Wat is er geworden van....

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » do jan 11, 2007 5:15 pm

Ik vind het wel sneu dat die jongen er privé onder lijdt. Ik hoop gewon dat die jongens eens leren dat het buitenland niet heilig is.

Opmerkelijk trouwens dat Pienaar het zich financiëel blijkbaar kan veroorloven om al te stoppen.

Kaboem

Bericht door Kaboem » do jan 11, 2007 5:19 pm

Hoezo opmerkelijk?
Bertje for President!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » do jan 11, 2007 5:35 pm

De meeste Afrikaanse en Zuid-Amerikaanse spelers moeten volgens mij aardig wat familieleden onderhouden. Pienaar zal een jaartje of drie een goed contract bij Ajax gehad hebben en nu dus een jaartje bij Dortmund. Het lijkt me sterk dat je dan financiëel onafhankelijk bent, dus zal hij wel iets anders kunnen.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » do jan 11, 2007 5:36 pm

Misschien wil hij wel liever een 'gewone' baan.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Kaboem

Bericht door Kaboem » do jan 11, 2007 5:38 pm

Vier goede contracten en je bent financiëel onafhankelijk, hoor.

Ligter maar net aan wat je standaard is.
Bertje for President!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » do jan 11, 2007 5:38 pm

Treurig verhaal. Kennelijk compleet het plezier in het spelletje kwijt. :sad:

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » do jan 11, 2007 5:41 pm

Kaboem! schreef:Vier goede contracten en je bent financiëel onafhankelijk, hoor.

In je eentje wel, maar als je een familie van 10 man (bv) moet ondersteunen is het wel wat anders.

Kaboem

Bericht door Kaboem » do jan 11, 2007 5:44 pm

Ik neem aan dat de kosten van zijn familieleden wat lager liggen dan de kosten van mijn familieleden.
Bertje for President!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » do jan 11, 2007 5:48 pm

Vast wel. Ik neem echter ook aan dat het de bedoeling was dat Steven z'n voetbalkwaliteiten z'n familie een beter leven zouden bieden.

Kaboem

Bericht door Kaboem » do jan 11, 2007 5:50 pm

Volgens mij hoeven we geen medelijden te hebben met Pienaar, hoor. Wat hij bij elkaar heeft gevoetbald daar moet ik een heel leven voor werken als het even tegenzit.
Bertje for President!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo jan 14, 2007 7:21 am

Zlatan kan fantastisch voetballen maar wat een kwal is het toch ook. Brrr. Ik kan me niet meer herinneren wat de aanleiding was voor dat interview, maar dat kan een andere AT'er me vast wel vertellen.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » zo jan 14, 2007 11:17 am

Z'n doelpunt tegen NAC, geloof ik.

En met niemand anders!

jabu

Bericht door jabu » zo jan 14, 2007 12:21 pm

Lobont tekent bij Dinamo Boekarest

Bogdan Lobont keert na omzwervingen bij Ajax en Fiorentina terug naar zijn vaderland. De 28-jarige sluitpost zal morgen een contract voor drie seizoenen tekenen bij Dinamo Boekarest.

“Lobont zal morgen naar Dinamo terugkeren en de komende drie seizoenen bij ons onder contract staan”, aldus de flamboyante preses Victor Becali tegenover Reuters. Naar verluidt zal de Roemeense club een half miljoen euro overmaken op de bankrekening van Fiorentina.

In Florence kwam hij door de aanwezigheid van Sebastián Frey dit seizoen niet in actie, terwijl hij vorig seizoen tot zeventien duels in de Serie A kwam. Vorige week liet ploeggenoot Adrian Mutu al tegenover de Roemeense staatstelevisie ontvallen dat Lobont er beter aan deed om te vertrekken.

Lobont, 50-voudig international, werd halverwege het seizoen 1999/2000 door Ajax van Dinamo overgenomen. In Amsterdam kwam hij tot 49 duels en werd hij tussendoor nog een seizoen uitgeleend aan Dinamo. Precies een jaar geleden werd hij definitief overgedaan aan de huidige nummer veertien van de Serie A.

Overigens zal Lobont in zijn vaderland zijn bankrekening blijven spekken. Met een jaarsalaris van 320.000 euro zal hij één van de best betaalde spelers zijn.

Arwin

Bericht door Arwin » zo jan 14, 2007 1:30 pm

Bertje schreef:Z'n doelpunt tegen NAC, geloof ik.
En die wedstrijd ervoor moet Nederland - Zweden geweest zijn waarin hij ruzie had met ploeggenoot Van der Vaart.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » zo jan 14, 2007 1:36 pm

Klopt.

En met niemand anders!

Alaindebanaan

Bericht door Alaindebanaan » zo jan 14, 2007 2:59 pm

Thomas schreef:Zlatan kan fantastisch voetballen maar wat een kwal is het toch ook. Brrr. Ik kan me niet meer herinneren wat de aanleiding was voor dat interview, maar dat kan een andere AT'er me vast wel vertellen.
Ik vond dit juist een héél sterk interview!

En die Joep Schreuder, die vind ik juist een kwal! :pukey:
Vrouwen, je kunt niet met, maar ook niet zonder.

En speciaal voor de Dr.:
"Vrouwen, je kan niet met ze..."

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » zo jan 14, 2007 3:02 pm

Ik vond het ook een fantastisch interview. :yes:

En met niemand anders!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo jan 14, 2007 4:08 pm

Hij zal best enigzins gelijk hebben gehad aangezien het leek alsof die journalist behoorlijk aan het zoeken was. Zlatan gedraagt zich echter ook wel erg arrogant zeg. Maargoed, het kan zijn dat ik me niet helemaal meer kan inleven in de omstandigheden destijds.

LucaS

Bericht door LucaS » ma jan 15, 2007 10:43 am

Thomas schreef:De meeste Afrikaanse en Zuid-Amerikaanse spelers moeten volgens mij aardig wat familieleden onderhouden. Pienaar zal een jaartje of drie een goed contract bij Ajax gehad hebben en nu dus een jaartje bij Dortmund. Het lijkt me sterk dat je dan financiëel onafhankelijk bent, dus zal hij wel iets anders kunnen.
Als je een beetje normaal leeft kun je daar toch wel een spaarrekening van een miljoen of twee aan overhouden. Lijkt me voldoende voor een zorgeloos (financieel dan) bestaan in Z-A
I think I lost my fucking headache

Lionel

Bericht door Lionel » ma jan 15, 2007 11:18 am

Kaboem! schreef:Vier goede contracten en je bent financiëel onafhankelijk, hoor.

Als je 2 miljoen op je bank hebt ben je de rest van je leven koning van Suriname. Weet niet hoe het leven in Zuid-Afrika is maar onafhankelijk in Ned. is wat anders dan in een arm land.
IK GELOOF!!!!!!

Kaboem

Bericht door Kaboem » ma jan 15, 2007 11:30 am

Als je een paar miljoen op een bankrekening hebt, kun je in Nederland van de rente leven. Mits je bestedingspatroon enigzins 'normaal' is.
Bertje for President!

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » ma jan 15, 2007 1:18 pm

Bejaardensoos of pokerhol?

AMSTERDAM - Bij een overval op de Amsterdamse Sociëteit Reyes is zondag een dode gevallen. Volgens buurtbewoners werd bij ‘vrijetijds- en denksportcentrum’ Reyes flink gegokt en gepokerd.

Omwonenden weten het zeker. De Amsterdamse Sociëteit Reyes was allesbehalve een ‘denksportclub’, zoals de vereniging zich graag afficheert.

Toen Reyes, mede opgericht door oud-profvoetballer Winston Bogarde, zich een half jaar geleden aan de Jacob van Lennepkade vestigde, fronsten de buren hun wenkbrauwen. Waarom heeft een gezelligheidsvereniging een beveiligingscamera boven de deur nodig? ,,Er werd daar flink gegokt en gepokerd,’’ zegt een buurtbewoner.

Dat gisterochtend een dode is gevallen bij een overval in het pand, verbaast niemand. Er moest veel geld te halen zijn. Elk weekeinde werd er tot in de vroege uurtjes gepokerd.

Van de overval hebben bewoners weinig gemerkt. Drie gemaskerde en gewapende mannen drongen rond half acht het pand binnen. Ze eisten geld van de acht mannen die op dat moment bezig waren met een ‘kaartspel’. In de worsteling die ontstond, werd een van de spelers dodelijk geraakt.

De overvallers, die er met een onbekende buit vandoor gingen, zijn spoorloos. De identiteit van het slachtoffer is ook nog onbekend.

De Vereniging Reyes bestaat pas sinds mei vorig jaar. Officieel is het een vrijetijdscentrum en een ontmoetingscentrum voor ‘alle mogelijke denksporten en vaardigheidsspelen’. Die variëren van klaverjassen en schaken tot pokeren.

Op pokersites is geregeld geadverteerd voor wedstrijden in Reyes. Buren hebben al eerder bij politie en stadsdeelraad geklaagd over overlast. De 36-jarige voorzitter heeft geprobeerd aan de klachten tegemoet te komen. ,,Het was een man met stijl,’’ aldus een bewoner. ,,Bij de opening zijn we nog uitgenodigd in de sociëteit.’’

Ex-prof Bogarde (SVV, Sparta, Ajax, AC Milan, Barcelona, Chelsea, Nederlands elftal), die volgens collega’s in Suriname zit, is een van de drie bestuursleden. Hij ontkent elke betrokkenheid bij de sociëteit en illegale pokertoernooien.

,,Het is een vereniging voor oudere mensen die daar spelletjes spelen,’’ liet hij telefonisch aan RTV Noord-Holland weten. ,,De camera dient voor de veiligheid. Het is van een goede vriend. Ik heb alleen geholpen de vereniging op te zetten. Ik ging er nooit heen.’’

Saillant detail: Bogarde, die met eigen bedrijven handelt in vastgoed en muziek, schittert momenteel in het televisie-programma Veronica’s Poker . Daarin is hij een van de zes bekende Nederlanders die de fijne kneepjes van het pokervak leren.
www.ad.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

joey
Erelid

Bericht door joey » vr jan 19, 2007 6:13 pm

Van der Lem wordt trainer op Cyprus

Het Cypriotische Apollon Limassol heeft Gerard van der Lem aangesteld als trainer. Hij kreeg de voorkeur boven Henk Wisman, die eveneens hoog op het kandidatenlijstje van de Cypriotische club prijkte.
De 54-jarige Amsterdammer bereikte met Apollon Limassol overeenstemming over een contract tot medio 2008.Voor Van der Lem is het een terugkeer als trainer sinds zijn vertrek bij Ajax.
Toen de Amsterdammers afgelopen zomer hoofdcoach Danny Blind ontsloegen, stapte hij op als assistent-trainer, ook al wilde de nieuwe trainer Henk ten Cate met hem verder.
RTVNH
Het stinkt aan alle kanten!

joey
Erelid

Bericht door joey » di jan 23, 2007 10:10 am

Gesneuveld talent op weg naar Engeland?
Het stinkt aan alle kanten!

Alaindebanaan

Bericht door Alaindebanaan » di jan 23, 2007 3:21 pm

Was dat niet die taxichauffeur? ;)

O nee, dat was Gabrich, toch :D
Vrouwen, je kunt niet met, maar ook niet zonder.

En speciaal voor de Dr.:
"Vrouwen, je kan niet met ze..."

Gesloten