Die begreep ik inderdaad ook niet helemaal. Waarom per direct?Berend Stoker schreef:De reden die hij opgaf om voor Fons te kiezen en niet voor Rob Witschge hoorde ik hoofdschuddend aan. Wat een onzinargument. Hij wilde iemand die per direct beschikbaar is. Volgens mij begint zijn dienstverband pas op 1 juli en dan is Rob toch beschikbaar?
Ajacieden Op Televisie Topic
Moderator: mods
- Kowalczyk
- Moderator English Section
- Contacteer:
HTC gaf al tamelijk duidelijk aan dat hij al bezig is met enkele aankopen. Hij was zo concreet over een aantal namen dat ik vermoed dat hij zo snel mogelijk (al vóór of tijdens het WK) spijkers met koppen wil slaan. Dan wil hij ook met zijn assistenten kunnen overleggen, en dan is het lastig als je Rob Witschge belt en te horen krijgt: "Henkie, bel morgen ff terug, want ik zit ff Oranje te coachen tegen Argentinië." :D
Dat zal de redenering wel zijn.
Maar ik neem bovendien aan dat hij Fons Groenendijk gewoon liever had dan Rob Witschge. Anders zou het wel een beetje een dunne redenering zij om je eerste keus niet te nemen...
K.
Dat zal de redenering wel zijn.
Maar ik neem bovendien aan dat hij Fons Groenendijk gewoon liever had dan Rob Witschge. Anders zou het wel een beetje een dunne redenering zij om je eerste keus niet te nemen...
K.
Still alive...
- Berend Stoker
Heb alleen flitsen gezien en het einde maar ik kreeg het idee dat Ten Cate meteen even "op zijn plaats gezet moest worden". Beetje genant eigenlijk. :pukey:GangstaRiB schreef:Komt misschien ook, omdat de journalisten nog altijd een beetje laatdunkend over zijn prestaties doen bij de kleinere clubs. Maar wat HtC terecht aangaf: spelers die onder hem getraind hebben, hebben nog nooit een onvertogen woord over zijn capaciteiten gezegd. En daar gaat het uiteindelijk om.
Dat van "om even een referentiekader neer te zetten niemand met wie ik heb gewerkt heeft me een koekebakker genoemd" was dan weer prachtig. :D
Maareh Gabri? Van Barca? EDIT: blijkbaar (zie ik bij de Geruchtuh)
Laatst gewijzigd door Real Ajax op ma mei 22, 2006 9:01 am, 1 keer totaal gewijzigd.
- Berend Stoker
- Henk de Gier
- Contacteer:
Van den Eede zei toch dat hij Ten Cate wel een goeie trainer vond :yes:Berend Stoker schreef:Als hij maar niet teveel geleid wordt door zijn geldingsdrang.
Dat alle spelers waarmee hij gewerkt heeft zo tevreden waren over Henk vond ik een beetje een potsierlijk verhaal zo vlak na de anekdote over Bart vd Eede.
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006
Jöhnk, 29 mei 2006
- Berend Stoker
-
Het artikel stond in Het Parool, als je dat niet gelezen hebt moet je er niks over zeggen. Hugo Borst haalde alleen het negatieve over Ten Cate uit dat artikel. Want 3 zinnen verderop stond inderdaad dat hij Ten Cate als trainer goed vond.Berend Stoker schreef:Dat heb ik niet gehoord of gelezen. Ik probeer ook geen afbreuk te doen aan zijn vermeende capaciteiten als trainer, hoor. Ik vind het slechts een pocher.
- Berend Stoker
-
- Berend Stoker
- Henk de Gier
- Contacteer:
- Berend Stoker
Van Gaal vind ik ook een vervelend mannetje. Goede trainer, hoor, maar onuitstaanbaar mens.Henk de Gier schreef:Van Gaal is ook een pocher, zeker na een paar baco'tjes, maar dat zegt niks over zijn trainerscapaciteiten. Sterker nog, dat gepoch kan best leuk zijn "wij zijn de beste van Eindhoven" :D
Geen woorden, maar daden, Jöhnk. ;)
Ten Cate legt zelf uit hoe dat komt:Berend Stoker schreef:Dat heb ik niet gehoord of gelezen. Ik probeer ook geen afbreuk te doen aan zijn vermeende capaciteiten als trainer, hoor. Ik vind het slechts een pocher.
(Sportweek, 2002)Ik was de enige donkere jongen in mijn klas en daardoor had ik altijd het gevoel dat ik me moest manifesteren, beter moest zijn.
Hij werd gisteravond in de hoek gedreven, aangevallen op zijn karakter. Daarom zei hij dat hij ook dingen goed had gedaan. Ik noem dat geen pochen. Ik vond hem juist erg gevoelig voor die kritiek, niet bepaald hooghartig.
De afgelopen drie jaar heeft Ten Cate naar ieders tevredenheid bij Barcelona gewerkt, niet bepaald een gemakkelijke club. Een mens kan ook veranderen.
Het stinkt aan alle kanten!
Wat we gister hadden gezien is toch niets nieuws? Zo is Ten Cate al jaren, hij is een eerzuchtige man, die niet over zich heen laat lopen. Vanavond zal het ook wel tot een clash komen met Derksen. Who cares?
Als hij er maar voor zorgt dat hij Ajax niet in diskrediet brengt (dat doet hij niet) en er voor zorgt dat hij Ajax weer op de rails krijgt. Dan mag hij van mij van de toren afblazen hoe goed hij wel niet is en zal de kritiek op hem voor eens en voor altijd ophouden.
Als hij er maar voor zorgt dat hij Ajax niet in diskrediet brengt (dat doet hij niet) en er voor zorgt dat hij Ajax weer op de rails krijgt. Dan mag hij van mij van de toren afblazen hoe goed hij wel niet is en zal de kritiek op hem voor eens en voor altijd ophouden.
- Berend Stoker
Het spijt me vreselijk, beste lieden, maar ik moet Adriaanse in deze discussie betrekken. (Dat komt uiteraard door Joey. ;) )
Ik kan me herinneren dat hij ook continu aan het strijden was tegen kritiek . Altijd maar weer bezig met het aantonen van zijn kunde. Stond jij toentertijd ook open voor de strijd en geldingsdrang van Co, Joey? (Je gaat toch niet met twee maten meten, hè? :eusa_pray: )
Wat dat betreft lijken deze twee heren wel op elkaar. Ben benieuwd hoelang HtC het duurt tot hij zijn bewijsdrift naast zich neerlegd en zich puur en alleen op het voetballen gaat richten.
Ik kan me herinneren dat hij ook continu aan het strijden was tegen kritiek . Altijd maar weer bezig met het aantonen van zijn kunde. Stond jij toentertijd ook open voor de strijd en geldingsdrang van Co, Joey? (Je gaat toch niet met twee maten meten, hè? :eusa_pray: )
Wat dat betreft lijken deze twee heren wel op elkaar. Ben benieuwd hoelang HtC het duurt tot hij zijn bewijsdrift naast zich neerlegd en zich puur en alleen op het voetballen gaat richten.
- Kowalczyk
- Moderator English Section
- Contacteer:
Nee hoor. Wat Co betreft heeft Joey altijd keurig met één maat gemeten, te weten zijn particuliere, onfeilbare 'griezel-barometer'.Berend Stoker schreef:Stond jij toentertijd ook open voor de strijd en geldingsdrang van Co, Joey? (Je gaat toch niet met twee maten meten, hè? :eusa_pray: )
K.
Still alive...