Wat is er geworden van .... (deel II)

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Wat is er geworden van .... (deel II)

Bericht door joey » do okt 21, 2010 10:18 am

Cruijff heeft het met name over de jeugdopleiding. Dáár maakt hij zich zorgen over. De trainer van Ajax is afhankelijk van wat ze op De Toekomst afleveren. Wil Ajax ooit nog eens presteren, dan zullen er uitblinkers opgeleid moeten worden in plaats van dienende spelers.

Maar ik kan me voorstellen dat Adriaanse het daar niet graag over heeft. :smallgrin.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48024
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Wat is er geworden van .... (deel II)

Bericht door peter » do okt 21, 2010 10:21 am

Co Adriaanse denkt nog met weemoed terug aan de tijden van Bobson, Hosé en Cedje vd Gun.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Wat is er geworden van .... (deel II)

Bericht door joey » do okt 21, 2010 10:37 am

Co Adriaanse met zijn kleinburgerlijke vooroordelen. Kluivert wilde hij wegsturen want die was te lastig. Sneijder wilde hij wegsturen want die was te klein. :excited.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Liberty
Berichten: 13017
Lid geworden op: vr okt 10, 2003 3:33 pm
Locatie: Ergens in Zuid-Holland
Contacteer:

Re: Wat is er geworden van .... (deel II)

Bericht door Liberty » do okt 21, 2010 10:44 am

Alsof Co ooit nog een keer coach van Ajax gaat worden. Geloof ik niks van. En ik hoef hem ook niet meer terug te zien hoor. Want mij staat nog levendig voor ogen hoe het was. Ruzie met iedereen, beledigen van spelers, oud-spelers, oud-trainers. En zelfs moeilijkheden met de koffiejufvrouw. Laat Co maar lekker in Qatar zitten.
Nee, als Jol vertrekt dan zal Rijkaard wel komen, denk ik. Of die moet net ergens anders zitten.
Laatst gewijzigd door Liberty op do okt 21, 2010 10:48 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Tijd voor iets nieuws.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48024
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Wat is er geworden van .... (deel II)

Bericht door peter » do okt 21, 2010 10:47 am

Volgens mij gaat Danny Blind het gewoon doen, hoor. Is het niet volgend jaar, dan wel het jaar erop.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Wat is er geworden van .... (deel II)

Bericht door joey » do okt 21, 2010 10:49 am

Dat denk ik ook. Ze hebben Blind die toezegging gedaan.

Adriaanse is inmiddels zijn zakken aan het vullen. Die zien we niet meer terug in het topvoetbal.
Het stinkt aan alle kanten!

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Wat is er geworden van .... (deel II)

Bericht door Michael_B » do okt 21, 2010 10:50 am

Ik vrees ook voor Blind of Rijkaard. Jammer, want een bepalend moment voor Ajax. Halve selectie weg, veel geld, hopelijk CL.
Face your fears and live your dreams, No Fear

Gebruikersavatar
Liberty
Berichten: 13017
Lid geworden op: vr okt 10, 2003 3:33 pm
Locatie: Ergens in Zuid-Holland
Contacteer:

Re: Wat is er geworden van .... (deel II)

Bericht door Liberty » do okt 21, 2010 10:50 am

Moeten we wel een technisch directeur hebben. Want om Danny nou ook de aankopen te laten doen zie ik niet zitten.
Tijd voor iets nieuws.

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Re: Wat is er geworden van .... (deel II)

Bericht door Feest » do okt 21, 2010 10:50 am

Mensen vergeten snel dat Co inmiddels al 63 is.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Wat is er geworden van .... (deel II)

Bericht door joey » do okt 21, 2010 10:58 am

63? Valt me nog mee.

Ik zie Adriaanse niet spiegelen en kaatsen met VDB. Hij is een man van de oude stempel.
Het stinkt aan alle kanten!

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Wat is er geworden van .... (deel II)

Bericht door Michael_B » do okt 21, 2010 11:01 am

63 is inderdaad ouder dan ik dacht. Weinig goede opties als opvolger van Jol, althans binnen NL. Daarbuiten ken ik de trainers niet (goed genoeg).

Die Pastoor van dé club van Rotterdam klinkt bij vlagen verstandig.
Face your fears and live your dreams, No Fear

T82
Berichten: 1783
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:27 pm
Locatie: Breda

Re: Wat is er geworden van .... (deel II)

Bericht door T82 » do okt 21, 2010 12:31 pm

De Dominee schreef:Die Pastoor van dé club van Rotterdam klinkt bij vlagen verstandig.
Vind ik ook. Maar die mag van mij volgend jaar bij NAC ervaring op gaan doen.

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Wat is er geworden van .... (deel II)

Bericht door wimpey » do okt 21, 2010 6:43 pm

joey schreef:63? Valt me nog mee.
Hij is van hetzelfde bouwjaar als JC.
joey schreef:Cruijff heeft het met name over de jeugdopleiding. Dáár maakt hij zich zorgen over.
Hij vindt dit Ajax ook het slechtste sinds 1965. Ik vond het Ajax van z'n adepten veel minder dan het Ajax van 2010. 99% van de bevolking met mij, neem ik aan.

Wanneer je JC's verhaal van een paar weken terug tegen het licht houdt, valt op dat hij zijn vriendjes niét fileerde, toen ze bij Ajax zaten. Dus kan een groot deel van zijn verhaal gewoon de prullenbak in. Selectief op mensen inhakken, die geen vriendjes zijn en je mond houden wanneer je vriendjes er een janboel van maken, is ook niet te verkopen wanneer je JC heet.

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Wat is er geworden van .... (deel II)

Bericht door wimpey » do okt 21, 2010 6:46 pm

Liberty schreef:Moeten we wel een technisch directeur hebben. Want om Danny nou ook de aankopen te laten doen zie ik niet zitten.
Danny Ajax-1 laten trainen lijkt me ook geen goed idee. Rijkaard hoef ik ook niet te zien. Ik wil geen enkel JC-maatje bij Ajax zien. Stuk voor stuk mislukken al die protégés van hem genadeloos. Laat ie maar een andere club zoeken om z'n proefbalonnetjes op los te laten.

Ik mag trouwens hopen dat Ajax zo snugger is om niet Frank de Boer in het diepe te gooien, wanneer Jol de club zou verlaten.

Gebruikersavatar
Liberty
Berichten: 13017
Lid geworden op: vr okt 10, 2003 3:33 pm
Locatie: Ergens in Zuid-Holland
Contacteer:

Re: Wat is er geworden van .... (deel II)

Bericht door Liberty » do okt 21, 2010 6:52 pm

Blind lijkt me geen JC-adept. En van mij hoeft Blind ook niet. Maar als hij toch wordt aangesteld hebben we wel een TD nodig. Hoewel we die sowieso nodig hebben, wie er ook komt. Want de huidige situatie bevalt me totaal niet. Jol heeft te veel macht en komt vervolgens met types als Atouba en Mido.
Tijd voor iets nieuws.

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Wat is er geworden van .... (deel II)

Bericht door LucaS » do okt 21, 2010 6:54 pm

joey schreef:Cruijff heeft het met name over de jeugdopleiding. Dáár maakt hij zich zorgen over. De trainer van Ajax is afhankelijk van wat ze op De Toekomst afleveren. Wil Ajax ooit nog eens presteren, dan zullen er uitblinkers opgeleid moeten worden in plaats van dienende spelers.

Maar ik kan me voorstellen dat Adriaanse het daar niet graag over heeft. :smallgrin.gif:
De spelers die Ajax het meeste geld hebben opgeleverd zijn zo' n beetje allemaal jaren gevormd in de opleiding volgens CA. Dus hij heeft veel om trots op te zijn. O.a. vd Vaart en Sneijder dacht ik, nu wereldtoppers.
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
gaizka
Berichten: 2629
Lid geworden op: wo jan 28, 2004 6:54 pm

Re: Wat is er geworden van .... (deel II)

Bericht door gaizka » za okt 23, 2010 9:39 am

wimpey schreef:
Liberty schreef:Moeten we wel een technisch directeur hebben. Want om Danny nou ook de aankopen te laten doen zie ik niet zitten.
Danny Ajax-1 laten trainen lijkt me ook geen goed idee. Rijkaard hoef ik ook niet te zien. Ik wil geen enkel JC-maatje bij Ajax zien. Stuk voor stuk mislukken al die protégés van hem genadeloos. Laat ie maar een andere club zoeken om z'n proefbalonnetjes op los te laten.

Ik mag trouwens hopen dat Ajax zo snugger is om niet Frank de Boer in het diepe te gooien, wanneer Jol de club zou verlaten.
Frank de Boer in combinatie met Rijkaard zou ik nog wel aandurfen, eventueel met nog een assistent erbij (dit zou Blind kunnen zijn). Bij het Nederlands elftal funcitoneert dat prima, de ervaren van Marwijk icm de Boer en Cocu.

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13719
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Wat is er geworden van .... (deel II)

Bericht door Thijs » ma nov 22, 2010 3:13 pm

Wat is er geworden van...Andy van der Meijde? Hartstikke goed gaat 't met hem, hij is nu capo bij vak410! :ajaxsmiley.gif:

Afbeelding

(Met de witte muts in het midden)

Afbeelding

Met de microfoon.

Afbeelding

Zijn tattoo.

Wat een held deze man! :headbang.gif:
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Gebruikersavatar
Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10
Berichten: 14916
Lid geworden op: wo aug 11, 2004 10:03 pm

Re: Wat is er geworden van .... (deel II)

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » ma nov 22, 2010 3:22 pm

Allemaal leuk en aardig met Mandy, maar.... hoe zou het met Jan Mølby gaan? Die zie je nou nooit in vak 410.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13443
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Re: Wat is er geworden van .... (deel II)

Bericht door Arthur » ma nov 22, 2010 3:25 pm

Haha, dus hij had hem helemaal niet laten weghalen?

Alexander
Berichten: 8589
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: Wat is er geworden van .... (deel II)

Bericht door Alexander » ma nov 22, 2010 3:32 pm

Wat een mooie gozer!

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48024
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Wat is er geworden van .... (deel II)

Bericht door peter » vr dec 03, 2010 8:38 am

FC Zwolle bekeek Zijler al en test volgende week Martina
Vrijdag, 3 december 2010 om 08:25Sergio Zijler is terug in Nederland. De voormalig aanvaller van Willem II, sinds de zomer zonder club, werkte in de afgelopen maanden mislukte stages af bij Arka Gdynia, Cracovia Krakow en Polonia Warschau uit Polen. In de afgelopen week trainde hij mee bij FC Zwolle, meldt De Stentor.

Of de 23-jarige Zijler in aanmerking komt voor een contract moet nog blijken: de komende week is het de beurt aan Javier Martina (23), een oud-Ajacied die dit seizoen ook geen club heeft. Wanneer hij beter bevalt dan Zijler, krijgt Martina een kans bij de huidige koploper van de Jupiler League. Trainer Art Langeler wil in de transfermaand januari in ieder geval niemand laten gaan.

Zijler was de afgelopen twee seizoenen basisspeler bij Willem II en kwam vorig jaar nog tot 31 competitiewedstrijden, maar kon desondanks vertrekken uit Tilburg. Martina speelde vorig seizoen op huurbasis voor Haarlem, maar toen de stekker eruit ging bij die club, vond de rechtsbuiten geen nieuwe club. Zijn aflopende contract bij Ajax werd niet verlengd.

VZ
Denk niet dat ze kunnen imponeren.

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Wat is er geworden van .... (deel II)

Bericht door Ajaciedjuh » zo dec 12, 2010 8:16 pm

Bij Studio Ajax: journalist van Sportweek: Van Gaal zet de deur weer op een kier t.o.v. Ajax. :smile-ajax.gif:
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Justin
Berichten: 2074
Lid geworden op: di sep 23, 2003 5:14 pm
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: Wat is er geworden van .... (deel II)

Bericht door Justin » zo dec 12, 2010 9:34 pm

Zou 'onze' Jeroen dan toch wat teweeg hebben gebracht bij hem?

:biggthumpup.gif:

D_skilled
Berichten: 7293
Lid geworden op: do dec 20, 2007 5:42 pm

Re: Wat is er geworden van .... (deel II)

Bericht door D_skilled » zo dec 12, 2010 9:35 pm

Waarschijnlijk.
"Opzienbarend nieuws met Louis van Gaal ivm Ajax"?

Aldus Jack van Gelder.

Plaats reactie