PSV-Ajax 19-03-2008 (20:45)
en ik het toch echt het vermoeden dat we het niet redden.Toppie schreef:Ik heb toch sterk het vermoeden dat Heitinga voor z'n verdediging komt te staan :hupajax.gif:
Thuis tegen psv waren de kansen voor Ajax en de doelpunten voor psv. PSV heeft aan twee kansen genoeg om te winnen, Ajax scoorde er niet uit vier à vijf.
Zo zonder Stekelenbeurg, Gabri, De Jong en ?? Lindgren? (v.d. Wiel reken ik al niet meer mee) en MET PEREZ zal Ajax proberen te counteren?
Laten we hopen dat we weer een keer van Twente (uit) winnen.
-
Ik deel jou mening, Demo.Demosthenes schreef:en ik het toch echt het vermoeden dat we het niet redden.Toppie schreef:Ik heb toch sterk het vermoeden dat Heitinga voor z'n verdediging komt te staan :hupajax.gif:
Thuis tegen psv waren de kansen voor Ajax en de doelpunten voor psv. PSV heeft aan twee kansen genoeg om te winnen, Ajax scoorde er niet uit vier à vijf.
Zo zonder Stekelenbeurg, Gabri, De Jong en ?? Lindgren? (v.d. Wiel reken ik al niet meer mee) en MET PEREZ zal Ajax proberen te counteren?
Laten we hopen dat we weer een keer van Twente (uit) winnen.
Overigens denk ik het het gemis van Affelay zich niet gaat voelen voor psv. Vorige keer was psv Ajax de baas met een versterkt middenveld en daardoor had Ajax een schijnoverwicht, maar gevaarlijk werd het nooit.
Affelay is een leuke voetballer die graag naar voren toe voetbalt, maar dat houd tegelijk in dat het een risico is. En daar houd Sefke niet zo van natuurlijk. Die ziet liever Mendes en Culina het veld omploegen.
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Volgens het AD van vandaag is Stekelenburg een twijfelgevalVoetske schreef:Moet de politie niet staken ... ?.

He voetske als je ze nodig hebt dan zijn ze er niet he....
Maar toen ik het dus gisteren avond hoorde van Stekelenburg ook... Dacht ik dit is net ff teveel van het goede. De Jong was en is op te vangen. Gabri niet. Nu dus Stekelenburg ook nog eens.
Weer op zoek naar een Interim coach..
- Monkey Tonk
Dat is het hele seizoen al zo maar ik heb niet de indruk dat de heren daar alles voor willen geven. Ook tegen Sparta en Excelsior uit ging het namelijk om het kampioenschap.
Overigens ben ik van mening dat een privé situatie zoals nu bij Stekelenburg altijd een goede reden is om niet te spelen. De manier waarop je daarmee, samen met je familie en vrienden, om wenst te gaan is nu eenmaal per persoon verschillend. De één wil juist spelen en de ander is er niet toe in staat. Ik denk dat ik zelf juist zou willen spelen maar dat kan nooit een reden zijn om iemand anders daarop aan te spreken. Dat is een persoonlijke kwestie waarbij je respect moet hebben voor de beslissing van een individu.
Overigens ben ik van mening dat een privé situatie zoals nu bij Stekelenburg altijd een goede reden is om niet te spelen. De manier waarop je daarmee, samen met je familie en vrienden, om wenst te gaan is nu eenmaal per persoon verschillend. De één wil juist spelen en de ander is er niet toe in staat. Ik denk dat ik zelf juist zou willen spelen maar dat kan nooit een reden zijn om iemand anders daarop aan te spreken. Dat is een persoonlijke kwestie waarbij je respect moet hebben voor de beslissing van een individu.
Nil volentibus arduum
- Monkey Tonk
Inderdaad, wat is voetbal nou in vergelijking met zoiets. Als het hoofd van Mararten niet staat naar keepen, moet hij dat vooral niet doen.Spijker schreef:Klopt, ik ken zijn situatie maar al te goed en mijn hoofd stond destijds ook niet bij werken, sporten of andere dingen. Niet als het nog zo vers is. Voetballers zijn ook mensen.
Sterkte, Maarten!

Het stinkt aan alle kanten!
- Monkey Tonk
Zei hij even voorspelbaar als beleerderig.LucaS schreef:
Iedereen is anders en iedereen verwerkt dingen anders. Het is nogal aanmatigend om jouw manier van verwerken tot de norm te verklaren.
LucaS schreef:
Volgens mij zeggen marillion en ik hetzelfde mbt Stekelenburg
Niet te geloven.

Laatst gewijzigd door Monkey Tonk op wo mar 19, 2008 12:04 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Is het zo grappig? Zoek de verschillen!
LucaS schreef:Stoer hoor, spelen als je vader is overleden. Ieder verwerkt dat op zijn eigen manier, niet spelen is zeker geen teken van menneke ipv man zijn
Marillion schreef:Overigens ben ik van mening dat een privé situatie zoals nu bij Stekelenburg altijd een goede reden is om niet te spelen. De manier waarop je daarmee, samen met je familie en vrienden, om wenst te gaan is nu eenmaal per persoon verschillend. De één wil juist spelen en de ander is er niet toe in staat. Ik denk dat ik zelf juist zou willen spelen maar dat kan nooit een reden zijn om iemand anders daarop aan te spreken. Dat is een persoonlijke kwestie waarbij je respect moet hebben voor de beslissing van een individu.
I think I lost my fucking headache