Het grote 'Ajax in de achtervolging voor de zoveelste keer'

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

Kampioenschap 2010/2011

PSV
10
23%
Twente
13
30%
AJAX
21
48%

Totaal aantal stemmen: 44

joey
Erelid

Re: Het grote 'Ajax in de achtervolging voor de zoveelste keer'

Bericht door joey » di apr 26, 2011 4:05 pm

Kowalczyk schreef:Precies.

HEEEEEEEUUUUJJJ, HEEEEEUUUUJJJJ!!

K.

Die van Thijs is mooier. :blub.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

SylvievdVaart

Bericht door SylvievdVaart » di apr 26, 2011 4:05 pm

Ik begrijp je hoor, Thijs! Gewoon ouwe lullen praat van heer Zuidema en meneertje Lucas :smallgrin.gif:
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy

Zuidema

Bericht door Zuidema » di apr 26, 2011 4:06 pm

K.

Ooooh, bedoelt ie dat... Zeg dat dan meteen. Ik dacht al... :confused.gif:

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » di apr 26, 2011 4:10 pm

Net hardop gelachen. :drecul.gif: :biggthumpup.gif:

LucaS

Bericht door LucaS » di apr 26, 2011 4:11 pm

Jongens, nu wel even de neuzen dezelfde kant op. Straks roept een derde van het stadion 'HEUHEUHEHUEHUEHEHEUKJJJ', een derde 'HEUJHEUJHEUJHEUUHUHUHUHUJJJJJ' en de rest HEEEEEEEUUUUJJJ, HEEEEEUUUUJJJJ!!

En in plaats van dat de Twentespelers geintimideerd raken, wordt het dan juist een beetje lachwekkend. Ik ben voor de eerste, hoewel ik me zorgen maak over de reactie van de scheidsrechter. HEUHEUHE zal hij nog wel accepteren, maar als gelijk daarop het hele stadion het buijtengemeen intimiderende HUEHUEHEHEUKJJJ aanheft, zou hij ook zo maar kunnen staken.
I think I lost my fucking headache

Zuidema

Bericht door Zuidema » di apr 26, 2011 4:17 pm

Laten we dan het buijtengemeen intimiderende "HUEHUEHEHEUKJJJ" pas gebruiken als Ajax met 0-1 achterstaat en de 0-2 in de lucht hangt. Dat de jongens even een break krijgen en weer orde op zaken kunnen stellen. Natuurlijk aangegeven via de videoschermen. Dat zal ze leren, die Tukkers! :666.gif:

LucaS

Bericht door LucaS » di apr 26, 2011 4:43 pm

SylvievdVaart schreef:Ik begrijp je hoor, Thijs! Gewoon ouwe lullen praat van heer Zuidema en meneertje Lucas :smallgrin.gif:
Hoezo is Zuijdema een heer en ben ik meneertje? Ik ben beschaafder en ongetwijfeld ook groter.

Zuidema

Bericht door Zuidema » di apr 26, 2011 5:30 pm

Mijn complimenten voor de weliswaar confronterende, maar toch uitmuntende mensenkennis van uw ega. :biggthumpup.gif:

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » di apr 26, 2011 6:05 pm

We kunnen toch ook gewoon 'Ajax' roepen? Dat geheuj vind ik maar lastig.

LucaS

Bericht door LucaS » di apr 26, 2011 6:10 pm

Kom op, een beetje oefening en het is makkelijker dan je denkt. Hou je anders bij de variant van Ko, speciaal voor dagjesmensen voor wie 'HEUHEUHEHUEHUEHEHEUKJJJ' of 'HEUJHEUJHEUJHEUUHUHUHUHUJJJJJ' wellicht nog iets boven de hoed gaat. Bovendien is 'HEEEEEEEUUUUJJJ, HEEEEEUUUUJJJJ' ook tijdens de wave goed vol te houden.

@Zuijdema: Ze is natuurlijk niet zo maar met mij getrouwd.

999

Bericht door 999 » di apr 26, 2011 8:41 pm

Jullie zouden zo in de A. v. Duin show mee kunnen doen ...

Afbeelding
Blij met de punten ...

Zuidema

Bericht door Zuidema » di apr 26, 2011 8:47 pm

Peter schreef:We kunnen toch ook gewoon 'Ajax' roepen? Dat geheuj vind ik maar lastig.
Ajax, Ajax, Ajax. Leuk, maar wel wat voorspelbaar. Dat kan Twente wel dromen. Daar krijg je ze niet mee. Nee, als 52.000 man nou eens 'Ajax' een aantal keren achterelkaar als de yell van SylvievdVaart en WK-Cees brullen:
AAAAAAAAAAAAAAAJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAXXXXXXXXXXXX!!!!!!!!!!!!!
of
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAXXXXXXXXXXXXXXXXX!!!!!!!!!!!!!!!!

Feest

Bericht door Feest » di apr 26, 2011 8:51 pm

Thijs schreef:Jullie snappen toch wel wat ik bedoel. Dat Ajax aanvalt en het publiek er nog even vol achter gaat staan. Dan met de armen zwaaien (of gebalde vuist) en alleen maar 'HEUJHEUJHEUJHEUUHUHUHUHUJJJJJ' schreeuwen.

Heerlijk vind ik dat.
Typisch Kuip-geluid is dat.

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » di apr 26, 2011 9:04 pm

joey schreef:

K.

Die van Thijs is mooier. :blub.gif:
Hou aub eens op met die vuurwerk geluiden. Geen stijl.

WitteKaas

Bericht door WitteKaas » di apr 26, 2011 9:21 pm

LucaS schreef:'HEUHEUHEHUEHUEHEHEUKJJJ'?
hahahhahahaha.....ja desnoods 90minuten lang 'HEUHEUHEHUEHUEHEHEUKJJJ'.....alles voor die titel...!!
"The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men"

Ride
Contacteer:

Bericht door Ride » wo apr 27, 2011 7:03 am

Rishi schreef:Wat willen we die dag?

een 3-0 bij rust en en uiteindelijk een 5-0 overwinning of een 2-1 in de 88e minuut na een 0-1 ruststand?
Ik ga voor de eerste optie.. :biggrin.gif:

Gewoon dik afmaken die tukkers :ajaxscarf.gif:
Vakkie 129

Pride of Amsterdam
AT Toto Admin

Bericht door Pride of Amsterdam » wo apr 27, 2011 8:44 am

5-0 is natuurlijk machtig, 90 minuten lang het kampioenschap vieren, maar man.. stel je eens voor dat je een kwartier voor tijd nog achter staat met 0-1, en vol op de aanval bent. Hij wil er maar niet in. Dan, een uitbraak in de 89e minuut. Sulejmani ontsnapt en vliegt met bal op Douglas af. Een schijnbeweging en Douglas stapt.... verkeerd. Hij glijdt uit, Sulejmani staat alleen voor de keeper... hij wipt de bal over het uitgestoken been heen... via de binnenkant van de paal rolt de bal over de doellijn naar de andere paal waar inmiddels de keeper naartoe springt, 2 verdedigers naartoe rennen om de bal te redden, en Sulejmani en De Jong zich met hun hele lichaam 'erin gooien' waardoor de bal snoeihard tegen de touwen gaat.

Twee man van Twente blijft geblesseerd liggen. Ajacieden op het veld rennen juichend weg, iedereen juicht half, en kijkt gespannen naar de zijlijn of het buitenspel was, nee. De scheids dan? Ook niet... DOELPUNT! 1-1. Met bal rent iedereen naar eigen helft. We hebben alleen nog de blessuretijd om die oh zo belangrijke 2e goal te maken.

Twente weet zich geen raad. Preudhomme staat wild gebarend z'n team in formatie te schreeuwen. De Boer zit rustig op de bank. Maar dan... hij staat op. Op het grote scherm is te zien dat er wordt ingezoomd op Frank. Hij gooit zijn armen in de lucht, balt zijn vuist en door de de ArenA, die inmiddels doodstil is geworden, in afwachting van wat Frank gaat doen, klinkt een oerkreet. "HEUHEUHEHUEHUEHEHEUKJJJ!!!". Het publiek pikt het meteen op. Twente-spelers staan als herten gevangen in de koplampen op het veld. Er is paniek. Ajax zet aan. 1 minuut blessuretijd maar. Waarvan 30 seconden reeds zijn verstreken. Iedereen schreeuwt het uit: "HEUHEUHEHUEHUEHEHEUKJJJ!!!". Ebecilio pikt de bal op op de middenlijn en zet aan. Hij wijkt uit naar de zijkant waar de ingevallen Blind op komt stomen. Hij geeft de bal diep. Blind rent in een uiterste krachtsinspanning achter de bal aan. Zo snel is hij nog nooit geweest. In 1 vloeiende beweging zet hij voor. En daar.. bij de eerste paal, is Siem in komen rennen. En met een verwoestende kopbal knalt de bal tegen de touwen. Euforie. Iedereen gaat uit z'n dak. Tranen, onbekenden vallen elkaar in de armen. Eindelijk... die derde ster!
Op naar de vierde ster!

LucaS

Bericht door LucaS » wo apr 27, 2011 8:49 am

:smallgrin.gif:

Zeg, ik kan hier op mijn werk niet keihard gaan lachen, wil je je even gedragen!

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs » wo apr 27, 2011 8:53 am

Hahaha, dat ga ik dus echt niet overleven. Ik denk serieus dat na die 2-1 het lichtje even bij me dooft en ik flauwval, dat zou zonde zijn.

Tevens kan ik daarna wel stoppen met voetbal volgen, want mooier gaat het echt nooit meer worden. :smallgrin.gif:
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » wo apr 27, 2011 9:13 am

Zeg Pride, een prachtig verhaal, maar mijn bloeddruk vloog nu al omhoog en buikpijn zal ik de rest van de dag ook wel hebben.....

Ik trek dat niet.... :blush.gif:

Maar eerst maar ff Heerenveen doen, dat vergeten we voor het gemak.
Laatst gewijzigd door Anonymous op wo apr 27, 2011 9:14 am, 1 keer totaal gewijzigd.

Jesse

Bericht door Jesse » wo apr 27, 2011 9:14 am

Zo'n 2-1 zou inderdaad prachtig zijn, maar ik sta niet voor mezelf in die laatste minuten. :blush.gif:
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » wo apr 27, 2011 9:15 am

:drecul.gif:

Doe mij maar een lekkere 3-0. :smile-ajax.gif:
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Lionel

Bericht door Lionel » wo apr 27, 2011 9:42 am

Ik trek het allemaal niet meer...
IK GELOOF!!!!!!

kruifie

Bericht door kruifie » wo apr 27, 2011 9:45 am

met veel genoegen lees ik alle schitterende manieren hoe we wel of niet eventueel kampioen zouden-kunnen-gaan-worden... en ik hoop vurig op niets minder... maar.... de afgelopen jaren heb ik het gevoel van teleurstelling zo vaak ervaren... geen kampioen op een doelpunt...geen kampioen op een punt...geen kampioen door een veel grotere achterstand.... voorrondes CL met eigen doelpunten.... mijn Ajax-hart heeft wat dat betreft een flinke eeltlaag opgelopen de afgelopen jaren. Daar waar ik vroeger bij voorbaat al uitging van een mooie en/of eclatante overwinning, daar hou ik nu zelfs een slag om de arm als we moeten aantreden tegen pakweg VVV of Nec. Ik denk dat ik de titel dit seizoen al een keer of 7 al een soort van uit mn hoofd heb gezet om maar niet weer die teleurstelling te krijgen.. wat dat betreft gaf elke overwinning van ons en puntverlies van de concurrentie behalve dat magische gevoel van hoop ('het kan nog!') tegelijkertijd het besef dat teleurstelling daar zó dichtbij ligt.
Als we komend weekend weekend van heerenveen winnen, ga ik ook vol voor het Heeeeuujjheeeeuujj gevoel...2 weken lang nagelbijten, teletekst kijken, smsen met vrienden over de spanning, etc. Maar tot die tijd wil ik het eerst nog wel eens zien zondag. Onze jongens denken namelijk precies hetzelfde als wij... alles voor die pot tegen twente... en als tussendoortje nog even winnen in heerenveen. Zoals er ook wel even gewonnen zou worden van Excelsior en heerenveen(thuis) een paar jaar terug... Ik zou zou graag zondag een Ajax zien dat 200% gemotiveerd is om van heerenveen te winnen...gefocust enzo... en strijd graag... en pas daarna verder kijken. Naar de titel, een finale, voor die derde ster, voor ons...enzo.

Ride
Contacteer:

Bericht door Ride » wo apr 27, 2011 9:57 am

Pride of Amsterdam schreef:Maar dan... hij staat op. Op het grote scherm is te zien dat er wordt ingezoomd op Frank. Hij gooit zijn armen in de lucht, balt zijn vuist en door de de ArenA, die inmiddels doodstil is geworden, in afwachting van wat Frank gaat doen, klinkt een oerkreet. "HEUHEUHEHUEHUEHEHEUKJJJ!!!". Het publiek pikt het meteen op. Twente-spelers staan als herten gevangen in de koplampen op het veld. Er is paniek. Ajax zet aan. 1 minuut blessuretijd maar. Waarvan 30 seconden reeds zijn verstreken. Iedereen schreeuwt het uit: "HEUHEUHEHUEHUEHEHEUKJJJ!!!". Ebecilio pikt de bal op op de middenlijn en zet aan. Hij wijkt uit naar de zijkant waar de ingevallen Blind op komt stomen. Hij geeft de bal diep. Blind rent in een uiterste krachtsinspanning achter de bal aan. Zo snel is hij nog nooit geweest. In 1 vloeiende beweging zet hij voor. En daar.. bij de eerste paal, is Siem in komen rennen. En met een verwoestende kopbal knalt de bal tegen de touwen. Euforie. Iedereen gaat uit z'n dak. Tranen, onbekenden vallen elkaar in de armen. Eindelijk... die derde ster!

Afbeelding Schitterend.. hahahahaha

Schitterend verhaal maar mijn fysieke gesteldheid heeft toch liever een ruststand van 3-0 al weet ik dat we over jouw verhaal nog decennia na zullen praten.. :ajaxscarf.gif:
Vakkie 129

Plaats reactie