Godenzonen

Staat het in de krant, op TT, in de bladen of op internet? Post het HIER!

Moderator: mods

Feest

Bericht door Feest » ma mei 15, 2006 7:04 pm

No Fear schreef:[

Ach, we zullen wel zien. Ik heb iig grenzeloos vertrouwen in MvG. Zonder reden overigens...
Genoeg redenen te bedenken hoor...

joey
Erelid

Bericht door joey » ma mei 15, 2006 7:05 pm

No Fear schreef:Ik ontvang geen AT5 en was dus aangewezen op Joeys samenvatting.
Ik vraag niet voor niets om aanvulling. Ik moet schrijven en luisteren tegelijk. :blush:

Ik stel voor dat Steef volgende keer het verslag maakt. :D
Het stinkt aan alle kanten!

Feest

Bericht door Feest » ma mei 15, 2006 7:05 pm

Maar wat had Lucas nou?

Michael_B

Bericht door Michael_B » ma mei 15, 2006 7:05 pm

Dat vast. Het is in ieder geval meer een gut feeling. Die man snapt het gewoon. Sterk achter de schermen en hij weet het nog eens naar de media/buitenwereld te verkopen ook. Klasse vent. Volgend jaar staat Ajax er weer!

:yes:
Face your fears and live your dreams, No Fear

Feest

Bericht door Feest » ma mei 15, 2006 7:06 pm

joey schreef:
Heb 't hele verhaal al tig keer verteld hier.

Michael_B

Bericht door Michael_B » ma mei 15, 2006 7:06 pm

joey schreef:
No Fear schreef:Ik ontvang geen AT5 en was dus aangewezen op Joeys samenvatting.
Ik vraag niet voor niets om aanvulling. Ik moet schrijven en luisteren tegelijk. :blush:

No biggie Joey :xyxthumbs:

joey
Erelid

Bericht door joey » ma mei 15, 2006 7:06 pm

Steef schreef:Maar wat had Lucas nou?
Die gelooft jou niet, maar vindt MVG wél hypocriet omdat hij iets anders zegt dan jij. :D

Feest

Bericht door Feest » ma mei 15, 2006 7:07 pm

joey schreef:
Die gelooft jou niet, maar vindt MVG wél hypocriet omdat hij iets anders zegt dan jij. :D
Wat zei MvG dan? Ik heb niets nieuws gehoord, maar heb de eerste paar minuten gemist.

Of bedoel je dat verhaal t.a.v. de gesprekken met Blind?

San Marco

Bericht door San Marco » ma mei 15, 2006 7:08 pm

joey schreef:Ik zou ook niet durven zeggen dat hij verdedigerS en middenvelderS zocht, vond het nogal vaag.
Ook over Defour: de prioriteit lag bij ervaring, waarmee de suggestie werd gewekt dat Defour zou afvallen als een ervaren middenvelder werd gestrikt. Hebben jullie dat ook zo begrepen? Het zou wel verklaren waarom het allemaal zo lang duurt met die jonge Belg.
Zo heb ik dat niet gehoord, ik denk dat Genk de prijs enorm aan het opdrijven is, dat zal eerder een probleem vormen.

Maar, voor het eerst sinds tijden zat ik niet met walging naar Van Geel te kijken, toch positief voor mijn doe he :D

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma mei 15, 2006 7:09 pm

Steef schreef:
joey schreef:
Wat zei MvG dan? Ik heb niets nieuws gehoord, maar heb de eerste paar minuten gemist.

Of bedoel je dat verhaal t.a.v. de gesprekken met Blind?
Joey doelde specifiek op Ten Cate, Steef.

Lucas geloofde niet dat jij al zolang wist dat Ten Cate zou komen, maar hij vindt Van Geel een hypocriet omdat hij beweert dat het niet allang duidelijk is wie de nieuwe trainer wordt.
Laatst gewijzigd door FlaFlu op ma mei 15, 2006 7:10 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

joey
Erelid

Bericht door joey » ma mei 15, 2006 7:10 pm

@Steef: het bekende verhaal. Dat hij de zaken één voor een had afgehandeld. Eerst Blind de wacht aangezegd en daarna pas de nieuwe trainer benaderd, al gaf hij opnieuw aan dat hij er voorheen zijn gedachten al over had laten gaan.

Jij zei dat de komst van Ten Cate al langer bekend was.

Feest

Bericht door Feest » ma mei 15, 2006 7:10 pm

San Marco schreef:
joey schreef:Ik zou ook niet durven zeggen dat hij verdedigerS en middenvelderS zocht, vond het nogal vaag.
Ook over Defour: de prioriteit lag bij ervaring, waarmee de suggestie werd gewekt dat Defour zou afvallen als een ervaren middenvelder werd gestrikt. Hebben jullie dat ook zo begrepen? Het zou wel verklaren waarom het allemaal zo lang duurt met die jonge Belg.
Zo heb ik dat niet gehoord, ik denk dat Genk de prijs enorm aan het opdrijven is, dat zal eerder een probleem vormen.

Maar, voor het eerst sinds tijden zat ik niet met walging naar Van Geel te kijken, toch positief voor mijn doe he :D
Ja, maar je wil wel dingen horen die er niet zijn. Over Rijkaard bv. Omdat MvG dan misschien eventueel met z'n linkeroog een milimeter trok naar z'n rechteroor.

MvG spreekt duidelijk genoeg. Beetje luisteren en je weet precies het hoe en wat bij Ajax.

Michael_B

Bericht door Michael_B » ma mei 15, 2006 7:11 pm

Ten Cate is allang gepolst en heeft recentelijk officieus zijn jawoord gegeven. MvG speelt het alleen netjes naar buiten toe. Niks mis mee.

San Marco

Bericht door San Marco » ma mei 15, 2006 7:12 pm

Steef schreef:
San Marco schreef:

Ja, maar je wil wel dingen horen die er niet zijn. Over Rijkaard bv. Omdat MvG dan misschien eventueel met z'n linkeroog een milimeter trok naar z'n rechteroor.

MvG spreekt duidelijk genoeg. Beetje luisteren en je weet precies het hoe en wat bij Ajax.
Het gaat om ogen Steef, verraden veel, ook als mensen achterbaks bezig zijn...

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » ma mei 15, 2006 7:13 pm

joey schreef:Voor hem was een scout van Essel Sports aanwezig, ene Verheijen (weet de voornaam niet meer).
Iets met Steinar ?? :whistling:

Feest

Bericht door Feest » ma mei 15, 2006 7:14 pm

joey schreef:@Steef: het bekende verhaal. Dat hij de zaken één voor een had afgehandeld. Eerst Blind de wacht aangezegd en daarna pas de nieuwe trainer benaderd, al gaf hij opnieuw aan dat hij er voorheen zijn gedachten al over had laten gaan.

Jij zei dat de komst van Ten Cate al langer bekend was.
MvG loopt al tijden rond met HtC in z'n hoofd als nieuwe trainer. Hij heeft zich in het begin 'geconformeerd' aan het feit dat DB al trainer was bij zijn binnenkomst.

Natuurlijk is HtC vaak gepolst door MvG, Cruyff, etc, etc. Pas 10 april kreeg ik te horen dat Ajax en HtC concreet gesproken hadden en men 'in principe' rond was.

Feest

Bericht door Feest » ma mei 15, 2006 7:15 pm

Neefkens schreef:
joey schreef:Voor hem was een scout van Essel Sports aanwezig, ene Verheijen (weet de voornaam niet meer).
Nee, want die heeft de ballen verstand van voetbal. :D

joey
Erelid

Bericht door joey » ma mei 15, 2006 7:16 pm

Dus op 30 maart waren er alleen informele contacten geweest?

rush2112

Bericht door rush2112 » ma mei 15, 2006 7:17 pm

No Fear schreef:Ten Cate is allang gepolst en heeft recentelijk officieus zijn jawoord gegeven. MvG speelt het alleen netjes naar buiten toe. Niks mis mee.
Ten Cate heeft toch zelf aangegeven kort na de CL-Finale duidelijkhied te schaffen. Dat is in mijn optiek dus deze week...

Maar goed. Vorige week woensdag werd er ook gemeld door Van Geel, dat Ajax in de komende dagen meer duidelijkheid zo schaffen mbt het ontslag van Blind en toen wist Van Geel het besluit ook al en werd diezelfde morgen wereldkundig gemaakt.

Feest

Bericht door Feest » ma mei 15, 2006 7:17 pm

San Marco schreef:
Steef schreef:
San Marco schreef:Zo heb ik dat niet gehoord, ik denk dat Genk de prijs enorm aan het opdrijven is, dat zal eerder een probleem vormen.

Het gaat om ogen Steef, verraden veel, ook als mensen achterbaks bezig zijn...
MvG is niet achterbaks, ook geen leugenaar, hoogstens keihard in z'n beslissingen en wat softer in de dagelijkse omgang.

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » ma mei 15, 2006 7:17 pm

Volgens mij zei MvG idd alleen dat er versterking zou komen in de verdediging en middenveld, niet hoeveel spelers.

Ik verwacht bij de centrumspitsen ook nog wel wat: hij "vergat" Rosenberg bij de linkerspitsen te noemen, maar hij somde wel vervolgens de 4 centrumspitsen op die we hebben. Als er enige belangstelling is voor Chari of Rosenberg, gaat er eentje weg.

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » ma mei 15, 2006 7:19 pm

Steef schreef:
Neefkens schreef:
Nee, want die heeft de ballen verstand van voetbal. :D
Krijg je last mee :yes:

Ben jij zijn "ghostwriter" ? ;)

Feest

Bericht door Feest » ma mei 15, 2006 7:19 pm

joey schreef:Dus op 30 maart waren er alleen informele contacten geweest?
Ik weet dat er na Inter (schijnt dus nog iets laten te zijn geweest) een gesprek is geweest met Blind waarin hem is gezegd dat er best wel eens afscheid van elkaar zou kunnen worden genomen.

Niet gek dat je dan anderen gaat polsen.

Gebeurt toch ook zo met spelers die wellicht gaan vertrekken.

San Marco

Bericht door San Marco » ma mei 15, 2006 7:26 pm

Steef schreef: MvG is niet achterbaks, ook geen leugenaar, hoogstens keihard in z'n beslissingen en wat softer in de dagelijkse omgang.
Jouw mening, ik heb de mijne. En vandaag was het al een stuk beter...

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » ma mei 15, 2006 7:38 pm

Steef, heeft Van Geel het uberhaupt weleens "gezien" in Blind? Hij zegt keurig dat hij zich met het beleid conformeerde. Maar ik heb jou wel eens zien posten (volgens mij) dat Van Geel het niet zo heeft op beginnende trainers.

M.a.w. Voerde Blind niet een verloren gevecht? Want je zag al na 8 wedstrijden dat het over en sluiten was, wat betreft de competitie.

Plaats reactie