Stel je voor dat Davids ineens LvG meeneemt naar een RvC-zitting. Wat voor impact dat op Cruijff zou hebben.

Ling als Paard van Troje: er zit echt een steek los aan Cruijff. Wat denkt hij met zulke idioterie te bewerkstelligen?
Moderator: mods
Feest schreef:Als je denkt dat Cruyff onophoudelijk kan oreren, moet je eens per ongeluk naast Ko in de metro staan. Allememaggies!
Ik heb me in m'n kraag verscholen. Goede kans dat ik niet levend die metro uitkom anders.Kowalczyk schreef:Feest schreef:Als je denkt dat Cruyff onophoudelijk kan oreren, moet je eens per ongeluk naast Ko in de metro staan. Allememaggies!
Ehm, ik stond gisteravond naast Cruijff in de metro (niet Johan Cruijff, maar onze Ajax Talk-Cruijff) en ik kan je vertellen dat ik meer heb geluisterd dan gesproken... ;-)
K.
Het bleef binnen de perken... ;-)wimpey schreef:Heeft ie van jou ook een ban gekregen?
De Cruijff-aanhang kent grote overeenkomsten met godsdienstwaanzinnigen, inclusief de Spaanse inquisitie. Als Cruijff Ajax straks wéér in de steek laat dan doet hij dat vast om ons geloof in hem op de proef te stellen.Kowalczyk schreef:Terug naar Cruijff...
Ook zoiets: als er iets lelijks over Cruijff in de krant staat, zijn Cruijffianen altijd in hoge mate bereid om aan te nemen dat de berichtgeving niet pluis is. Had iemand er soms belang bij om dit te lekken? Zal wel overdreven zijn. Et cetera.
Ik kan je een lijstje van andere (ex-)beleidsmakers van Ajax noemen bij wie die bereidheid aanzienlijk minder groot was. Er zijn op dit forum wel mensen op basis van vagere berichtjes voor 'leugenaar' of 'eng mannetje' uitgemaakt.
Ergerlijk - dat flagrante meten met twee maten.
K.
vkwillemvissers Willem Vissers
Een vraag mocht ik stellen aan #Ling. Het werden er drie. En het klopt, van #Cruijff, en het boos weglopen van #Davids bij de RvC van #Ajax.
Ik wilde de tweet van Willem ook net posten. Hebben we dat ook maar weer gehad. Niet overdreven dus. Niet het verzinsel van iemand die er belang bij heeft om dingen de wereld in te slingeren die Cruijff kunnen schaden.Benji schreef:Twitter
vkwillemvissers Willem Vissers
Een vraag mocht ik stellen aan #Ling. Het werden er drie. En het klopt, van #Cruijff, en het boos weglopen van #Davids bij de RvC van #Ajax.
Wat een aanname. Davids is een jongen met een diploma. We weten totaal niet hoe hij zich gedraagt in z'n carriere na het voetbal. Dus om gelijk te zeggen dat het geen modelvergaderingen worden...... Groot gelijk dat Davids kwaad wegloopt. In tegenstelling tot andere ijdeltuiten in bestuursfuncties, laat Edgar niet met zich sollen.joey schreef:Dom van Cruijff. Maar niet per se kwaad bedoeld.
Je krijgt geen modelvergaderingen met Cruijff en Davids in de RVC. Dat wisten de betrokkenen van tevoren.
Ik vind het eigenaardig dat journalisten precies wisten te vertellen met wie Cruijff heeft gesproken (Bergkamp, Jonk, Jongkind, later ook De Boer), maar dat ze de komst van Ling niet hebben opgemerkt. Ling moet door veel mensen gezien zijn.
Wat een aanname. Davids is een jongen met een diploma. We weten totaal niet hoe hij zich gedraagt in z'n carriere na het voetbal. Dus om gelijk te zeggen dat Davids niet met zich laat sollenGangstaRiB schreef:Wat een aanname. Davids is een jongen met een diploma. We weten totaal niet hoe hij zich gedraagt in z'n carriere na het voetbal. Dus om gelijk te zeggen dat het geen modelvergaderingen worden...... Groot gelijk dat Davids kwaad wegloopt. In tegenstelling tot andere ijdeltuiten in bestuursfuncties, laat Edgar niet met zich sollen.joey schreef:Dom van Cruijff. Maar niet per se kwaad bedoeld.
Je krijgt geen modelvergaderingen met Cruijff en Davids in de RVC. Dat wisten de betrokkenen van tevoren.
Ik vind het eigenaardig dat journalisten precies wisten te vertellen met wie Cruijff heeft gesproken (Bergkamp, Jonk, Jongkind, later ook De Boer), maar dat ze de komst van Ling niet hebben opgemerkt. Ling moet door veel mensen gezien zijn.
Volgens mij bewijst de twitter van Vissers mijn gelijk.....M schreef:Wat een aanname. Davids is een jongen met een diploma. We weten totaal niet hoe hij zich gedraagt in z'n carriere na het voetbal. Dus om gelijk te zeggen dat Davids niet met zich laat sollenGangstaRiB schreef:Wat een aanname. Davids is een jongen met een diploma. We weten totaal niet hoe hij zich gedraagt in z'n carriere na het voetbal. Dus om gelijk te zeggen dat het geen modelvergaderingen worden...... Groot gelijk dat Davids kwaad wegloopt. In tegenstelling tot andere ijdeltuiten in bestuursfuncties, laat Edgar niet met zich sollen.joey schreef:Dom van Cruijff. Maar niet per se kwaad bedoeld.
http://twitter.com/#!/esdavids/status/1 ... 8274713600@esdavidsedgar davids
van horen zeggen leert men liegen
Cruijff neemt Ling mee, Davids loopt boos weg. Niet moeilijker maken dan het is. Davids voelt zich gepiepeld.M schreef:No offence, maar de twitter van Vissers zegt helemaal niets over modelvergaderingen of niet. Het is net zo hard een aanname om de conclusie te trekken dat 'Davids niet met zich laat sollen' dan dat het is dat het met 'Davids geen modelvergaderingen zijn'. Bij de meeste modelvergaderingen blijft iedereen zitten (en worden er geen ongenode gasten binnen gelaten)
Verder bewijst de Twitter van een andere journalist hier normaal gesproken heel weinig tot niets.
http://twitter.com/#!/esdavids/status/1 ... 8274713600@esdavidsedgar davids
van horen zeggen leert men liegen
(Niet 100% zeker of deze authentiek is, die twitter staat wel gestreamd op http://www.esdavids.com/
Tja.....hoort eigenlijk bij de afdeling afzakkende broeken.Ling: 'Ik was als oud-topsporter bij vergadering Ajax'
15/09/2011 19:27
Tscheu La Ling verbaast zich over de ophef die is ontstaan vanwege zijn onverwachte aanwezigheid bij een vergadering van de raad van commissarisen van Ajax, afgelopen dinsdag.
'Ik was daar op uitnodiging van Johan Cruijff', vertelt Ling aan Voetbal International. 'Niet als kandidaat-directeur van Ajax, maar als oud-topsporter. En wij houden ervan zaken duidelijk en direct te bespreken. Er is bij de club een proces in gang gezet waarin Ajax weer Ajax moet worden. Als in dat proces het eerste de beste voorstel van Cruijff wordt verworpen, zonder serieuze onderbouwing, is dat vreemd. Het gaat niet om mij, maar om de lijn die Ajax zou moeten volgen om weer structureel tot de top te gaan behoren.'
Ling gold lange tijd als de belangrijkste kandidaat van Cruijff als nieuwe algemeen directeur van Ajax. De overige commissarissen (Edgar Davids, Marjan Olfers, Paul Römer en voorzitter Steven ten Have) stemden echter tegen de benoeming van de voormalige Ajax-aanvaller. Ling bevestigt dat Davids de vergadering dinsdag tussentijds heeft verlaten. 'Edgar is inderdaad op zeker moment weggegaan, maar daar wil ik verder niet op ingaan. Wat mij betreft is het vrij simpel: Johan vroeg me mee te gaan naar de vergadering en daar heb ik gehoor aan gegeven.' (Simon Zwartkruis)
Het mooie van deze redenatie (voor jou) is dat je hem elke keer opnieuw kunt gebruiken.joey schreef:Je krijgt geen modelvergaderingen met Cruijff en Davids in de RVC. Dat wisten de betrokkenen van tevoren.