Wat ik beslist goed vind aan het huidige Ajax management is dat men, eindelijk weer eens, alleen maar genoegen lijkt te nemen met 'top'. Blind had best kunnen blijven zitten maar ze hopen met HTC top binnen te halen. Charisteas had een goed gemiddelde maar met KJH probeerde men, ook weer, top te halen. Stam en Perez zijn in theorie ook topversterkingen voor het elftal. Ik zie daarin meer de hand van MVG dan van JJ. Maar omdat die twee niet helemaal los van elkaar kunnen worden gezien verdient JJ zeker enig krediet. Laat ik deze zaterdagochtend dan ook afsluiten met een positieve noot; het kan nog wel wat worden met hem. Neemt niet weg dat het meeste van mijn eerder geuitte kritiek nog staat.Neefkens schreef:Semantiek is zeker je favoriete vak ??
Jaakke verdient de credits om AJAX op verzoek van de ledenraad drastisch te hervormen en daar vol de strijd voor aan te gaan met allerlei gevestigde orden, vijfde collonnes, ouwe jongens krentebrood, en opportunistische supporters.
Hij haalde MvG, het contact met JC is weer hersteld, ik ben zéér tevreden. :yes:
John Jaakke
Moderator: mods
Ja, dat zei je pas later. ;)Neefkens schreef:Ik heb uitgelegd wat ik daar mee bedoelde, zo zei ik over jou nou juist:En dan is het weer niet goed X'CEr zijn er natuurlijk ook die hun mening perfect onderbouwd hebben met valide argumenten. En laten we die nu juist op AT hebben
En er zullen heus wel mensen zijn die de pers klakkeloos nababbelen (aanname ;) ), maar of dat er 'veel' zijn, zou ik niet durven zeggen.
-
- AT Toto winner 15/16
Ik heb even een beetje zitten rondneuzen maar in een andere topic bepaal jij ook voor anderen hoe ze aan hun mening komen...Jöhnk schreef:Ja leuk, Neefkens maakte er ookal een grap over. "Over" moest "voor" zijn.brigade zuid schreef:Dan moet je dat zelf ook niet doen.Jöhnk schreef:Jij hoeft niet voor anderen te beoordelen waar zij hun mening op baseren. Doe normaal zeg. Spreek over jezelf maar niet over anderen.
Neefkens bepaalt voor veel mensen waarom zij tegen Jaakke zijn (ze zijn naief). Wat ongepast is.
Er wordt teveel gepapegaaid. Zo komt het vaak voor dat AT'ers, puur obv. meningen van anderen, hun licht laten schijnen over spelers die ze niet kunnen beoordelen. Dat vind ik een slechte zaak.
Ja, BZ, maar daar kwamen sommigen dan ook voor uit.
Zoals jij vanochtend. Jij geeft aan Blind een scholletje te vinden, mede omdat sommige 'insiders' die jij hoog hebt zitten dat zeggen.
Dat vind ik inderdaad een slechte zaak. Maar: ik bepaal niet waar jij je mening op baseert, dat geef jij nl. zelf al aan.
Zoals jij vanochtend. Jij geeft aan Blind een scholletje te vinden, mede omdat sommige 'insiders' die jij hoog hebt zitten dat zeggen.
Dat vind ik inderdaad een slechte zaak. Maar: ik bepaal niet waar jij je mening op baseert, dat geef jij nl. zelf al aan.
Laatst gewijzigd door Jöhnk op za mei 13, 2006 8:03 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Ik denk dat we eerst even de koppen bij elkaar moeten steken om vast te stellen wat i.c. 'veel' is en waar derhalve precies de grens ligt. Willen we tenminste met een betrouwbaar meetpunt kunnen werken. Mogelijk zijn er verschillende gradaties; een weinig veel, beetje veel, erg veel, heel veel etc etc. Hiervoor kunnen we we een glijdende schaal ontwikkelen.Jöhnk schreef:En er zullen heus wel mensen zijn die de pers klakkeloos nababbelen (aanname ;) ), maar of dat er 'veel' zijn, zou ik niet durven zeggen.
Pfff, dit begint te veels te ingewikkeld te worden. Ga je mee op een pleintje 'Jaakke rot'' op schreeuwen? ;)
Dubbel is om. :headbang: Jaakke for president! Molenaar? Molenaar? Who the fuck is Keje Molenaar! :aai: ;)Dubbel schreef:Maar omdat die twee niet helemaal los van elkaar kunnen worden gezien verdient JJ zeker enig krediet. Laat ik deze zaterdagochtend dan ook afsluiten met een positieve noot; het kan nog wel wat worden met hem. Neemt niet weg dat het meeste van mijn eerder geuitte kritiek nog staat.
- Henk de Gier
- Contacteer:
:nooo:San Marco schreef:De ich habe es nicht gewusst methode dus. Ben ik geen fan van.Neefkens schreef:alleen je moet hem wel aanrekenen waar hij verantwoordelijk voor is. En fouten maken we allemaal.
jij vind dus dat iemand afgerekend moet worden op zaken waar hij niet voor verantwoordelijk is, ongelovelijk.
Dus als ik bij de volgende Ajax wedstrijd een agent in elkaar timmer, dan mag jij daar best op afgerekend worden met een 10 jarig stadion verbod. Van dat soort methodes ben ik dus geen fan.
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006
Jöhnk, 29 mei 2006
Dus Nunninga slachtofferen vind/vond jij wel een goed idee?Henk de Gier schreef::nooo:San Marco schreef:De ich habe es nicht gewusst methode dus. Ben ik geen fan van.Neefkens schreef:alleen je moet hem wel aanrekenen waar hij verantwoordelijk voor is. En fouten maken we allemaal.
jij vind dus dat iemand afgerekend moet worden op zaken waar hij niet voor verantwoordelijk is, ongelovelijk.
Dus als ik bij de volgende Ajax wedstrijd een agent in elkaar timmer, dan mag jij daar best op afgerekend worden met een 10 jarig stadion verbod. Van dat soort methodes ben ik dus geen fan.
Juist. :xyxthumbs:Dubbel schreef: Wat ik beslist goed vind aan het huidige Ajax management is dat men, eindelijk weer eens, alleen maar genoegen lijkt te nemen met 'top'. Blind had best kunnen blijven zitten maar ze hopen met HTC top binnen te halen. Charisteas had een goed gemiddelde maar met KJH probeerde men, ook weer, top te halen. Stam en Perez zijn in theorie ook topversterkingen voor het elftal. Ik zie daarin meer de hand van MVG dan van JJ. Maar omdat die twee niet helemaal los van elkaar kunnen worden gezien verdient JJ zeker enig krediet.
Jammer voor de twijfelgevallen, maar Ajax verdient beter dan middelmaat.
Het stinkt aan alle kanten!
Waarom is Nanninga een slachtoffer, volgens jou? Wat weet jij van zijn reden van ontslag?San Marco schreef:Dus Nunninga slachtofferen vind/vond jij wel een goed idee?Henk de Gier schreef::nooo:San Marco schreef:De ich habe es nicht gewusst methode dus. Ben ik geen fan van.
Arme Dubbel...
Ajax.nlAjax-voorzitter Jaakke herbenoemd
Amsterdam, 7 juni 2006
Vanavond is tijdens een vergadering van de Ledenraad van AFC Ajax unaniem ingestemd met het besluit tot herbenoeming van John Jaakke als voorzitter van de vereniging AFC Ajax. De herbenoeming betreft de tweede zittingstermijn van Jaakke en geldt voor een periode van 3 jaar.
- Henk de Gier
- Contacteer:
- Ajaciedjuh
Ondanks alle kritiek op Jakke, moeten we gewoon constateren dat Ajax op de goede weg is. En daarvan maakt ook Jakke deel uit. Hij durft het tenminste aan om beslissingen te nemen en het roer om te gooien. Mijn steun heeft hij en het is daarom ook een goede zaak dat het voorzitterschap met 3 jaar is verlengd. Ajax snakt naar stabiliteit en niet met elke tegenslag of inpopulaire maatregel dat het beleid omgaat (door o.a. andere beleidsuitvoerders aan te stellen). We moeten ze over 2 jaar afrekenen op het beleid.
-
- AT Toto winner 15/16