John Jaakke

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » zo okt 21, 2007 8:42 pm

Blablabla....

Het was toch de snor, zei je?
De kerel die ineens weer goede vriendjes met HtC werd, toen hij de primeur mocht hebben. :bomb.gif:

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » zo okt 21, 2007 8:45 pm

We zullen er vanzelf achterkomen als die commissie er is, vooralsnog ga ik ervan uit dat het niet klopt maar als het wel klopt zou het schandalig zijn.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » zo okt 21, 2007 8:48 pm

brigade zuid schreef:
Voetske schreef:Juist gisteren had ik zeker verwacht, nieuwe trainer, moeilijke herstart dat men massaal achter het elftal zou gaan staan ...
Ik had juist verwacht dat de spelers een extra stapje zouden zetten, je weet wel, eerste wedstrijd onder een nieuwe trainer en proberen jezelf een beetje te bewijzen tegenover de nieuwe trainer.
Ik had op beide gehoopt maar eerlijk gezegd geen van beide verwacht.....
Nil volentibus arduum

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » zo okt 21, 2007 9:01 pm

brigade zuid schreef:We zullen er vanzelf achterkomen als die commissie er is, vooralsnog ga ik ervan uit dat het niet klopt maar als het wel klopt zou het schandalig zijn.
Het is op initiatief van de ledenraad, die erg kritisch was. Zij zullen toezien op de juiste samenstelling. Daar ga ik vanuit.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo okt 21, 2007 9:28 pm

brigade zuid schreef:We zullen er vanzelf achterkomen als die commissie er is, vooralsnog ga ik ervan uit dat het niet klopt maar als het wel klopt zou het schandalig zijn.
Zei hij het als een suggestief grapje of klonk hij serieus?

Mocht het serieus zo uitpakken, dan moet Jaakke natuurlijk wel degelijk weg. Op dit moment wil ik hem echter nog de kans geven zich te herpakken. Eerst kijken wat er uit dat onderzoek komt.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » zo okt 21, 2007 9:32 pm

Het was geen grapje maar goed de snor zit er vaak naast dus laten we er vooralsnog maar vanuit gaan dat het niet klopt.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » zo okt 21, 2007 10:33 pm

Molenaar komt gewoon prima over totnutoe. Keizer is min of meer naast MvG geplaatst om Cruyff tevreden te houden, dit belemmert het werk van MvG.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo okt 21, 2007 10:35 pm

Sterker nog, volgens Swart en Molenaar is Van Geel wat een aantal spelers betreft gepiepeld en buitenspel gezet door Keizer en Ten Cate.

Opflikkeren met die Cruijff-kliek.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » zo okt 21, 2007 10:36 pm

Swart speelt natuurlijk ook een dubieuze rol, want die is zelf makelaar en wil natuurlijk het liefst zijn eigen spelers slijten en weer verkopen.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo okt 21, 2007 10:39 pm

Argh, ik word gek van die Mulder. WAAROM SCHREEUW JE DE HELE TIJD ZO, LUL?!

Swart beaamt ook dat de scouting niet betrokken is geweest bij een heleboel aankopen. Verder vindt hij dat JC niet genoeg jeugdwedstrijden van Ajax ziet om een gefundeerd oordeel te vellen.

999

Bericht door 999 » zo okt 21, 2007 10:41 pm

Sjakie, laat je niet kisten, schop die Mulder zijn benen blauw onder de tafel.
Blij met de punten ...

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo okt 21, 2007 10:45 pm

Nou, Molenaar is welbespraakt, maar hij komt met een typische supportersoplossing. Koster ontslaan en een 'sterke man' aanstellen. In die commissie gelooft hij niet, omdat het vier maanden duurt voordat daar iets uit komt. Het gaat er juist nu om dat er op de lange termijn en in the big picture dingen veranderen. De Koeman, Blind, Ten Cate, Van Gaal, Van Geel, het is de laatste seizoenen min of meer allemaal om het even gebleken.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » zo okt 21, 2007 10:46 pm

Thomas schreef:Sterker nog, volgens Swart en Molenaar is Van Geel wat een aantal spelers betreft gepiepeld en buitenspel gezet door Keizer en Ten Cate.
Geloof er niets van. Van Geel heeft verantwoordelijkheden en zal dus ook inspraak hebben. Hij heeft zich hoogstens buitenspel laten zetten.

De mensen die denken dat Keizer een marionet van Cruijff is moeten op Ajax-geschiedenisles.

999

Bericht door 999 » zo okt 21, 2007 10:53 pm

Jöhnk schreef:
Thomas schreef:Sterker nog, volgens Swart en Molenaar is Van Geel wat een aantal spelers betreft gepiepeld en buitenspel gezet door Keizer en Ten Cate.
Geloof er niets van. Van Geel heeft verantwoordelijkheden en zal dus ook inspraak hebben. Hij heeft zich hoogstens buitenspel laten zetten.

De mensen die denken dat Keizer een marionet van Cruijff is moeten op Ajax-geschiedenisles.
Mensen zijn veranderlijk Jöhnk, ook Cruijff en Keizer.
Blij met de punten ...

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » zo okt 21, 2007 10:56 pm

Wat moet je uberhaupt met Keizer als je MvG hebt, zoals Molenaar zegt, gewoon kiezen tussen 1 van die twee.

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » zo okt 21, 2007 10:56 pm

Cruijff is geen issue. Hij wordt hoogstens door Ajax misbruikt als zoethoudertje naar de fans toe. Werd hij er maar bij betrokken, dan zou het een stuk beter gaan.

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » zo okt 21, 2007 10:59 pm

brigade zuid schreef:Wat moet je uberhaupt met Keizer als je MvG hebt, zoals Molenaar zegt, gewoon kiezen tussen 1 van die twee.
Ik heb daar geen probleem mee eigenlijk. Hij is adviseur, dat wil zeggen dat hij nul verantwoordelijkheid draagt en dus ook nul inspraak heeft.

Kan me ook niet voorstellen dat hij blij is met deze aankopen.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » zo okt 21, 2007 11:05 pm

Jöhnk schreef:

Precies.

De domste vraag ooit is natuurlijk om aan Swart te vragen of de opleiding goed is. Die man heeft de halve opleiding onder contract en gaat dan zeggen dat die spelers niet goed zijn. Tuuuuurlijk.

999

Bericht door 999 » zo okt 21, 2007 11:09 pm

Swart zegt niks in zijn voordeel.
Blij met de punten ...

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo okt 21, 2007 11:10 pm

Jöhnk schreef:Cruijff is geen issue. Hij wordt hoogstens door Ajax misbruikt als zoethoudertje naar de fans toe. Werd hij er maar bij betrokken, dan zou het een stuk beter gaan.
Ik hoor nooit supporters over Cruijff. Ik denk niet dat het bestuur daadwerkelijk denkt de supporters zoet te kunnen houden met de naam Cruijff.

Jij gelooft echt niet in het lijntje Keizer-Cruijff? Ik vind het allemaal wel heel aannemelijk klinken hoor. En het verhaal dat Van Geel buitenspel is gezet door Ten Cate en Keizer geloof ik ook.

Jöhnk schreef:
brigade zuid schreef:Wat moet je uberhaupt met Keizer als je MvG hebt, zoals Molenaar zegt, gewoon kiezen tussen 1 van die twee.
Ik heb daar geen probleem mee eigenlijk. Hij is adviseur, dat wil zeggen dat hij nul verantwoordelijkheid draagt en dus ook nul inspraak heeft.

Kan me ook niet voorstellen dat hij blij is met deze aankopen.
Keizer lijkt toch meer op een verkapte TD. En dat is vooral gevaarlijk, juist omdat hij geen verantwoordelijkheid draagt. Het ergste wat Ajax nu kan overkomen is dat Van Geel gefrustreerd opstapt en Ajax vervolgens ook zonder TD zit.

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » zo okt 21, 2007 11:11 pm

Ik geloof het allemaal niet. Ik denk zelfs dat Martin van Geel de hoofdschuldige is voor het falende transferbeleid.

Sjaak Swart, dat is toch die man die een jaar of zes geleden busjes vol Ajaxtalenten naar Anderlecht bracht?

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » zo okt 21, 2007 11:13 pm

Kijk en dit is dus weer zoiets vaags, we weten eigenlijk niet wat Keizer precies doet, maar dat geldt ook voor Fontein, Jaake en noem het maar op, 1 vage bende.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » zo okt 21, 2007 11:14 pm

Thomas schreef:Jij gelooft echt niet in het lijntje Keizer-Cruijff? Ik vind het allemaal wel heel aannemelijk klinken hoor. En het verhaal dat Van Geel buitenspel is gezet door Ten Cate en Keizer geloof ik ook.
Keizer is één van de grootste criticasters met betrekking tot Cruijff.
Thomas schreef:Keizer lijkt toch meer op een verkapte TD. En dat is vooral gevaarlijk, juist omdat hij geen verantwoordelijkheid draagt. Het ergste wat Ajax nu kan overkomen is dat Van Geel gefrustreerd opstapt en Ajax vervolgens ook zonder TD zit.
Waarin lijkt Keizer dan op een TD? Op welk gebied geeft Keizer dan advies?

Het lijkt me dat Keizer adviseert op het gebied van transfers, maar een TD doet wel meer.
Laatst gewijzigd door Bert op zo okt 21, 2007 11:20 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo okt 21, 2007 11:16 pm

Bertje schreef:De domste vraag ooit is natuurlijk om aan Swart te vragen of de opleiding goed is. Die man heeft de halve opleiding onder contract en gaat dan zeggen dat die spelers niet goed zijn. Tuuuuurlijk.
Daar heb je natuurlijk wel een punt, al zijn toch wel heel wat mensen het er over eens dat de B1 geweldig is. Daarnaast staan volgens Swart de meeste jeugdelftallen gewoon bovenaan in hun competitie. Het zegt niet zoveel natuurlijk, maar de lage klassering van de A1 is hier dan wel weer reden voor paniek.

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » zo okt 21, 2007 11:19 pm

Bertje, je quote verkeerd.

Thomas, ik hoorde laatst juist ergens dat Keizer een grafhekel aan Ten Cate had. Voor wat het waard is.

Plaats reactie