Bétrouwbaar transfernieuws

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Jöhnk » vr aug 31, 2012 12:06 pm

Bij dat EK -17 was ik niet echt onder de indruk van deze speler (vooral Fischer en Olsen vielen toen op als goede spelers), maar hij heeft toch al de stap naar het grote mensen voetbal kunnen maken. Wellicht heeft dat Ajax over de streep getrokken?

Gebruikersavatar
Oscarito
Berichten: 1003
Lid geworden op: za mar 29, 2008 9:44 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Oscarito » vr aug 31, 2012 12:24 pm

D_skilled schreef:
Oscarito schreef:Huh, ze vonden hem toch niet goed genoeg? :confused.gif:
Geen transfer waarvan iedereen 100 % overtuigd is. JSO maakte zich vooral sterk voor zijn komst.
Dat was eigenlijk ook de enige verklaring want jij gaat niet zomaar wat onzin posten.

Dan vraag ik me vooral af wie er niet voor zijn komst zijn. Steen Olsen heeft zich al ruimschoots bewezen terwijl ik het gevoel heb dat sommige anderen er voor nop zitten.

D_skilled
Berichten: 7293
Lid geworden op: do dec 20, 2007 5:42 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door D_skilled » vr aug 31, 2012 1:10 pm

Jöhnk schreef:Bij dat EK -17 was ik niet echt onder de indruk van deze speler (vooral Fischer en Olsen vielen toen op als goede spelers), maar hij heeft toch al de stap naar het grote mensen voetbal kunnen maken. Wellicht heeft dat Ajax over de streep getrokken?
Hij heeft ook nauwelijks gespeeld op dat EK. Raakte na 1 wedstrijd geblesseerd.

Alexander
Berichten: 8589
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Alexander » vr aug 31, 2012 1:15 pm

Schijnt een goede voetballer te zijn, maar met z'n 17 jaar lijkt het me nog niet echt voor nu.

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door wimpey » vr aug 31, 2012 4:12 pm

Oscarito schreef:Huh, ze vonden hem toch niet goed genoeg? :confused.gif:
De Pa van Niek.

Zie Babel.

Of je haalt niemand of je haalt spelers waarvan je overtuigd bent.

Gebruikersavatar
Rooie
Berichten: 8117
Lid geworden op: ma mar 31, 2008 10:52 am
Locatie: Amsterdam

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Rooie » vr aug 31, 2012 5:20 pm

Ligt het trouwens aan mij of is het zelden zo'n gekkenhuis geweest op de laatste dag van een transferperiode (niet specifiek bij Ajax)?

Gebruikersavatar
Oscarito
Berichten: 1003
Lid geworden op: za mar 29, 2008 9:44 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Oscarito » vr aug 31, 2012 5:55 pm

Benji schreef:Ligt het trouwens aan mij of is het zelden zo'n gekkenhuis geweest op de laatste dag van een transferperiode (niet specifiek bij Ajax)?
Dat ligt niet aan jou! Echt gekkenhuis dit.

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Ajaciedjuh » vr aug 31, 2012 6:00 pm

Benji schreef:Ligt het trouwens aan mij of is het zelden zo'n gekkenhuis geweest op de laatste dag van een transferperiode (niet specifiek bij Ajax)?
En de transfermarkt is nog niet klaar!
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33761
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door zeux » vr aug 31, 2012 6:01 pm

Oscarito schreef:
Benji schreef:Ligt het trouwens aan mij of is het zelden zo'n gekkenhuis geweest op de laatste dag van een transferperiode (niet specifiek bij Ajax)?
Dat ligt niet aan jou! Echt gekkenhuis dit.
Ja, dit is volgens mij elk jaar zo. En volgens mij zijn er ook elk jaar cruciale spelers (zoals nu VdW) die op het laatste moment nog verkassen. Vraag is dan: hoe heeft de club daarop geanticipeerd? Wetende dat het gebeurt (en vaak ook nog vlak voor de deadline 's avonds).
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9380
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Dubbel » vr aug 31, 2012 6:49 pm

D_skilled schreef:
Jöhnk schreef:Bij dat EK -17 was ik niet echt onder de indruk van deze speler (vooral Fischer en Olsen vielen toen op als goede spelers), maar hij heeft toch al de stap naar het grote mensen voetbal kunnen maken. Wellicht heeft dat Ajax over de streep getrokken?
Hij heeft ook nauwelijks gespeeld op dat EK. Raakte na 1 wedstrijd geblesseerd.
Als je er maar genoeg hebt 'die er geen 30 spelen' dan is het probleem ook opgelost! :smile-ajax.gif:

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11441
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Toppie » vr aug 31, 2012 7:05 pm

Weer een aankoop , Ajax heeft Legoland gekocht in Denemarken :smallgrin.gif:

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Ajaciedjuh » vr aug 31, 2012 9:20 pm

Meleg is ook binnen! :ajaxscarf.gif:
DEJAN MELEG DEFINITIEF SPELER VAN AJAX[/B]


AMSTERDAM - Tussen alle transferperikelen door heeft Ajax met FK Vojvodina Novi Sad eindelijk de transfer van Dejan Meleg afgetimmerd. De Amsterdammers bereikten – zoals Telesport destijds meldde – in april al een akkoord over een contract voor drie jaar met de linksbenige speler, dachten alleen de internationale opleidingsvergoeding te moeten betalen, maar stuitten op verzet van zijn Servische club.

Een voorgestelde transfersom van 450.000 euro werd onlangs nog afgewimpeld, maar een nieuw bod (van enkele tonnen euro’s) werd alsnog geaccepteerd. Met het binnenhengelen van Meleg troeft Ajax clubs als Internazionale, AC Milan, Arsenal, Borussia Dortmund, FC Basel en Club Brugge af. De Ajax-fans zullen tot 1 januari 2013 moeten wachten alvorens zij Meleg in actie zien. Als hij op 1 oktober achttien wordt, zal zijn werkvergunning in orde worden gemaakt en is hij in het nieuwe jaar speelgerechtigd.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33761
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door zeux » vr aug 31, 2012 11:44 pm

Wat is nu de totaalscore?

Vertrokken: Anita, Vertonghen, Janssen, Van der Wiel, Lodeiro, Aisatti, Cvitanich, El Hamdaoui,

Gekomen: Moisander, Sana, Andersen, Poulsen, Hoesen, Babel, Boccara, Meleg

Is dat in balans kwa ervaring/kwaliteiten?

Ik ben ook nog wel benieuwd naar het financiële plaatje. Hoeveel geld is binnengekomen, hoeveel uitgegeven? Hoeveel salaris is bespaard, hoeveel is opnieuw besteed?
Is daar een handig overzicht van?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Ajaciedjuh » za sep 01, 2012 5:26 am

Zeux schreef:Wat is nu de totaalscore?

Vertrokken: Anita, Vertonghen, Janssen, Van der Wiel, Lodeiro, Aisatti, Cvitanich, El Hamdaoui, Bulykin, Özbiliz, Ooijer, Verhoeven, Sneijder, Bizot, Jozefzoon en Silva

Gekomen: Moisander, Sana, Andersen, Poulsen, Hoesen, Babel, Boccara, Meleg, Schöne

Is dat in balans kwa ervaring/kwaliteiten?

Ik ben ook nog wel benieuwd naar het financiële plaatje. Hoeveel geld is binnengekomen, hoeveel uitgegeven? Hoeveel salaris is bespaard, hoeveel is opnieuw besteed?
Is daar een handig overzicht van?
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Mano
Berichten: 15195
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Mano » za sep 01, 2012 6:09 pm

El Ham krijgt op de laatste dag Luca Toni als concurrent :drecul.gif:

zal ie nu weer gaan zitten muiten dat ie niet speelt??? :1evil.gif: :confused.gif: :1evil.gif:
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Ajaciedjuh » ma sep 24, 2012 4:27 am

Telesport
Beslissing Blind in december


Van onze speciale verslaggever
DEN HAAG – Ajax neemt pas over en­ke­le maan­den een be­slis­sing over Da­ley Blind (22). Dit on­danks het feit dat de links­back in Am­ster­dam een af­lo­pend con­tract heeft.

„Af­ge­lo­pen zo­mer kon Da­ley naar een En­gel­se club, had­den we hem kun­nen ver­ko­pen, maar wil­de de tech­ni­sche staf hem graag hou­den. Ni­co­lai Boi­le­sen was nog steeds niet fit en Mit­chell Dijks komt net kij­ken, waar­door de be­zet­ting wat dun was”, al­dus di­rec­teur voet­bal­za­ken Marc Over­mars. „We heb­ben met Da­ley en zijn va­der Dan­ny ge­praat en af­ge­spro­ken in de­cem­ber te kij­ken hoe het er­voor staat. We ho­pen dat Da­ley zich zo door­ont­wik­kelt, nog be­ter en ster­ker wordt.”

Frank de Boer kan in ja­nu­a­ri over De­jan Me­leg be­schik­ken. De Ser­vi­sche aan­val­ler wordt op 1 ok­to­ber acht­tien, maar is van­we­ge het pa­pier­werk in 2013 pas speel­ge­rech­tigd. Het is de be­doe­ling dat de aan­val­ler aan­sluit tij­dens het win­ter­stop­trai­nings­kamp van de Am­ster­dam­mers. Dat wordt als com­mer­ci­eel di­rec­teur Hen­ri van der Aat al­le lich­ten op groen zet weer in Tur­kije ge­hou­den. De Boer en zijn spe­lers bi­vak­keer­den daar in 2011 ook en dat be­viel de trai­ner toen uit­ste­kend.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Gebruikersavatar
ferry
Berichten: 3088
Lid geworden op: ma dec 01, 2003 1:36 pm
Locatie: Ireland

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door ferry » di okt 09, 2012 6:50 pm

Hier maar even:
Ajax kwam dinsdag met een combinatieteam in actie tegen AS Trencin. In de Amsterdamse formatie was plaats voor Ronnie Hawkins, een Ierse proefspeler die in het verleden uitkwam in de jeugdteams van Tottenham Hotspur.

Het aflopende contract van Hawkins bij Tottenham werd aan het einde van het voorgaande seizoen niet verlengd waardoor hij nog steeds naarstig op zoek is naar een nieuwe werkgever. In de eerste helft speelde de tester op de positie van linksback. Na de pauze maakte hij deel uit van het middenveld.

Ajax kwam door een afstandschot van Karol Mondels op 0-1. Een kwartier voor het einde van de officiële speeltijd bepaalde Mats Rits de eindstand op 1-1.
Kent iemand die jongen?

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Lionel » do nov 15, 2012 11:24 am

Praet?
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
sander
Berichten: 864
Lid geworden op: do dec 29, 2005 1:52 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door sander » do nov 15, 2012 11:26 am

Rishi schreef:Praet?
Staat ook in de belangstelling van Liverpool las ik, heeft nog een contract tot 2015 bij Anderlecht en verdient daar 800 k per jaar. Denk niet dat hij haalbaar is. Wel een goede voetballer volgens mij (ken hem niet, behalve youtube filmpjes).

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door wimpey » do nov 15, 2012 12:15 pm

Contract tot 2017. Onhaalbaar dus. Waarschijnlijker, gezien de nieuwe lijn, is dat Ajax bij vertrek Eriksen inzet op Andersen en / of Klaassen.

Gebruikersavatar
Frisse
Berichten: 374
Lid geworden op: do aug 09, 2012 8:42 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Frisse » do nov 15, 2012 12:25 pm

En Meleg, als ze dat nog rond kunnen krijgen. Bij Ajax zijn ze voorbereid op een vertrek en hopen ze straks zo'n 12-15 miljoen binnen te krijgen om nog te kunnen investeren. Het is gewoon niet helemaal geworden wat men er van verwacht had.

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door wimpey » do nov 15, 2012 12:48 pm

Frisse schreef:En Meleg, als ze dat nog rond kunnen krijgen.
Dat verhaal is onderhand een soap. Lijkt me niet dat die jongen naar Ajax zal komen. Zit een kluwen aan stakeholders omheen. Voordat je dat ontrafeld en betaald hebt...

Gebruikersavatar
Frisse
Berichten: 374
Lid geworden op: do aug 09, 2012 8:42 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Frisse » do nov 15, 2012 12:52 pm

Misschien dat ze dat allemaal wat makkelijker af kunnen ronden als ze eenmaal van de beurs zijn. :wink.gif:

Risico is volgens mij ook dat die jongen straks komt en dan nog een tijdje niet speelgerechtigd is, zoals met Sulejmani bij Heerenveen destijds.

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door wimpey » do nov 15, 2012 1:04 pm

Frisse schreef: Risico is volgens mij ook dat die jongen straks komt en dan nog een tijdje niet speelgerechtigd is, zoals met Sulejmani bij Heerenveen destijds.
Vraag is of je je als club moet inlaten met het circus dat zo'n jongen omringt. Voor dat ventje zelf is het ronduit sneu. Hij is een lijfeigene.

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Lionel » za nov 17, 2012 4:02 pm

Bazoer.. Schijnt naar Ajax te komen.
IK GELOOF!!!!!!

Plaats reactie