Ajax - Twente 18 mei 2008

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08

Bericht door Ramona » zo mei 18, 2008 5:52 pm

KUTZOOI! Waardeloze inzet... :1evil.gif: :rules.gif:

Aristides

Bericht door Aristides » zo mei 18, 2008 5:56 pm

Ramona schreef:KUTZOOI! Waardeloze inzet... :1evil.gif: :rules.gif:
Nee, geen inzet, GEBREK AAN KWALITEIT, TE BEGINNEN BIJ DE TRAINER, DIE ER GEEN VOETBALLEND TEAM VAN KON MAKEN.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08

Bericht door Ramona » zo mei 18, 2008 5:58 pm

Demosthenes schreef:
Ramona schreef:KUTZOOI! Waardeloze inzet... :1evil.gif: :rules.gif:
Nee, geen inzet, GEBREK AAN KWALITEIT, TE BEGINNEN BIJ DE TRAINER, DIE ER GEEN VOETBALLEND TEAM VAN KON MAKEN.
Je hebt gelijk...helaas... :tranen.gif: :sad.gif:

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs » zo mei 18, 2008 6:05 pm

Ik ben helemaal leeg, helemaal kapot, zit er helemaal doorheen.
God, wat ben ik blij dat dit seizoen is afgelopen.

Wat een kutzooi, ongelofelijk. We hebben gewoon teveel losers in dit elftal, wat een ontzettende lijdensweg was dit seizoen zeg.

Ik ga zo lekker de kroeg in, heb helemaal geen zin in voetbal/EK/volgend seizoen, whatever, het is gewoon een grote tyfuszooi.

Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » zo mei 18, 2008 6:19 pm

Sja, dat was dan seizoen 2007-2008. weer geen kampioen, weer geen CL. Nabeschouwen heeft weinig zin meer, vrees ik. Dit elftal gaat op de schop en volgend seizoen weer (wéér) opnieuw beginnen; ik ben heel benieuwd wat voor selectie we dan hebben.

In ieder geval is het gevoel dat ik aan het begin van dit seizoen had (ik geloof er niet echt in), wel uitgekomen. En dat is helemaal kut.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Aristides

Bericht door Aristides » zo mei 18, 2008 6:20 pm

Thijs schreef:Ik ben helemaal leeg, helemaal kapot, zit er helemaal doorheen.
God, wat ben ik blij dat dit seizoen is afgelopen.

Wat een kutzooi, ongelofelijk. We hebben gewoon teveel losers in dit elftal, wat een ontzettende lijdensweg was dit seizoen zeg.

Ik ga zo lekker de kroeg in, heb helemaal geen zin in voetbal/EK/volgend seizoen, whatever, het is gewoon een grote tyfuszooi.
Neem er een van mij, ik heb geen zin om naar een feyenoordkroeg te gaan; voor mij maar snel een dvd, een Engelse detective. Ik moet me voorbereiden op de terechte hoon morgen.

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs » zo mei 18, 2008 6:27 pm

Nou, ik heb lekker vakantie dus op m'n werk, het zit erop. Thank god, je kunt dit hele seizoen wel samenvatten als een seizoen van..helemaal niks.
Het was gewoon allemaal helemaal niks, in bijna elk stadion in Nederland hebben we wel een keer voor lul gestaan dit jaar.

Huntelaar, Suárez, Heitinga, Stekelenburg...tranen in hun ogen..Maarja, denk daar ook effe aan op Stadion Woudestein en in De Koel.

2007-2008, Een Grote Gemiste Kans, en helemaal niets in Amsterdam.
Wat een jaar zeg.

Jeroen126

Bericht door Jeroen126 » zo mei 18, 2008 6:37 pm

Rommedahl? Ik bedoel, Adrie, echt, als je verder niets meer kan, ROMMEDAHL?!

Wat ben ik blij dat dit kutseizoen klaar is. Gadverdamme, wat een doffe kutploeg.

Beloki

Bericht door Beloki » zo mei 18, 2008 6:40 pm

Joeska schreef:Rommedahl? Ik bedoel, Adrie, echt, als je verder niets meer kan, ROMMEDAHL?!

Je hebt het hier wel over de Sulejmani van psv he. :smallgrin.gif:
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

Aristides

Bericht door Aristides » zo mei 18, 2008 6:57 pm

Beloki schreef:
Joeska schreef:Rommedahl? Ik bedoel, Adrie, echt, als je verder niets meer kan, ROMMEDAHL?!

Keer terug op aarde!

Het lag niet aan Rommedahl, gehaald als back-up van o.a. Kennedy. Neem het de reservespeler niet kwalijk.

Aan wie wel? MvG vanwege een falend aankoopbeleid? Koster, omdat hij niets kan? (Kun je hem dat kwalijk nemen?) Jaakke? Fontein? KJH, omdat hij niet scoort als het belangrijk is? veel oorzaken, maar niet reservespeler Rommedahl.

Fenerbahce

Bericht door Fenerbahce » zo mei 18, 2008 7:13 pm

Demosthenes schreef:
Beloki schreef:

Keer terug op aarde!

Het lag niet aan Rommedahl, gehaald als back-up van o.a. Kennedy. Neem het de reservespeler niet kwalijk.

Aan wie wel? MvG vanwege een falend aankoopbeleid? Koster, omdat hij niets kan? (Kun je hem dat kwalijk nemen?) Jaakke? Fontein? KJH, omdat hij niet scoort als het belangrijk is? veel oorzaken, maar niet reservespeler Rommedahl.
Wat een verschrikkelijke kutwedstrijd vanmiddag ... :1evil.gif:

En Demo .... Ook met Suarez is het een middelmatige ploeg, ook hij kon vanmiddag geen verschil maken !!!
Het is Ajax als collectief wat faalt, er zijn geen automatismen, er is geen voetbalintelligentie aanwezig (bij sommigen wel, maar ja, als anderen niet meedoen), iedereen doet maar wat op het moment dat men de bal heeft ..

Geen idee of MVB daar volgend jaar wél lijn in kan brengen, ik houd mijn (Ajax)hart vast ... :blush.gif:
Before you judge someone, walk for three months in his shoes.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » zo mei 18, 2008 7:15 pm

Ik had alle hoop op een goede afloop van het seizoen eigenlijk al halverwege dit seizoen laten varen. De klap van vandaag komt daardoor eigenlijk, net als het niet halen van de titel op de laatste speeldag, niet of nauwelijks aan. Op zich een voor mijzelf treurige constatering dat het inmiddels al zo ver is gekomen.

Maar als we eerlijk zijn moeten we constateren dat het er het hele seizoen gewoon ook echt geen moment in heeft gezeten dat we wat gingen bereiken. We zijn nog zolang in de strijd gebleven doordat andere clubs dat toestonden. Niet doordat we dat zelf afdwongen.

Het missen van de voorronde CL is vervelend omdat het een mogelijke belemmering vormt bij het aantrekken van nieuwe spelers. Ook financiëel is het natuurlijk niet prettig. Het scheelt inkomsten die we nodig hebben om de selectie op peil te brengen. Maar misschien is het uiteindelijk zo slecht nog niet. We kunnen ons nu volledig richten op de competitie. De voorbereiding hoeft niet onlogisch te worden opgebouwd omdat je snel in het jaar al cruciale wedstrijden moet spelen. Ik hoop dat die omstandigheden er aan bij kunnen dragen dat we komend seizoen vanaf de start nu eens een gretig en ingespeeld elftal te zien krijgen wat het waard is om het Ajax shirt te dragen. Het is de hoogste tijd!
Nil volentibus arduum

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » zo mei 18, 2008 7:22 pm

Helemaal eens, vooral de laatste zinnen. :ajaxscarf.gif:

999

Bericht door 999 » zo mei 18, 2008 8:09 pm

Tja, tis al een jaar of tien de hoogste tijd ..
Blij met de punten ...

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » zo mei 18, 2008 8:16 pm

Tja, en nu? Zullen we er anders maar helemaal mee ophouden?
Nil volentibus arduum

LucaS

Bericht door LucaS » zo mei 18, 2008 8:19 pm

Misschien moeten we onze trainer eens een jaar de tijd gunnen om te bouwen, iets waar ik ttv Adriaanse al voor pleitte.
I think I lost my fucking headache

Aristides

Bericht door Aristides » zo mei 18, 2008 8:20 pm

Fenerbahce schreef:
Demosthenes schreef:
Beloki schreef: Je hebt het hier wel over de Sulejmani van psv he. :smallgrin.gif:
Keer terug op aarde!

Wat een verschrikkelijke kutwedstrijd vanmiddag ... :1evil.gif:

En Demo .... Ook met Suarez is het een middelmatige ploeg, ook hij kon vanmiddag geen verschil maken !!!
Het is Ajax als collectief wat faalt, er zijn geen automatismen, er is geen voetbalintelligentie aanwezig (bij sommigen wel, maar ja, als anderen niet meedoen), iedereen doet maar wat op het moment dat men de bal heeft ..

Geen idee of MVB daar volgend jaar wél lijn in kan brengen, ik houd mijn (Ajax)hart vast ... :blush.gif:
Je mag Ajax niet ophangen aan het feit dat Suarez vandaag niet heeft gebracht wat hij misschien had kunnen brengen. Tegen Heerenveen (tweede wedstrijd heeft hij nauwelijks gespeeld) en Twente scoort hij wel en KJH niet. Suarez is 21, KJH 24, Suarez speelt dit jaar voor het eerst bij Ajax, speelt regelmatig in Zuid-Amerika, KJH niet, derde jaar Ajax! Suarez is door koster gedegradeerd tot aangever, KJH niet!

Ajax is niet goed genoeg, Suarez was onze enige hoop

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » zo mei 18, 2008 8:21 pm

LucaS schreef:Misschien moeten we onze trainer eens een jaar de tijd gunnen om te bouwen, iets waar ik ttv Adriaanse al voor pleitte.
Moeilijk, hoor. Alles hangt samen met aankopen en vertrekkende spelers. Je kunt volgend jaar op je sloffen kampioen worden, maar dan moet je wel de juiste spelers aan trekken.

LucaS

Bericht door LucaS » zo mei 18, 2008 8:22 pm

Is ook lastig. Maar ik ben ervan overtuigd dat we nu verder waren geweest als we daar een aantal jaar geleden wel voor hadden gekozen

Aristides

Bericht door Aristides » zo mei 18, 2008 8:23 pm

LucaS schreef:Misschien moeten we onze trainer eens een jaar de tijd gunnen om te bouwen, iets waar ik ttv Adriaanse al voor pleitte.
Fijn dat je pleit, maar wees realist, er is geen tijd om op te bouwen, Ajax verliest ieder jaar zijn beste spelers. Babel, Sneijder, Heitinga! Laten we hopen dat uarez blijft.

grsenal, MU kunnen opbouwen, die hebben geld genoeg, wie wil daar niet voetballen?

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » zo mei 18, 2008 8:25 pm

Juist en natuurlijk stoppen we er niet helemaal mee.

LucaS

Bericht door LucaS » zo mei 18, 2008 8:25 pm

Natuurlijk kan Ajax wel degelijk bouwen. Alleen al een vast elftal, een vaste taktiek een seizoen lang zonder onder druk van het heilige moeten taktiek en elftal elke week om te gooien

raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon » zo mei 18, 2008 8:27 pm

LucaS schreef:Natuurlijk kan Ajax wel degelijk bouwen. Alleen al een vast elftal, een vaste taktiek een seizoen lang zonder onder druk van het heilige moeten taktiek en elftal elke week om te gooien
Een vaste taktiek hangt af van de spelers die je hebt. En je kunt het Ajax spelletje niet spelen zonder de juiste type spelers. Dus laten we eerste de juiste spelers halen voor de taktiek die we willen spelen ipv een stapel spelers vastleggen en dan bedenken dat er niets mee te beginnen valt.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

LucaS

Bericht door LucaS » zo mei 18, 2008 8:29 pm

Uiteraard, er zijn de laatste jaren allerlei spelers gehaald die niet bij Ajax passen en die niet bij elkaar passen

Fenerbahce

Bericht door Fenerbahce » zo mei 18, 2008 8:32 pm

Demosthenes schreef:
Fijn dat je pleit, maar wees realist, er is geen tijd om op te bouwen, Ajax verliest ieder jaar zijn beste spelers. Babel, Sneijder, Heitinga! Laten we hopen dat uarez blijft.

grsenal, MU kunnen opbouwen, die hebben geld genoeg, wie wil daar niet voetballen?
Laten we hopen dat Suarez en KJH beiden blijven ..

Volgens mij kunnen die 2 elkaar uitstekend aanvullen ...
Before you judge someone, walk for three months in his shoes.

Plaats reactie