Wat een stemmingmakerij weer, nergens voor nodig.

Er waren verslaggevers naar de Toekomst gekomen met het nieuws over KJH en die vroegen zijn reactie. That's it.
Moderator: mods
Ajax zal nooit meer echt top worden omdat Ajax in Nederland speelt, en niet in Spanje. Maar dat was al iets langer bekend.joey schreef:Ajax is een handelshuis geworden. Kopen en verkopen. Wat er gebeurt als je niet op tijd verkoopt, zie je nu bij PSV.
Om die reden zal Ajax nooit meer echt top worden. De grote clubs bepalen hoe lang wij onze spelers mogen houden.
Exact.Jöhnk schreef:De AD is nog niet in functie. Na die tijd zullen we Coronel minder gaan zien.
Overigens bedong Ajax een percentage van de transfersom als Huntelaar door Real Madrid wordt verkocht voor meer dan 20 miljoen euro. Dit verhaal werd trouwens niet verteld door Marco van Basten (technische baas) of zijn rechterhand Danny Blind. Van Basten is in de eerste plaats de man met voetbalschoenen, volgens Coronel, en Blind was ziek.
Ajax is nooit structureel europese top geweest. Het gaat om die uitschieters. Ajax kan nog steeds de CL of UEFA Cup winnen. Ooit. Kwestie van opleiden en goed scouten. En een beetje mazzel hebben dat je je groep bijeen houdt en dat de grote europese ploegen een minder jaar hebben. Zo wonnen we in 95 de CL.Jöhnk schreef:Ajax zal nooit meer echt top worden omdat Ajax in Nederland speelt, en niet in Spanje. Maar dat was al iets langer bekend.joey schreef:Ajax is een handelshuis geworden. Kopen en verkopen. Wat er gebeurt als je niet op tijd verkoopt, zie je nu bij PSV.
Om die reden zal Ajax nooit meer echt top worden. De grote clubs bepalen hoe lang wij onze spelers mogen houden.
Ajax stond helemaal niet bijna in de finale. Ajax stond bijna in de halve finale.LucaS schreef:Dat weet ik wel, maar Ajax stond een paar jaar terug bijna in de finale, PSV nog korter geleden op de drempel van een verlenging, in een wedstrijd waarin ze duidelijk beter waren dan de tegenstander, om uit te maken wie naar de finale ging. Natuurlijk is het allemaal kommer en kwel, maar kansloos is het nooit. Het moet allemaal een beetje heel erg meezitten.
Ik probeerde met een kwinkslag een samenvatting te geven van jouw meningen de laatste paar dagen.joey schreef:Valt me erg van je tegen, Neef. Je kunt beter dan dit.Neefkens schreef:Eens ff kijken of ik het nog snap:
eerst was Marco de alleenheerser, toen werd Slop de baas en nu is Coronel weer de alleenheerser?
Ik vond Ajax in de jaren 90 echt wel Europese top hoor. Volgens mij hebben ze ongeveer 5 jaar lang extreem goed gepresteerd. Dat was geen toeval meer.wimpey schreef:Ajax is nooit structureel europese top geweest. Het gaat om die uitschieters. Ajax kan nog steeds de CL of UEFA Cup winnen. Ooit. Kwestie van opleiden en goed scouten. En een beetje mazzel hebben dat je je groep bijeen houdt en dat de grote europese ploegen een minder jaar hebben. Zo wonnen we in 95 de CL.Jöhnk schreef:Ajax zal nooit meer echt top worden omdat Ajax in Nederland speelt, en niet in Spanje. Maar dat was al iets langer bekend.joey schreef:Ajax is een handelshuis geworden. Kopen en verkopen. Wat er gebeurt als je niet op tijd verkoopt, zie je nu bij PSV.