Adrie Koster

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

wimpey

Bericht door wimpey » di feb 26, 2008 6:48 pm

Thomas schreef:Het verneuken met deze groep.
Koster is een van de vele opvolgers van LVG die het tamelijk weet te verneuken. Dat staat m.i. los van een evt. overgang naar een andere club. Je hebt nl. niet de garantie dat het wel gaat lukken wanneer Koster bekend zou maken bij Ajax te blijven.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di feb 26, 2008 6:50 pm

Ik vind het gewoon niet kunnen. Het is wat mij betreft ook een zaak van principe. Koster heeft er vrijwel geen belang meer bij dat Ajax de CL haalt. Sterker nog, zijn toekomstige werkgever heeft er heel veel baat bij dat Ajax de CL niet haalt.

wimpey

Bericht door wimpey » di feb 26, 2008 6:53 pm

Thomas schreef: Koster heeft er vrijwel geen belang meer bij dat Ajax de CL haalt. Sterker nog, zijn toekomstige werkgever heeft er heel veel baat bij dat Ajax de CL niet haalt.
Zo lust ik er nog een paar, dit is wel heel vergezocht. Er bestaat ook nog zoiets als professionalisme, eergevoel, reputatie en dat soort zaken.

In jouw optiek zou HtC er bij Ajax tegen Praag en Zagreb een potje van hebben gemaakt, zodat men bij Ajax makkelijker geneigd zou zijn hem naar Chelsea te laten gaan? Dat laatste was immers in zijn belang.... Dat eerste ook? Lijkt me toch niet....

666
Site Admin
Contacteer:

Bericht door 666 » di feb 26, 2008 7:50 pm

Het is toch in het belang van PSV dat Ajax wél de pleeoffs wint? Andere clubs maken namelijk wel een kans om door de voorronde te komen en dat kost PSV een hoop geld.
Sign your name on
the dotted line:

.............................

999

Bericht door 999 » di feb 26, 2008 8:32 pm

666 schreef:Het is toch in het belang van PSV dat Ajax wél de pleeoffs wint? Andere clubs maken namelijk wel een kans om door de voorronde te komen en dat kost PSV een hoop geld.
:drecul.gif:
Blij met de punten ...

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » di feb 26, 2008 11:01 pm

wimpey schreef:Zo lust ik er nog een paar, dit is wel heel vergezocht. Er bestaat ook nog zoiets als professionalisme, eergevoel, reputatie en dat soort zaken.
Leuk, maar ga je daar je beleid op afstemmen?
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

LucaS

Bericht door LucaS » wo feb 27, 2008 11:11 am

WELK BELEID, DE AFSPRAAK IS DAT kOSTER HET SEIZOEN AFMAAKT, DAAR HEEFT WAT HIJ VOLGEND JAAR MISSCHIEN GAAT DOEN NIET ZO HEEL VEEL MEE TE MAKEN?

Ojee, per ongeluk caps lock aan, ik ben te lui om overnieuw te beginnen
I think I lost my fucking headache

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » wo feb 27, 2008 11:26 am

Uh, waarom zou het volgende seizoen daar niets mee te maken hebben? De belangrijkste man binnen je organisatie heeft er baat bij als Ajax volgend jaar geen CL speelt. Of hij daar nou aan toe geeft of niet, dat risico kun je niet nemen.

En met niemand anders!

Cluijffert

Bericht door Cluijffert » wo feb 27, 2008 2:12 pm

ach, beleid is ook zo'n relative begrip.
voor de een is het aanstellen van Van Basten goed beleid, voor de ander het ontbreken ervan...
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.

wimpey

Bericht door wimpey » do feb 28, 2008 6:33 pm

Bertje schreef: De belangrijkste man binnen je organisatie heeft er baat bij als Ajax volgend jaar geen CL speelt.
Leg eens uit, ik vat niet wat je bedoelt.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » do feb 28, 2008 6:34 pm

Als Ajax geen CL speelt, haalt PSV die broodnodige extra euro's binnen.

LucaS

Bericht door LucaS » do feb 28, 2008 6:35 pm

EN wat heeft de eventuele assistent trainer daaraan?
I think I lost my fucking headache

wimpey

Bericht door wimpey » do feb 28, 2008 6:36 pm

Thomas schreef:Als Ajax geen CL speelt, haalt PSV die broodnodige extra euro's binnen.
Als Ajax zich niet plaatst, kan een andere ploeg zich plaatsen. Heerenveen of Feyenoord ofzo. Weg voordeel PSV. Dat belang waarover Bert het heeft, bestaat niet.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » do feb 28, 2008 6:41 pm

Mwah, ondanks de afgelopen twee seizoenen met hun rampscenario's geloof ik er nog altijd in dat Ajax de meeste kans maakt om zich te kwalificeren voor de CL via de voorronde. Ajax heeft het meeste geld om zich te versterken.

Koster wordt assistent bij de concurrent en heeft er baat bij dat die concurrent meer geld verdient. Meer geld>betere spelers>betere prestaties. Het is onwaarschijnlijk, maar ik vind niet dat je zo'n risico moet lopen.

Dit nog geheel los van het feit dat ik niet denk dat Ajax Koster zou missen. Die man voegt niets toe aan Ajax. Met z'n Rommedahl in de basis. :drecul.gif:
Laatst gewijzigd door FlaFlu op zo mar 02, 2008 11:18 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo mar 02, 2008 11:16 pm

Volgens Van Gelder is Koster rond met PSV.

Daniel

Bericht door Daniel » ma mar 03, 2008 12:09 am

Zou ik een slechte zaak vinden, zo'n man kan nu nooit meer serieus genomen worden in zijn werk. Ook al doet hij het misschien wel objectief, het gevaar bestaat natuurlijk dat hij niet meer serieus aan de slag gaat. Als het echt rond is, hoe willen ze dat doen? Echt hem laten zitten kan natuurlijk niet. Hij heeft al getekend bij de grote concurrent en bekleed voetbaltechnisch een van de belangrijkste functies binnen de club. Van Basten kan niet eerder komen i.v.m. het Nederlands elftal en een interim voor de interim aanstellen voor de komende maanden is ook vreemd..

999

Bericht door 999 » ma mar 03, 2008 9:09 am

Thomas schreef:Volgens Van Gelder is Koster rond met PSV.
Ja, dat hoorde ik ook.Dit kan toch eigenlijk niet.Een ( interim ) trainer van AJAX die op het moment dat er nog een klein kansje is voor AJAX, en als dat niet lukt de play-offs, is rond met je ( op voetbalgebied ) aartsrivaal ...
Blij met de punten ...

joey
Erelid

Bericht door joey » ma mar 03, 2008 10:13 am

Kom op, zeg. Koster heeft nog nooit iets gewonnen, die laat de titel niet lopen. Waar zien jullie die man voor aan?
Het stinkt aan alle kanten!

Kowalczyk
Moderator English Section
Contacteer:

Bericht door Kowalczyk » ma mar 03, 2008 10:17 am

joey schreef:Kom op, zeg. Koster heeft nog nooit iets gewonnen, die laat de titel niet lopen. Waar zien jullie die man voor aan?
Dat wil ik best geloven, maar tijdens het seizoen onderhandelen met de grote concurrent is gewoon een grote schande en heel erg dom. Zoiets lekt altijd uit, en alle gezeik is nog terecht ook.

Koster had moeten zeggen: "Klinkt goed, ik wil er graag over praten, maar niet eerder dan mei, want ik ben nu trainer van Ajax." Goeie gesprekken voeren met de grote vijand... Is 'ie gek geworden ofzo?

K.
Still alive...

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » ma mar 03, 2008 10:29 am

Als Koster verstandig was geweest had ie gewoon de boot afgehouden, alleen al om de schijn van belangenverstrengeling te vermijden.

Maar goed, als we komend weekend van PSV winnen zijn we al een heel eind.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

joey
Erelid

Bericht door joey » ma mar 03, 2008 11:29 am

Kowalczyk schreef:Koster had moeten zeggen: "Klinkt goed, ik wil er graag over praten, maar niet eerder dan mei, want ik ben nu trainer van Ajax." Goeie gesprekken voeren met de grote vijand... Is 'ie gek geworden ofzo?
Die man is met zijn carrière bezig. Wie zegt dat PSV wacht tot mei?

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » ma mar 03, 2008 11:42 am

joey schreef:
Kowalczyk schreef:Koster had moeten zeggen: "Klinkt goed, ik wil er graag over praten, maar niet eerder dan mei, want ik ben nu trainer van Ajax." Goeie gesprekken voeren met de grote vijand... Is 'ie gek geworden ofzo?
Die man is met zijn carrière bezig. Wie zegt dat PSV wacht tot mei?
Zijn carriere lag bij Ajax, zo zei Koster zelf een paar maanden geleden. Hij heeft ook nog gewoon een contract bij Ajax. Ik vind het eigenlijk heel raar dat hij nu al een overeenkomst met PSV heeft.

joey
Erelid

Bericht door joey » ma mar 03, 2008 11:54 am

Ik niet. HIj denkt aan zichzelf. Net als de meeste mensen in de voetbalwereld.

Ik begrijp het wel en lig er niet wakker van.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » ma mar 03, 2008 12:16 pm

Kan dit überhaupt wel? Heeft Ajax hem toestemming gegeven? Waarom heeft nog geen enkele journalist daar naar gevraagd?

En met niemand anders!

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » ma mar 03, 2008 1:44 pm

joey schreef:Ik niet. HIj denkt aan zichzelf. Net als de meeste mensen in de voetbalwereld.

Ik begrijp het wel en lig er niet wakker van.
Tuurlijk, ik weet ook wel dat hij verder kijkt, maar tot een overeenstemming komen vind ik wel weer een beetje teveel van het goede eerlijk gezegd.

Plaats reactie