natuurlijk is het bij Feyenoord Bert van Marwijk die de speler wil?

Ben je gek, deze speler wordt gewoon aangeboden.
Het stinkt aan alle kanten!

MHF

Bericht door MHF » do aug 23, 2007 10:21 am

Tscheu La Ling schreef:Dit is de zoveelste speler die zeker niet uit de hoge hoed van Martin van Geel komt. Het moge duidelijk zijn dat het Henk ten Cate is die deze spelers wil hebben. Dat is de enige steekhoudende verklaring waarom er steeds weer achter Spanjaarden wordt gegaan. (Ik geloof namelijk niet dat JC er iets mee te maken heeft.)
Zodat een eventueel falen gemakkelijker op het conto van HtC afgeschoven kan worden? Ik weet het niet hoor. Zoals reeds gememoreerd; de Luque van een paar jaar terug had ook ik er zonder twijfel graag bij willen hebben maar waartoe is hij nu nog in staat? Eerst maar eens afwachten of VI niet met een kluitje het riet in is gestuurd...
De ploeg der dapp're Meersche Helden...

LucaS

Bericht door LucaS » do aug 23, 2007 10:21 am

Het is toch MVG's truck om bij ex-werkgevers te shoppen? Blijkbaar gaat dat nu niet en zit hij verlegen om ideeen.
I think I lost my fucking headache

Tscheu La Ling

Bericht door Tscheu La Ling » do aug 23, 2007 10:22 am

Marillion schreef:
joey schreef:Van Kinkladze was trouwens ook zonder moeite een mooi filmpje te maken. Je kunt je beter afvragen waarom een Spaanse speler die een topsalaris verdient in Engeland naar Nederland wil.
Klopt, zelfs uit zijn Ajax periode weet ik nog een moment. Ik zag hem voor het eerst voor Ajax spelen bij een wedstrijd om de JC-schaal tegen Psv. Meteen vanaf de aftrap liep hij toen bijna in één keer de complete rechterflank van Psv voorbij. Ik dacht toen heel even dat we van hem wel eens een hoop plezier konden gaan krijgen maar het was helaas meteen zijn laatste fatsoenlijke actie.
Volgens mij was Kinkladze altijd de eerste vijf minuten steengoed. En daarna zag je hem niet meer.
LucaS schreef:Het is toch MVG's truck om bij ex-werkgevers te shoppen? Blijkbaar gaat dat nu niet en zit hij verlegen om ideeen.
Ja, maar MvG krijgt niets meer voor elkaar bij AZ... En AZ heeft Willem II al leeggekocht.
Overigens was MvG's info wel veel meer up to date. Afgezien van Danny Matthijssen (hoe je het ook spelt) zat er geen misser bij die mij bijstaat.
Geld moet rollen!

MHF

Bericht door MHF » do aug 23, 2007 10:26 am

LucaS schreef:
Het is toch MVG's truck om bij ex-werkgevers te shoppen? Blijkbaar gaat dat nu niet en zit hij verlegen om ideeen.
Hij hoeft echt niet met een trucklading spelers aan te komen, maar ik begin hem toch wel te knijpen of er uberhaupt nog een bewezen (sub)topper of toptalentje onze kant uitkomt voor 1 september...

LucaS

Bericht door LucaS » do aug 23, 2007 10:28 am

:blush.gif:

gaizka

Bericht door gaizka » do aug 23, 2007 10:38 am

MHF schreef:
Zodat een eventueel falen gemakkelijker op het conto van HtC afgeschoven kan worden? Ik weet het niet hoor. Zoals reeds gememoreerd; de Luque van een paar jaar terug had ook ik er zonder twijfel graag bij willen hebben maar waartoe is hij nu nog in staat? Eerst maar eens afwachten of VI niet met een kluitje het riet in is gestuurd...
Zou mooi zijn, dat Ajax met Martins of Emre terugkomt...

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » do aug 23, 2007 10:42 am

Wat moeten we met al die luie voetballers?

Ik wil gewoon een creatieve middenvelder die onze spitsen kan voorzien van bruikbare steekpasses en iemand die de vleugels kan voorzien van bruikbare ballen.

MHF

Bericht door MHF » do aug 23, 2007 10:42 am

gaizka schreef:
MHF schreef:
Zou mooi zijn, dat Ajax met Martins of Emre terugkomt...
Emre, nog een klein dikkertje? Wel een creatieve speler trouwens.

gaizka

Bericht door gaizka » do aug 23, 2007 10:45 am

Zeker, een klasbak vind ik. Ook nog eens lekker aggresief.

Weet iemand of die Pander van Schalke haalbaar zou zijn, of verdienen die jongens ook al een vermogen?

Aristides

Bericht door Aristides » do aug 23, 2007 10:57 am

Peter schreef:Wat moeten we met al die luie voetballers?

Ik wil gewoon een creatieve middenvelder die onze spitsen kan voorzien van bruikbare steekpasses en iemand die de vleugels kan voorzien van bruikbare ballen.
Je bedoelt iemand als .............? Zo'n speler is voor Ajax niet haalbaar, vrees ik.

Kinkladze kon prachtig stilstaan. Ik herinner me een vrijdagtraining onder Olsen. Olsen stond een halfuur stil op de middenlijn en Kinkladze op dezelfde hoogte, aan de andere kant; die twee voelden elkaar goed aan.

Geen idee wat we met die Luque moeten. Suarez op 10???? Zal lang duren voordat hij daaraan gewend is (als hij al wil, ik denk dat hij vooral wil aanvallen) Kost een seizoen.

Luque als linksback?

De opvolger van Perez? Beetje duur.

Ik geloof wel dat de speler wordt aangeboden. Wordt hij aan Ajax, psv en feyenoord aangeboden, dan is er voor hem geen belangstelling uit de toplanden.

Stel dat Luque toch naar psv gaat, moeten psv'ers dan weer hun mening bijstellen?

@ LucaS,

Zie je Luque als psv'er omdat hij tijdens de winterstop zelf al getekend had :ajaxsmiley.gif:
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

joey
Erelid

Bericht door joey » do aug 23, 2007 11:02 am

Demosthenes schreef:Kinkladze kon prachtig stilstaan. Ik herinner me een vrijdagtraining onder Olsen. Olsen stond een halfuur stil op de middenlijn en Kinkladze op dezelfde hoogte, aan de andere kant; die twee voelden elkaar goed aan.
Voelden elkaar goed aan? Olsen wilde Kinkladze per se hebben maar stelde hem nooit op. Blijft een raadsel voor mij. Het verhaal ging dat Kinkladze alleen op 10 wenste te spelen, maar daar liep al ene Litmanen, die bij nader inzien toch niet was vertrokken

Maar dit is off-topic. :oops.gif: .
Het stinkt aan alle kanten!

LucaS

Bericht door LucaS » do aug 23, 2007 11:04 am

Demo, nee! :onfire.gif:

Mano

Bericht door Mano » do aug 23, 2007 11:26 am

in het verleden haalde we nog weleens een speler waar niemand van gehoord had en uiteindelijk goed bleek te zijn.
Nu halen we alleen maar 'bewezen' namen! maar omdat we geen toppers kunnen betalen halen we afgegleden toppers, met de hoop dat ze hun 'mojo' weer terug vinden bij Ajax.....
IJdele hoop dus...

haal een jonge scandinavier die het snot voor ze ogen wil lopen, ipv een gearriveerde 'net-niet vedette'

snap er niks van! :confused.gif:

komt volgens mij ook een Ego probleem aan op deze manier!
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

WP_Legend

Bericht door WP_Legend » do aug 23, 2007 11:40 am

als we de luque uit spanje krijgen ben ik heel blij, want die is gewoon 2 klassen beter dan Babel.. maar goed dat valt nog te bezien.

Toppie

Bericht door Toppie » do aug 23, 2007 12:09 pm

http://ajax.netwerk.to/nieuws/artikel/1 ... 0Luque.php

Tsja , wat moet ik er van zeggen... :anew.gif: Des Ajax :confused.gif:

Ajax is de achtertuin voor oude bijna afgekeurde Span(be)jaarden :( Pensionados uit Spanje :drecul.gif:

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » do aug 23, 2007 12:32 pm

Idd, die Gabri waardeloze voetballer toch? :1evil.gif:

Mano

Bericht door Mano » do aug 23, 2007 12:41 pm

Zag in de stats van VI.nl dat Luque nooit meer dan 14goals in 1 seizoen heeft gemaakt...

dus die 2 klasses beter dan Babel, dat valt dus wel mee!
laatste 3jaar presteert ie niks!
Wil hem best bij ajax hebben, maar dan voor niet meer dan 2miljoen aan transfer geld

en het feit dat R.Koeman hem ook wilt.... :eusa_pray.gif: :tranen.gif:
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

LucaS

Bericht door LucaS » do aug 23, 2007 12:53 pm

Niet alleen voetballers die doelpunten maken zijn goede voetballers

Aristides

Bericht door Aristides » do aug 23, 2007 1:06 pm

LucaS schreef:Niet alleen voetballers die doelpunten maken zijn goede voetballers
Mee eens!

Ik ken zelfs iemand die wel ..., maar geen :ajaxsmiley.gif:
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Mano

Bericht door Mano » do aug 23, 2007 1:07 pm

een spits moet ze wel maken! maakt ie ze niet, is niks waard!
Luque is spits!

Gesloten